Skocz do zawartości

ggg1986

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

ggg1986's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

13

Reputacja

  1. Takie coś by sie przydało, kilka m-c temu robiłem grę, coś na wzór bilarda. Niestety ja tylko piszę w c++ i nie zajmuje się grafiką. Stół zrobiłem z prostopadłościanów, ale tutaj chodziło o sam program i fizykę. Jak by mi ktoś taki modelik podesłał było by fajnie może bym skonczył tą grę. (choć może nie do końca bo nie mam teraz bardzo czasu, rozpracowywuję gry na komórkę pod mophun i znów nie mam nikogo od grafiki :)
  2. ggg1986

    W czym robić grę????

    Gdy zainstalowałem VC++ 2005 tez miałem niezłe problemy z kompilowaniem pod win32, w porównaniu z wcześniejszymi wersjami trochę inaczej ale po chwili idzie sie przyzwyczaić i później tworzenie programu jest bardzo proste. Visual studio, moim zdaniem, jest jednym z najlepszych IDE, ma niesamowitą ilość bardzo dobrych narzędzi do przeglądania kodu, debugowania, itd. Nie spotkałem sie z tak bardzo rozbudowanym IDE. Dev c++ jest dużo prostszy ale wcale nie jest dużo gorszy od visual studio. Przede wszystkim jest darmowy i chyba można na nim robić także komercyjne programy. Każdy projekt robiony w visual studio, bez problemu kompilował mi się w Dev c++. Jak nie macie visual studio to dev c++ wam w zupełności wystarczy. Zrobiłem sobie domek w 3D Max, potem program w c++ w którym wczytywał ten domek i można było chodzić po pomieszczeniach. Kompilowałem go na dev c++ i w visual studio, nie zauważyłem różnicy w prędkości wykonywania programu, być może był to zbyt prosty projekt. Ale myślę że dev w zupełności wystarczy do zrobienia prostej gry 3D. Można oczywiście ściągnąć najprostszego darmowego visual studio, ale jeżeli jesteście studentami (chyba tylko informatyki, nam dawali ale nie wiem jak inne kierunki) możecie z microsoftu za darmo dostać większość ich programów począwszy od windowsów do visual studio w najbogatszej wersji, ale także do celów naukowych i niekomercyjnych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności