Skocz do zawartości

Zevi7

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Przemyśl

Zevi7's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Co trzeba JUŻ umieć aby mieć szanse na dostanie sie do szkoły? Na stronie można przeczytać, że potrzebna jest: "•Płytka CD-R/DVD z portfolio kandydata. ◦10-15 najlepszych prac z grafiki 3D i 2D, animacji i sztuki plastycznej" A jeśli ktoś nie posiada tylu ukończonych prac, bądź zajmuje się tylko grafiką 3D? Jaki to ma wpływ na rekrutacje i czy wogóle daje jakieś szanse?
  2. Ja mam takie pytanie (wiem, że już trochę coś o tym powiedziałeś, ale myślę, że przyda się uzupełnienie): Co powiedziałbyś tym prosto po maturze, którzy mają coś w głowie, jeśli chodzi o 3d, chcą powiązać z tym swoją przyszłość, mieć pracę taką podobna do twojej i wybierają się na ASP do Krakowa? Czy lepiej jest iść do ASP żeby "mieć jakieś małe zahaczenie" czy studiować coś, co ewentualnie bardziej się przyda (jeśli tak to co?) i wtedy pytać o pracę np. w firmie, w której pracujesz czy w jakiejkolwiek innej?
  3. Tutek świetny! Dzięki! (tylko na przyszłość wrzucaj na lepszy serwer bo ten to katastrofa przez duże "K")
  4. Widzę, że czeka mnie wiele pracy :) Rzeczywiście chyba porozrzucam kilka kabli i dodam pare innych elementów tak żeby nie było aż tak symetrycznie i posiedzę nieco dłużej nad texturkami. Co do oświetlenia to początkowo scena nawet miała być ciemna (link do jednego z pierwszych renderów: http://members.lycos.co.uk/polishroms/staryrender.jpg) Za jakiś czas wrzucę kolejnego rendera z nowymi teksturkami i kablami (może to trochę potrwać ze względu na wakacje :) PS: Jakiego typu oświetlenie byście proponowali?
  5. Może zacznę od tego, że jestem początkujący. Przez dłuższy okres czasu (jakieś 8 miesięcy) zacząłem poznawać 3d Max'a. Z początku przerabiałem tutki, patrzyłem na videotutki, aż wkońcu zabrałem się do robienia pierwszej własnej (robionej od początku do końca tylko i wyłącznie przezemnie) sceny 3d. Nie do końca rozumię jeszcze wszystkie rzeczy i popełniam wiele błędów. Po wielu godzinach spędzonych na szukaniu inspiracji i motywacji do pracy wpadłem wkońcu na pewien pomysł i zabrałem się do pracy, której wynik możecie zobaczyć pod adresem: http://members.lycos.co.uk/polishroms/render.jpg (render w dużo wyższej jakości na http://members.lycos.co.uk/polishroms/bigrender.jpg) Teraz prośba do was: Mam problemy z texturowaniem może macie jakieś pomysły na to, jakie texturki pasowałyby do tej sceny? Co ogólnie możnaby zmienić czy dodać, aby scena wyglądała lepiej? (ogólnie uważam moją scenę za wersję beta) PS: Pracuję na 3D Max8 i używam V-Ray
  6. Mam "mały" problem: - Czy można w jakiś sposób użyć pliku video (np. avi, mov itp) jako tło albo textura dla boxa? (jeśli tak to jak i jakie formaty są obsługiwane?) LUB - Czy można zrobić to klatka po klatce ale automatycznie czyli, aby w każdej klatce animacji było inne tło (np, klatka 1 tło 1.jpg, klatka 2 tło 2.jpg itd.)
  7. Jak zrobić animację spadających pocisków tak żeby realistycznie odbiły się kilka razy od podłogi i naturalnie opadły? (tak jak to było w filmie Matrix Reaktywacja gdy Neo zatrzymał pociski ręką, a później wszystkie ładnie opadły) Jeśli znacie jakiegoś tutoriala to prosiłbym o link. PS: Jestem początkujący więc proszę o jasne odpowiedzi.
  8. Zevi7

    Okrągłości :D

    Witam mam pewien "problem". Chcę utworzyć chatkę z fikcyjnego świata, która wyglądem ma przypominać wyrzeźbioną przez wiatr konstrukcję przyozdobioną ludzką ręką. Rzecz w tym, że nie wiem jak się za to zabrać żeby zapobiec dużej ilości polygonów! Liczę na wasze pomysły! (zamieszczam screen z wizerunkiem kształktów o które mi chodzi - szczególnie zwróćcie uwagę na cieńsze połączone ze sobą fragmenty, bo oto głównie mi chodzi)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności