heZrou
Members-
Liczba zawartości
141 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Doły Górne
heZrou's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Konras, fajowo wygląda tarcza, lekki specular by się przydał, po za tym ten co jest na teksturze stwarza wrażenie, jakby ta część z boku była z innego metalu niż główna część, wszystkie pogięcia i podniszczenia dają fajne odczucie, ale wydają mi się trochę nierealistyczne, nie wiem jak dokładnie powinien wyglądać metal, z którego jest tarcza, ale chyba przydałoby się troche przyciemnić jasnoszary kolor przebarwień metalu, sprawia on wrażenie jakby był farbą...
-
o_O, no to tenteges: Konras, niby faktycznie ftorek ma racje z krytykowaniem i sam potrafie w miare stwierdzić, czy coś co zrobie ma potencjał, ale jednak dzięki za pozytywa ;D ftorek, z tymi błyskotkami to jest różnie na googlu, są jasne i ciemne, ale przy 512 nie da się osiągnąć za bardzo przekonującego wyglądu z jasnymi jeśli mają być odpowiedniej skali... z wyszczerbieniem na teksturze masz całkowitą racje... jak by mi się chciało to bym zrobił ;] ledyr, kwestia gustu, nie obrażam się... o mapie normali już coś pisałem... ze smooth grupami idealnie trafiłeś, tego brakowało i całkowicie o tym zapomniałem, ale jak już zaaplikowałem je okazało się, że nie moge ich tu dać, bo przez nie szafiry i wyżłobienia tracą jakiekolwiek wrażenie wypukłości kiedy trafi je specular... andy_a, heh, tia możecie i powinniście wymagać coraz więcej, tylko, że nie zamierzam robić tego miecza do lata ;> nie odebrałem krytyki jako mięszania z błotem.. odbicia by się przydały i jak je dorzuciłem to wyglądało o wiele lepiej, ale cóż jak narazie silniki gier tego nie obsługują z tego co wiem, no, a dorzucić dodatkową mape, która udawałaby odbicia to dobry pomysł, na który nie wpadłem, ale chyba raczej łatwo ją zdziałać to wole innym razem ;> ... podsumowywując to głupio mi, bo za nic nie potrafie dostrzec tak oczywistych rzeczy, które zauważacie, a kiedy to zrobicie to gryze skarpetki i zastanawiam się jakim cudem przeoczyłem coś tak widocznego, ale jak narazie zwalam to na moje mętne samopoczucie >.> wasza krytyka nie poszła na marne, mimo, że nie zamierzam już przy tym dłubać, wiem, gdzie mam braki ;] ... gdybym zamierzał stać się naprawde dobry w teksturowaniu to bym to podziabał jeszcze, ale jak narazie baudziej chyba wole modelowanie, więc czuje się usatysfakcjonowany tym co zrobiłem i nie uważam tego za coś co dałbym już do jakiejś gry ;> zmieniłem trochę kontrast:
-
mu.. no to wydziabałem cuś takiego, teksturka 512... no i teraz to jest miecz dwuręczny już ;>
-
...gdybyś dał jakiś większy postęp, to wtedy byłoby co komentować ;P
-
andy_a, Ty to umiesz pocieszyć ;} spoks, to faktycznie nie do końca wygląda jak metal >.> pokombinuje jeszcze z tym... Przybysz, hmm, no to jest miecz dla wikingów, a niektórzy z nich przypominali przerośniętych mutantów ;], a tak na serio to kurde koncept taki ciapowaty mam i jakoś tak w sumie nie pomyślałem o tym >.> ... dzięki za uwagi ogólnie ... podziałam jeszcze ten miecz..
-
no to skończyłem, mapy diffuse i specular: mam nadzieje, że ucieszy czyjeś patrzałki ;D
-
Konras, sam napisałeś, że zamierzasz to optymalizować, więc sam zmusiłeś mnie i innych do czepiania się o ilość trisów, mogłeś zrobić tak jak napisał JmTm00... ale jeśli już idziesz drogą lp, to optymalizacja jest w miare dobra, - model wciąż zachowuje większość cech konceptu, jest jeszcze trochę niepotrzebnych trisów... na przykład zawiasy ;> jeśli bardzo chcesz to możesz je zostawić, ale w żadnej płynnie chodzącej, komercyjnej grze [chyba, że na konsole next-next-gen, ale tam Twój model ma za mało trisów ;>] raczej nie miałyby prawa bytu, bo jeśli muszą być, to można je zrobić normalami i będzie lepsza optymalizacja ;}
-
na http://area.autodesk.com są bonus toolsy do 8, dwa zestawy, w pierwszym zestawie jest na przykład poly bridge, ale przeraziła mnie ich ilość jak narazie, więc nie wiem jak przydatne są inne funkcje
-
dzienx za siatke, udało mi się wyłowić jeszcze te: vertexy, jakbyś zweldował też te, które zaznaczyłem kółkami do Xów byłoby miło, jasne wiem, że to kilka trisów i nie robi prawie żadnej różnicy, ale nie ma nic innego, czego mógłbym się doczepić ;>
-
model ciekawy, prosty i przyjemny, jak narazie nie ma się czego za baudzo uczepić, z drugiej strony nie jestem architektem, więc wiadomo >.> ..troche nie kumam też modelowania cięższej wersji, a potem optymalizowania..
-
aibo wersja 666 ;> całkiem nieźle Ci wyszło , ale... ...te vertexy są zbędne, a to wcięcie na jego odnóżu można zrobić na teksturce w postaci kanału alpha, siatke wolałbym zobaczyć z kilku widoków na nieprzezroczystym obiekcie...
-
masz kilka niezgodności z oryginałem na facjacie, które zmieniają trochę jego wygląd, po pierwsze to Darth ma mniej okrągłą czache, bardziej podłużną, to samo tyczy się czarnych wzorków otaczających kolce na czole, na Twoim modelu są bardziej zbliżone kształtem do koła niż do elipsy, które występują w oryginale, przez te niezgodności Darth wygląda mniej wrogo i bojowo, trochę jak przypadkowy przechodzień porwany z ulicy i przerobiony na Dartha przez chorych fanów Star Wars ;}, mniej jak Jedi, który przeszedł elitarne szkolenie, z takich mniej znaczących niezgodności, to wokół rogów dorobiłeś mu czerwone obwódki, oryginał ma jeszcze czarną obwódke przedzielającą obszar rogu i czerwonej obwódki, wzorki też nie są do końca odwzorowane, ale tak ogólnie to są szczegóły, na które tylko takie dziwadła jak ja zwracają uwage i nie zmieniają faktu, że model jest wporzo, siatka wygląda smacznie, a ubranie Dartha już nie może się doczekać spotkania z Z-brushem ;]
-
646 trójkątów... daje do myślenia ;] mapowanie: siatka: uv:
-
ftorek: w końcu się komuś podoba ;DD po optymalizacji nie ma już błyskotek, chciałem w końcu to pokazać, ale co chwila internet mi zgoni i ożywa... andy_a: ehehe, dorobić postać, taaa, jak mi wyślesz wehikuł czasu, czemu nie ;>, jeśli uda mi się zrobić fajną teksturke to wrażenie złej skali powinno zniknąć >.>, miecz ukradłem od wikingów, dlatego mam już pomysł na dizajn..
-
miodzio, jedyne czego mogę się czepić to fakt, iż materiał, z którego wykonany jest helikopter wygląda trochę jak realistycznie pomalowana tekturka, wygooglałem kilka zdjęc tego śmigłowca i materiał w minimalnym stopniu odbija światło, przez co wygląda masywniej