-
proste textury...jak najszybciej?
mam model w zbrush, jaka technika zrobic proste textury w stylu http://www.behance.net/gallery/TDW_1902-1920/1741274
-
spline, konwert w poly i meshsmooth - kiepski efekt
robie sobie sobie jakis nietypowy ksztalt w illustratorze z krzywych...exportuje do 3d maxa, daje extrude i chce przerobic to na editable poly i wygladzi meshsmooth....tylko ze robi mi kaszane jak widac na zdjeciu... czy jest jakis patent zeby zaimportowane ksztalty przerabiac na poly i zeby one dobrze wygladaly? bo jak np robicie jakies skompikowane ornamenty...bo chyba nie Shapes/line:)
-
brak tekstury w Material Editor
dalczego najprostsze rozwiazania sa najtrudniejsze?:) WIELKIE DZIEKI
-
brak tekstury w Material Editor
hm chyba nie o to chodzi...zalaczam plik w ktorym widac ze obiekt jest oteksturowany a w Material Editor nie ma takich materialow, chcialbym je edytowac ale nie przez przypisywanie ich na nowo tylko przez modyfikacje tych istniejacych
-
brak tekstury w Material Editor
Hej, sciagnalem sobie darmowy model ktory juz jest oteksturowany ale w Material Editor nie widac zadnych materialow ktore sa przypisane do obiektu i widac je w scenie, da sie jakos je wywolac?:) pozdrawiam
-
kształt z dango elementu
hmm nie widze tego object painter:( moglbys mi jeszcze z tym pomoc, bylbym bardzo wdzieczny.
-
kształt z dango elementu
a mozna jakos przy uzyciu Scatter spowodowac zeby zdublowane elementy na siebie nie nachodzily? bo te banknoty sie przenikaja nawzajem i slabo to wyglada:/
-
kształt z dango elementu
Hej, jak najszybciej i najbardzie realistycznie zrobic jakis obiekt składający sie z wielu takich samych innych obiektów? chodzi dokładnie o to ze chce zrobic dowolny kształt z masy banknotów. jest jakis plugin? czy recznie to musze ukladac? dzieki za odp. Piotrek
-
klonowanie po powierzchni
chce zrobic taka scene drzewka porozmieszczane przypadkowo po nierównej powierzhni, ale żeby podczas klonowania obracało obiekty tak aby były zawsze prostopadle do powierzchni.. Jak zrobic cos takiego, kiedys widzialem taki tutorial ale nie moge go znalesc:(
-
Silver Award : Golec
jak sie widzi takie prace to odrazu sie chce zabrac do roboty:) gratuluje:!!!!!
-
animacja 3d: historia (nie) z tej ziemi)
w zasadzie moja pierwsza animacja dlatego tyle bledow no i czasu nie bylo zbyt wiele http://members.lycos.co.uk/peha/medium.avi 25mb
-
flex - efekt galaretki
tak wiem ze jest help ale cos chyba mam nie tak w modelu, bo np na sferze to ladnie wychodzi a na modelu kicha, moglby ktoś na to looknąć? model w max 8.0: http://members.lycos.co.uk/peha/ludek.rar
-
flex - efekt galaretki
chciałem ze swojej postaci zrobic jakby galaretke moglby ktos powiedziec jak to doklanie zrobic za pomoca Flex-a? a moze jest jakis tutorial?
-
Displace - wytłaczanie odwrotnie
Aniu, wielkie dzięki:)
-
Displace - wytłaczanie odwrotnie
Chodzi o Vray-a, a bitmape wrzucam na mape w materiale. Niestety ujemne wartości nie działają, tak jakby w ogole nie bylo displace przy dodatnich wychodzi to tak http://www.members.lycos.co.uk/peha/displace_01.jpg przy zaznaczeniu INVERT w zaklade output w bitmapie robie sie tak: http://www.members.lycos.co.uk/peha/displace_02.jpg i efekt jest taki sam jakbym np. w photoshopie odwrócił kolory. Ale jak widac chodzi o to zeby jak normalnie ta kula styka sie z podlozem to po zagłębieniu tych szczelin zeby nie została zakryta.
ciapciap
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta