Jump to content

polterge!st

Members
  • Content Count

    233
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

42 Excellent

2 Followers

About polterge!st

  • Rank
    Member
  1. Trochę nowych materiałów. W zasadzie gre mamy już ukończoną w 98%. Ma być pierwszą częścią z tego uniwersum. W planach Win, Android , linux i switch, zalezy czy znajdziemy jakiegoś wydawce, czy na własną ręke
  2. Mały UP. Interface plecaka, interface wymiany pomiędzy plecakiem a innym miejscem magazynowania przedmiotów, model pozytywki oraz screenshot.
  3. Lekki poślizg 🙂 Troche jest pracy, ale prawie sama przyjemność
  4. Taki dump z gry, którą tworzymy z bratem po godzinach Teaser : https://www.youtube.com/watch?v=SNHOtmz1yNw&t
  5. Hej @panRebonka @Adek Jasne, jesteśmy zainteresowani i czekamy na uwagi. Tak, robiliśmy w construcie. Jest tak jak z każdym innym narzędziem tego typu, wraz ze wzrostem komplikacji projektu pojawiają się problemy i składanie gry nie wygląda już tak kolorowo jak na filmiku promocyjnym constructa - drag and drop :D
  6. Hej Nareszcie ukończyliśmy Ignatiusa :) Po półtora roku pracy, po pracy :) Nowy zwiastun : Do pobrania na urządzenia z systemem Android Google Play Zapraszam też na oficjalną stronkę tutaj Z pierwszym update'm wrzucimy wersję polską. Pozdrawiam :)
  7. Hej. Właśnie ruszyła stronka Ignatiusa na tumblr http://sonsofwelder.tumblr.com/. Jest na niej sporo nowych materiałów, więc zapraszam. Gdyby ktoś mógł mi nieco pomóc i wyłapał jakieś błędy w języku angielskim na stronce, byłbym zobowiązany, bo u mnie z tym cienko troche i jechałem z translatora. Pozdrawiam
  8. Dzięki za sugestie. Poprawione. Garść nowych obrazków z Ignatiusa Ikona(nie wiem czy jeszcze nie bede przy niej dłubał) To screen z tutoriala W pewnym momencie gry, będziemy mieli za zadanie przeprowadzić inna postać do docelowego miejsca. Klikając na przycisk nad NPC możemy kazać mu czekać lub iść za nami.
  9. W moim przekonani Olaf, macie inny punkt widzenia. Ty mówisz o sukcesie branżowym, finansowym i podkręcania swoich umiejetności i rozwijania się w tym zakresie i brzmisz przy tym jak jakiś osobisty coach(bez obrazy). Ja nie widzę nic złego w tym, ze ktoś realizuje swoją ścieżkę, przeciwnie powiedziałbym, że tak rodzą się indywidualni artyści i z tego są znani, że wypracowali swój własny rozpoznawalny styl. Porównałbym drogę o której piszesz bardziej do artystów tworzących rzeźby greckie - wszystkie wymuskane i idealne, ale przez to takie same, a własny notes porównałbym do prac Van Gogha.
  10. Premiera bedzie jednak w styczniu. Jest jeszcze kilka rzeczy do poprawienia :)
  11. Hej Nowe obrazki z Ignatiusa. Wprowadzilismy kilka ulepszeń - gra będzie posiadała dwa typy sterowania do wyboru. 1 - na sztywno ustawione przyciski 2. dotknięcie ekranu w dowolnym miejscu i przesuniecie w daną strone w celu poruszania się lewo/prawo, skok i akcja na sztywno w postaci przycisków. Jest także już gotowa księga/album opowiadająca historię Vigo - naszego głównego oponenta. Strony z albumu odnajdujemy podczas gry w różnych miejscach
  12. Hej W grze poza typowo zrecznościowymi rzeczami będą też zagadki logiczne - np ustawienie odpowiednio agregatów aby otworzyć mechaniczne wrota, przenoszenie skrzyń, głazów, aby gdzieś doskoczyć i części maszyn aby coś uruchomić. Także podczas gry będziemy odnajdywać karty/slajdy opowiadające historie głównego oponenta, jednak nie jest to wymagane do ukonczenia gry
  13. Hej Kilka nowych screenów z ignatiusa. Planujemy wydać grę przed końcem roku. Zapraszam także jeszcze raz do obejrzenia zwiastuna:
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy