A gdybym standardowym bipedem go rignął(bo te szkilety do postaci ut co mam, maja jakies zmodyfikowane kosci, albo przynamniej mi sie tak wydaje), i dorzucil mu kosci na kitek, to UT by nie sprawial problemow z animacjami domyslnymi?
Problem w tym ze nie mam bladego pojecia jak "dorobic" dodatkowe kosci do tego http://img47.imageshack.us/my.php?image=bipcz4.png szkieletu bo go nie moge zedytowac.Mozecie mi jakos doradzic jak dokonac tej operacji?
Ja mam taki problem ze chce zrigowac swoja postac, a konkretnie kitek wlosow z tylu, i nie mam takiego gotowca postaci z unreala ktory by mial takie kosci na kitek wlosow, coz mam poczynic? czy jestem skazany na glowe bez dlugich wlosow?
Co to tego gustu to, zapomnialem dodac ze to moje zdanie na temat tla, ktore nie jest jedyne i swiete ;) zle sie wyrazilem... ze "powinno byc niebieskie", chodzilo mi o to, ze mi by sie takie podobalo, by stłumic to wszechobecne zielone słońce ;) chociaz w 50%, ja bym takie wlasnie zrobil, aczkolwiek, nie jest i tak najgorsze to obecne niebo.