masz)rum
Members-
Liczba zawartości
641 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
masz)rum's Achievements
Newbie (1/14)
54
Reputacja
-
teczka 2d Sebastian Skrobol
masz)rum odpowiedział sebastianskrobol → na temat → Work in progress (WIP)
Soczystość milordzie! -
Siema chłopaki i dziewczyny! Po długiej przerwie czas na kolejną wrzutkę stuffu! Na początek kilka szkicy postaci do sesji Neuroshimy jakie czasem prowadzę z ziomkami ;]
-
Takie rzeczy u ciebie! Przywodzi na myśl sci-fi z lat 80-90 i takie klimaty jak Akira. Stylówa i krecha są super. Ten pierwszy z Showtime kojarzy mi się nie wiedzieć czemu z Last Man Standing ;]
-
teczka 2d Sebastian Skrobol
masz)rum odpowiedział sebastianskrobol → na temat → Work in progress (WIP)
Dobre rzeczy Panie Skrobol. Twoje palety rozkładają jak zawsze. -
Poszukujemy grafika do pracy przy produkcji gier społecznościowych. Dowiedz się o nas więcej tutaj - http://picadilla.com Oczekujemy: bardzo dobrej znajomości Adobe Photoshop dobrej znajomości Adobe Illustrator podstaw animacji w Adobe Flash dobrego warsztatu rysunkowego biegłości w posługiwaniu się różnymi stylami graficznymi bogatej wyobraźni umiejętności pracy w zespole podstawowej znajomości tematyki gier społecznościowych Atutem będzie biegłość w animowaniu różnymi technikami oraz doświadczenie w branży gier i zamiłowanie do grania. Oferujemy: umowę o pracę na pełny etat w biurze we Wrocławiu pracę w młodym i luźnym, ale profesjonalnym zespole w stabilnie rozwijającej się firmie możliwość rozwoju i realizacji ambicji zawodowych możliwość współtworzenia gier, w które grają miliony użytkowników atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności dostęp do know-how i wymianę wiedzy pracę zgodną z metodyką Agile prywatną opiekę medyczną wspólne wyjścia integracyjne wspólne granie w gry Miejsce pracy: Wrocław, Rynek Mile widziane doświadczenie z grami on-line. Cenimy kreatywność i umiejętność przyswajania nowych narzędzi oraz rozwiązywania problemów. CV proszę przesyłać na adres: [email protected]
-
Spoko te malarskie i szkicowe rzeczy. W cartoony za dużo realizmu Ci się wkradło, szczególnie render na ciuchach. Ciężko połączyć semi-śmieszną stylistyke kolorowo cartoonową, z dość poważnym, brudnym tematem militarii, ale wydaje mi sie ze lepiej by to zagrało jakbyś jeszcze bardziej odjechał z proporcjami i zrezygnował z połowy detalu. Ostatnie szkice sa całkiem pro ;] Wiecej tego.
-
Rotcore: Troche czystego Illustratora specjalnie dla Ciebie. To do poprzedniej gry jaką robiłem ale zapomniałem o niej :P
-
Mallow: Nie, wszystko powstawało w Photoshopie od samego początku. Zaczynając od szkicu proporcji, dalej lineart, wypełnienie podstawowymi "uśrednionymi" kolorami, dodanie dwóch tonów (światła i cienia) + lekkie złamanie burnem i dodgem (z bardzo małymi wartościami, w okolicach 3-5).
-
Dzięki chłopaki, przy okazji odświeżyłem stare posty i podpiąłem na nowo to co udało mi się z dysku wygrzebać, bo wszystkie linki zgubiły się gdzieś w czeluściach internetu ;P Rotcore: Masz racje, z postaciami najwięcej się napociłem i mogło by być lepiej. Kobiety jak próbowałem w tym stylu rysować to wyglądały jak karlice, na szczęście przyszła Kasia i zrobiła fajne panienki ;]
-
Siema. Wyszedłem z piwnicy i postanowiłem wrzucić trochę stuffu z gry przeglądarkowej New Rock City nad którą pracowałem przez ostatnie dwa lata z team'em Picadilla. Tematem gry jest budowanie miasteczka w luźno rozumianej epoce kamienia łupanego. Jak kogoś to jara to może sobie pograć na Facebooku, dokładnie o tu: https://apps.facebook.com/newrockcity/ Przy tym projekcie byłem odpowiedzialny za opracowanie stylu i trzymanie się go w miarę w zespole, podczas produkcji, jak i oczywiście napieprzanie hurtem graficzek. Inne grafy które również możecie zobaczyć w grze robili: Konrad 'Koko' Okoński http://kokonski.com - Animacje, Assety, Ikony, Postacie Katarzyna 'Dranka' Stasiowska [email protected] - Postacie, Assety, Ikony, Animacje Przemysław Matyjaszek [email protected] - GUI, Bannery, Webdesign Tu wrzucam próbkę rzeczy które sam narysowałem. W grze jest tego z 2x więcej, a ja sam mam jeszcze tego do groma wiec jeśli ktoś będzie chciał, dodam jeszcze trochę... Na początek jeden z pierwszych konceptów zmontowanych w shopie I screen z ostatecznej wersji na jednym z wyższych leveli w grze Trochę budynków ...roślinki ...zwierzaki ...questgiverzy ...ikony ...obrazki do wallpostów ... i na koniec jakieś próbki animacji Pozdro Mariusz
-
Troche widać po postaciach że na bazie modeli, szczególnie przez to że pozy są lekko sztywne. Jak robisz z bańki to naturalniej te postacie wychodzą. Za to kolorystyka i detal - mózg rozjebany!
-
Kto by pomyślał ze na tej maszynie takie cuda... Jak widziałem miękkie cienie na teaserach to byłem w stanie się założyć że w grze tak ładnych nie będzie (znając te uberpixelowate zerojedynkowe z PS3) a tu prosze. Gratulacje Panowie wspaniałej roboty, jesteście dumą narodu ;]
-
Kolory i faktury rozsadzają umysł. Ciekaw jestem czy używaliście jakiegoś kosmicznego kodu na te wszystkie światła odbite i relacje kolorów w samej grze czy to raczej kwestia dobrze podmalowanych tekstur... Btw: Zalana piwnica z generatorem będzie mi się śnić!
-
Jak byś użył troche tych kolorów z poprzedniego Upka z takim wykończeniem jak te ostatnie to by było kozacko, ale i tak jest całkiem spoko. Przybrudzenia i czernie najbardziej tu przeszkadzają moim zdaniem.
-
Jak zwykle piorunujące wrażenie, choć zatęskniłem juz za Twoimi speedami ;P Miejmy nadzieje że coś wrzucisz niebawem. A tymczasem czekam na gre bo się zapowiada rewelacyjnie!