Skocz do zawartości

mayamak

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. mayamak odpowiedział Horvath → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Zrób to w Motion Builder. Na poczetek trzeba zrobić chrakteryzację postaci i stworzenie automatycznego riga a potem retargeting animacji.
  2. mayamak odpowiedział Por@szek → na odpowiedź w temacie → Game Art
    W poszukiwaniu pracy proponuję zaglądać na tą stronkę > http://www.skillshot.pl/jobs?category=grafika, na bierząco są tam wrzucane oferty pracy. można tez w ten sposób zbudować sobie bazę firm gamedevowych.
  3. W ramach finalnych prac nad projektem gry edukacyjnej poszukujemy pracownika na stanowisko: animator postaci 3d Wymagania: umiejętność pracy z materiałem motion capture znajomość Motion Builder portfolio animacyjne kontakt i zgłoszenia: [email protected]
  4. mayamak odpowiedział xrs → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    wszystko znajdziesz na youtube [video=youtube;XxHi7_pXN-k]
  5. Jedyny domowy zestaw do mocapa to kinect x2 (ja na takim pracuję) lub PSeye x6-8, współpracujące z ipiSoft. Jeżeli chciałbyś spróbować jak działa profesjonalny sprzęt optyczny to najlepiej wynajmij sesję nagraniową w studio, które się tym zajmuje. Najtaniej taką usługę możesz znaleźć w RealityRump w Krakowie.
  6. mayamak odpowiedział Por@szek → na odpowiedź w temacie → Game Art
    popytaj w tych krakowskich firmach: CDProjekt Red Reality Pump Bloober Team EVERYDAYiPLAY SoDigital Teyon YakuMama Tate Interactive Drago Entertainment Ganymade Vinci Games One more level Nano Games Awsome Games Studio Awsome Industries
  7. http://www.dorkly.com/post/71138/one-of-the-best-movies-of-the-year-is-a-team-fortress-2-film?utm_source=facebook.com&utm_medium=post&utm_campaign=amplification
  8. mayamak odpowiedział Ploki → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Generalnie jakościowo jest to jak sam wiesz - słabe, ale jakoś trzeba zacząć. Sam mam kilka takich na dysku, ale mnie miałem odwagi ich upubliczniać ;) Jeśli chodzi o animacje to najlepiej robić to w taki sposób, że nagrywasz się sam na kamerce i starasz się odwzorować ruch poprzez kopiowanie póz kluczowych. Jeżeli zaczynasz animować nie ma co próbować samemu iść na żywioł, trzeba korzystać z refek video, każdy profesjonalny animator to robi. Rozumie że chciałeś wszystkiego się nauczyć tworząc tą animkę, ale też dobrze było by wziąć pod uwagę czy nie warto skorzystać z darmowych rigów, są one dość zaawansowane i mógłbyś też podłapać trochę sztuczek które są tam zastosowane że by potem użyć je we własnych rigach. To samo tyczy się modelingu, pokój jest trochę pusty, przydało by się trochę wypełniaczy na biurku, jakieś książki, papiery, kubki, długopis i inne takie pierdoły, które zazwyczaj leżą przy stanowisku pracy. Inne rzeczy które by się przydały to śmieci w koszu na śmieci, plakaty na ścianach, rozwalona kołdra na łóżku, jakieś rozwalone ciuchy na komodzie, kable łaczące komputer z monitorem, gniazdka kontaktowe. Jeżeli nie masz pomysłu na wypełnienie tła za oknami (a widać, że nie) to po prostu zasłoń je roletami lub żaluzjami. Jednym zdaniem postaraj się ogarnąć kompozycje tego pokoju. Co do oświetlenia postaraj się ogarnąć podstawy, wygoogluj sobie definicje "three point lighting 3d" i postaraj się zastosować to w praktyce. Generalnie taka moja rada, jako że przeszedłeś wstępnie przez prawie wszystkie etapy produkcyjne może zacznij się specjalizować. Jeżeli chcesz animować to ściągnij jakiś darmowy rig i porób trochę animek na podstawie referencji video nawet z youtube. Fajnym motywem do nauki animacji jest wystartowanie w http://www.11secondclub.com/. Jeżeli chcesz bawić się oświetleniem to tak jak pisałem nauka od podstaw "three point lighting 3d". Do nauki oświetlenia nie musisz na siłę budować własnej sceny możesz ściągnąć darmowe oteksturowane modele lub całe sceny i zacząć je porządnie oświetlać. Jeżeli natomiast zacznie cię ciągnąć w kierunku modelowania to warto przetestować co bardzie tobie leży, czy hard surface czy organika. Każda z tych dziedzin modelowania różni się techniką pracy. Nie wszystkim leżą obydwie.
  9. Jeśli chodzi o studia to zdobędziesz tam wiedzę ogólną ze wszystkiego po trochu i zapewne też dojdzie do tego filozofia ;) W Warszawie jest PJWSTK, skąd wyszło sporo utalentowanych ludzi. Na Twoim miejscu jednak przed rozpoczęciem studiów, poleciłbym kurs, w stylu drimagine lub platigeacademy. Inwestycja na rok czasu, ale na pewno będziesz miał tam czas na to aby móc samemu się rozwinąć i ogarnąć software na bardzo dobrym poziomie. Inna droga to tutoriale - Gnomon, Digital Tutors, Lynda. Jednak one nie zastąpią tego czym jest nauka w grupie ludzi zajmujących się dokładnie tym samym co ty.
  10. Mam zagwozdkę odnośnie rozliczenia przed US zlecenia, które realizuje dla klienta z USA. Chciałbym podpisać z nim umowę o dzieło z przekazaniem praw autorskich, jako osoba fizyczna. Forma zapłaty: przelew na konto PayPal. Zlecenie dotyczy animacji postaci. 1. Czy mam rozliczać się przed US, w postaci PITa rocznego dopiero wtedy kiedy przeleję fizycznie pieniądze z konta PayPal na konto bankowe w Polsce? 2. Czy jest w ogóle coś takiego jak umowa międzynarodowa umowę o dzieło z przekazaniem praw autorskich? 3. Pytanie pomocnicze: Jak mam to rozliczyć lub przeprowadzić formalnie, żeby być najmniej stratnym oraz żeby US się nie czepiał ? :)
  11. mayamak odpowiedział peter_f → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Kopę lat! Sądziłem, że już nie pamiętasz :) Pamiętam tego reela, był bardzo ok, dzięki za podpowiedź zawsze sądziłem, że do WETA trzeba mieć jakieś ujęcia z Hoolywodzkich produkcji. Powiesz coś o supervisingu, w jaki sposób dostawałeś feedback oraz jak była rozdzielana praca? Czy podział na junior/senior jest odczuwalny przy przydzielaniu ujęć? PS. Gdybyś zachaczył kiedyś o Kraków to daj znać, ustawimy się na cherbatę (widzę że w tym wątku jest popularna) ja już jestem tutaj zakotwiczony na stałe :)
  12. mayamak odpowiedział peter_f → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Mógłbyś trochę rozwinąć temat, ile razy aplikowałeś oraz pokazać co wysłałeś w zgłoszeniu do WETA kiedy dostałeś zielone światło na rozmowy o prace? Chciałby dowiedzieć się na jakim poziomie trzeba być lub jakiego typu materiał zaprezentować żeby chociaż zacząć z nimi rozmawiać.
  13. mayamak odpowiedział mayamak → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Jest kilka filmików z gameplaya na nowym settingu nagranych przez zajaranego grą fana :)
  14. mayamak odpowiedział mayamak → na odpowiedź w temacie → Game Art
    lecąc od góry to: - diffuse - emissive - normalmap
  15. mayamak odpowiedział mayamak → na odpowiedź w temacie → Game Art
    a no i właśnie... dziękujemy adminom forum za fronta :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności