tamb
Members-
Liczba zawartości
150 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
krosno
tamb's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
A nie gadaj, też jestem z Krosna i jadę :p Byłem w tamtym roku i naprawdę warto :)
-
Właśnie nie do końca chodzi mi o coś takiego. Idea jest podobna ale , nadaje się to do prezentacji statycznego modelu. Mi chodzi o coś takiego, że jest np. prosty ludzik który wykonuje jakieś ćwiczenie. I internauta może sobie swobodnie obracać kamerę dookoła ludzika by móc obejrzeć wykonywane ćwiczenie z każdej strony.
-
Witam. Nie jestem pewien czy wybrałem dobry dział ale wydawał mi się najodpowiedniejszy . Moje pytanie jest nastepujące, w jaki sposób można stworzyć interaktywną animację 3d na stronie www ? Chodzi mi o to , że np na stronie mamy model sześcianu, który możemy sobie obracać w każda stronę. Ale w tym przypadku jest to tylko model. To co ja chciałbym zrobić jest animacją. Czy np. jest sobie jakis produkt, niech to bedzie sześcian, a na szescianie kulka która sie caly czas obraca. Interakcja internauty miała by sie ograniczać tylko i wyłącznie do możliwości obracania "kamery " dookoła ruszajacego się (animowanego ) modelu, tak by móc to oglądnąć z każdej strony. Mam nadzieję, że wyraziłem się w miarę jasno i jest to zrozumiałe dla wszystkich :) Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam :)
-
Byłem, i muszę przyznać ,że bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Cała akcja to świetny pomysł, a wykonanie profesjonalne :) Co prawda lekko się przedłużyło ale dla mnie to plus, siedziałem tam ponad 5h ale się nie znudziłem i chętnie posiedziałbym dłużej. Mam nadzieje ze będzie więcej takich akcji. I od razu pytanie może się ktoś orientuje o czymś podobnym organizowanym na terenie Krakowa ? Oczywiście interesuje mnie temat grafiki komputerowej :) I jeszcze pytanie do chłopaków z MediaFrame, jak wygląda wasza działalność ? Macie jakieś spotkania w konkretne dni? Bo chętnie bym się dowiedział coś wiecej. Dodam że jestem studentem AGH i mieszkam w Krakowie;) Pozdrawiam:)
-
uuu zajebiste :) dawaj jakies lepsze rendery bo tak to nie prezentuje sie tak pieknie jakby moglo , i o siatke poprosze ! powodzenia:)
-
mysle ze BiX w dobra strone idziesz z tymi rondami. to moze byc temat tej pracy. na obrazie widac wiele prostych lini ktore moga symbolizowac skrzyzowania, sa lekko zblurowane co swiadczy o ich niewyrazistosci na drogach. Z drugiej strony, zawiorowania moga symbolizowac ronda. Rowniez w mimice twarzy postaci widac dwuznaczne emocje. Pierwsza, to zdziwienie, zszokowanie- rozwarte usta w ich "niezawirowanej" czesci , to symbolizuje zapewne wyglad kierowcy wjezdzajacego na skrzyzowanie. Druga czesc ust , ta zawirowana tworzy usmiech, jak nie trudno sie domyslic- postac wjezdza na rondo. Bardzo gleboka pracka, i na czasie podczas ciaglych remontow na polskich drogach . jedynie nie dopasowalem tytulu do tej lamiglowki... ale mysle nad tym ... pozdrawiam
-
siatke pls :*
-
no a do pieca wrzuca sie plasterki drewna :P heaven , dom jest wbudowany w gorke , narazie tego poprostu nie renderuje bo nie ma tekstury :) Ania, masz racje z tym drewnem, ogolnie cale mi sie nie podoba, nie tylko koncowki, wiec pewnie zrobie je od nowa. Co do swiatla to jestem kompletnym amatorem, wiele juz prob ze swiatlem w tej scenie zrobilem i wszystko wychodzilo bardzo kiczowato. To akutalnie najlepsze co udalo mi sie uzyskac , brakuje jedynie slonca ktore postaram sie dodac w kolejnym apdejcie:)
-
fajnie wychodzi, ale bardziej brutalnie potraktowalbym te skaly, powodzenia:]
-
dzieki, tez myslalem nad tym mchem i racja , jest zbyt jaskrawy, mysle ze powinien miec taki sam kolor jak trawa :) Co do studni, nie bardzo rozumie :P Pytasz czy to plane z tekstura ?;d jezeli tak to wow, czemu ?:P Chyba ze chodzi Ci o same kamienie , sa wymodelowane, mozesz wszystko zobaczyc na 13 stronie :)
-
pelna profeska, jak fotki :) gratuluje jak zrobiles ten powykrecany sznur 3 posty temu w modelu shehnai ? mam swoj sposob ale ciekaw jestem Twojego . pozdrawiam :)
-
okej witam wszystkich, maly update . racja z tym ogniskiem, faktycznie za duze :P wytykajcie bledy prosze bo ja juz stracilem dystans do tej pracy . joł
-
witam, dalej czekam na model patyka, gl
-
Scena 3d: Post apokaliptyczna scena (nowy update)
tamb odpowiedział Masiff → na temat → Work in progress (WIP)
Idziesz w dobra strone :) Proporcje troche leza. sztaluga -kraweznik-drzewka-trawka-kuchnia-beczki. Ustaw sobie jednostki na cm i pomierz wszystko zeby mialo w miare realne rozmiary . Sama droga wydaje mi sie dziwna. Wyglada na jezdnie dla ruchu pojazdow, ale nie sadze zeby wyminely sie na niej 2 samochody. CHyba ze jest to droga tylko dla pieszych , swiadzczyl by o tym brak chodnika. Asfalt zbyt rownomiernie popekany, a te cegielki tworzace kreweznik za duze i wygladaja jakby ktos je poprostu polozyl na ziemi. Dalbym na nie tez jakas bardziej detalicznie zroznicowana teksture, bo ta wyglada jak zwykly szary noise. Przyczepilbym sie tez do tekstury beczek. Ogolnie bylaby ok, ale jej kolor w tej scenie, moze sprawiac wrazenie ze odbijaja sie w niej chmury i niebo, a raczej takiego chromu na beczkach nikt nie ma :P Niebieski kolor im pasuje wiec moze zamiast tego jasnego brudu dasz rdze i powinno byc ok. Nie wiem co zamierzasz jeszcze dodac do sceny, ale na Twoim miejscu duza uwage zwrocilbym na ta droge, bo stanowi spora czesc obrazka. Najlepiej asfalt i pekniecia wymodeluj, dodaj rozne odlamki, kamienie, ziemie i inne male pierdolki. I koniecznie zrob cos z tymi cegielkami, moze nawet calkiem je usun i zrob zwykly ciagły kraweznik ? Scene moze byc udana ale trzeba duzo pracy w to wlozyc. Tego typu sceny to nie zwykla czysta ,ladna wizualizacja. Musisz tu dodac mnostwo malych detali zeby wygladlo to ok.Zawsze mozesz zdetonowac gdzies w miescie jakis mala atomowke i pozniej porobic pare fotek referencyjnych :P Pozdro i powodzenia -
Ok, zrobilem zadaszenie, nie jest za duze, wiec w sumie nieczego nie zaslania :) Godzil wiaderko to nie chamferki :P kazda, deska osobno, ale z daleka tego nie widac :P Nad golebiem pomysle, a rzeczy typu drugie wiadro lub inne detale napewno dodam :) A co do zaru, to nie jest to nic specjalnego, prosty material blend . Obrazek powinien wszystko wyjasnic :) jedynie co dodam od siebie to za trzeba kombinowac z moca i kolorem swiatla , ale najwazniejsze to ustawic dobrze krzywą maski, tak zeby switelko bylo po bokach mniej nasycone a w srodku bardziej. Oczywiscie wszystko zalezy od tego co chce sie osiagnac :) Dodatkowo, juz w photoshopie pomalowalem miekkim brushem obszary zaru pomaranczowym kolorem i zmienilem krycie na overlay czy tez screen , nie pamietam juz dokladnie. To chyba wszystko , pozdrawiam :)