Skocz do zawartości

SaVi

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

SaVi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Firma In Images poszukuje grafików 2D do współpracy przy produkcji gier komputerowych. Opis stanowiska pracy: - współudział w tworzeniu wstępnych założeń graficznych do gier 2d - tworzenie projektów oraz gotowych postaci, obiektów teł i detali do gier 2d Opcjonalnie: tworzenie animacji do stworzonych postaci i obiektów 2d Mile widziane umiejętności z zakresu: • rysunku odręcznego (styl cartoon) • znajomości programów Photoshop i Flash • wyczucie kompozycji i barwy w grafice,dokładność • znajomość branży gier komputerowych Praca stała lub zdalna. Przykłady preferowanego przez nas stylu graficznego znajdują się na naszej stronie www.inimages.pl, w dziale "portfolio". Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i portfolio na adres [email protected] Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883).
  2. SaVi

    Paleta kolorów w animacji

    Dzięki za wszystkie informacje. Linki bardzo sie przydały (choc nie do końca o to mi chodziło) ale na pewno będę mógł je wykorzystać w pracy.
  3. SaVi

    Paleta kolorów w animacji

    Chodziło mi o to że swego czasu czytałem artykuł, który dość szczegółowo opisywał teorię i zasady stosowania palet barwnych do filmów animowanych oraz przy kolorowaniu komiksów, podając równiez odnosniki to konkretnych wzorów. Niestety, po "padzie" systemu straciłem wszystkie linki, a było to dość dawno. Miałem nadzieje że ktoś tutaj zetknął się z takim opracowaniem i będzie mół mi pomóc.
  4. Witam. Poszukuje informacji zwiazanych z zasadami tworzenia palet barwnych, wykrzystywanych w animacjach 2D i 3D. Bede wdzieczny za wszelkie informacje - moze ktos ma jakies linki lub przyklady konkretnych palet wykrzystywanych w produkcjach (np. Disney lub Pixar)?
  5. SaVi

    Level design

    A jak wygląda kwestia exportu, konfiguracja, tutoriale itp. ? Czy mozna skąś pobrać jakieś przykłady, jak najlepiej ustawić parametry do współpracy z Torque???
  6. SaVi

    Level design

    W takim razie jeszcze pytanie odnośnie Hammera - jak wypada w porównaniu z Quarkiem jeśli chodzi o przygotowywanie obiektów do Torque (dify). Czy ktos ma z tym doswiadczenie? Niestety, zapowiadany przez Garage Games Constructor jakos nie chce sie ukazać i jestem skazany na prace w takim sofcie jaki jest dostepny na rynku :-(
  7. SaVi

    Level design

    Niestety, modele (dts) nie wchodzą w grę, muszę przygotowac obiekty jako "dify". Exportery, zarówno z Mayi jak i z Maxa działaja, jednak obiekty maja bardzo zagęszczona siatke - w porównaniu z analogicznymi obiektami z Quarka kilkukrotnie. Efekt końcowy jest zabójczy dla wydajności :-(
  8. SaVi

    Level design

    Witam. Czy ktoś ma namiary na jakies tutoriale zawierające zaawansowane techniki pracy w Quarku? Pracuje przy mapach do TGE (Torque) i w przypadku bardziej skomplikowanych obiektów (lub wymagających bardziej precyzyjnego teksturowania) zaczynaja sie problemy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności