Z Maxem to jest tak jakby wzięli sobie Cezara 2 albo quake'a jedynkę i wydali ją po 10 jak nie 15 latach ze zmienionymi ikonkami, przemalowanymi kolorkami na bardziej kontrastowo i nazwali to all new quake 2017. Szacun dla Autodeska, co by o nich nie powiedzieć mają jaja.
Fajowska pracka, porządne modelowanie;)
jeśli miałbym się czepiać, to moim zdaniem twarz w finalnym renderze traci przez światło które ustawiłeś, sculpt twarzy jest fajny co widac na screenie z ZB ale światełko go niejako spłaszcza, też jest to troche wina shaderu.
no właśnie kaka demona, bo tak też robiłem, teraz jeszcze raz spróbowałem i ciągle nic 0% symetrii o_O
na customowych zbrushowych pieskach i nosorożcach działa. ;/
też niezależnie czy przesyłam model do ZB przez goZ czy eksportuje i importuje obj. poseable symmetry nie działa na idealnie symetrycznej siatce.
siatka nie ma ngonów, natomiast tak, dłonie są osobnymi częściami nie połączonymi ze sobą. Ale nawet jeśli połącze je ze sobą w taki sztuczny sposób jak na obrazku poniżej, symetria to 0,1%
[ATTACH=CONFIG]87239[/ATTACH]