Skocz do zawartości

tr!ckle

Members
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Rzeszów

tr!ckle's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. tr!ckle

    rozmazany interfejs

    Udało mi się rozwiązać ten problem, może innym się przyda. Otóż mam kartę graficzną radeon z serii 6000 a te oferują takie coś jak filtrowanie morfologiczne w sekcji AA. Należy to wyłączyć i wszystko będzie ok. Pozdrawiam
  2. Witam. Po reinstalacji systemu mam rozmazaną część interfejsu maxa (wersja 2011 x64). Miałem podobny problem w innych programach napisanych w javie (jdownloader), jednak, po przeinstalowaniu jre, problem ustąpił, tyle że nie w 3ds maxie. Ponadto zauważyłem, że przy zmianie widoku w viewporcie trochę przycina, co nie powinno mieć miejsca i nigdy nie miało. Czy ktoś wie, czym to może być spowodowane? Z góry dziękuję za pomoc. Poniżej screen przedstawiający problem: http://fatcat.ftj.agh.edu.pl/~i7pajda/screen.png
  3. Detalu ma być troche więcej niż na grę, ponieważ te modele będą używane do splash screenów w programie, oraz krótkich animacji. Nie będą to może super szczegółowe modele, hmm... takie średnio szczegółowe. Dzięki za pomoc, już mniej więcej mam punkt zaczepienia.
  4. no więc wstępnie sobie wyliczyłem, że chcę 800 zł za model, tylko czy to jest adekwatna kwota? Ile normalnie ludzie biorą za postać? Będę wdzięczny nawet za widełki jakieś. Odpowiednio sobie to pomniejszę ;]
  5. robiłem już kilka postaci także nie martwię się o to czy dam rade, tylko właśnie o cenę dodam jeszcze ze szef jest totalnym laikiem
  6. Witam. Na wstępie może opowiem swoją sytuację. Pracuję w pewnej firmie jako programista, lecz mój pracodawca zobaczył w moim CV, że znam grafikę 3d (kiedyś się tym bawiłem ponad rok) i zażyczył sobie abym wykonał dla niego 3 modele postaci (mniej więcej pół człowiek, pół maszyna od pasa w górę), które będą służyć do tworzenia grafiki do obecnie pisanego programu, reklamówek, a w przyszłości także animacji w ww. programie. Czyli w grę wchodzą: model, mapowanie, tekstura, rig (no ogólnie wszystko co potrzebne aby przygotować postać do animacji). I tutaj nasuwa się moje pytanie: Ile mogę za coś takiego (tj. jeden model) sobie krzyknąć? Jeśli chodzi o grafikę to zawsze traktowałem to hobbystycznie, a od dłuższego czasu w ogóle się tym nie zajmowałem. Myślałem o kwocie 800 zł/model. Czy to za dużo czy za mało? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam, tr!ckle EDIT: Jeszcze dodam, że pracodawcy pokazałem swoje dawne prace, także wie on na co się pisze, zlecając mi to zadanie ;]
  7. a ja dodam od siebie polski smaczek ;] http://www.winka.net
  8. Szczerze mowiac to jest msmooth z editable poly ;], ale chyba faktycznie macie racje ;]. A bump odpada bo chcialbym pocwiczyc modelowanie wiec bede to meczyl ale raczej nie dzis bo juz zmeczony jestem po robocie. btw. thx za pomoc ;]
  9. Witam. Dzisiaj mialem troche czasu wiec postanowilem zajac sie plaskorzezbami. Na razie zrobilem te miedzy pierwszym a drugim pietrem jednak cos mi w nich nie pasuje. Robilem to z boxa i wlasnie nie jestem pewien czy slusznie. Ponadto na laczeniach ze sciana cos nie za bardzo to wyglada. Jakies sugestie, podpowiedzi? ;] Z gory dziekuje za pomoc.
  10. No poprawilem juz kola w furmance mam nadzieje ze juz bedzie ok. Zaczalem robic kamienice, na razie ogolny zarys budynku i otwory sa zrobione. a tutaj kamienica na ktorej sie wzorowalem: http://www.projekty.elblag.pl/jpg/kamienica%20wrzeszcz.jpg postaram sie zrobic podobne rzezbienia o ile skill mi na to pozwoli :D i cierpliwosc pozdrawiam, tr!ckle
  11. ja sie wzorowalem na tym obrazku (ponizej) :D mimo ze tamten tez mam gdzies tyle ze to to najmniejszy problem bo to mozna zawsze zmienic a kola to i owszem poprawie ;] i thx za komenty
  12. okej jutro postaram sie cos dodac do tego na razie ze szkicem moze byc trudno ale postaram sie cos w tym kierunku uczynic :D teraz sie pewnie zabiore za kamieniczki A jesli chodzi o furmanke to jaka ona wedlug was jest? Moze cos powinienem poprawic? Z gory thx za pomoc.
  13. Witam. Na początku chciałbym nadmienić ze jestem, moznaby rzecz, srednio-poczatkujacy w te klocki :D dlatego prosze o wyrozumialosc no i przede wszystkim - rady. Wymyslilem sobie ostatnio zarys scenki, ktora przedstawiac ma uliczke miasta stylizowanego mniej wiecej na XIX wiek. Zza zakretu ma wyjezdzac furmanka z dziadem na pokladzie i stosem siana. Dookola maja byc kamienice itp. Jak do tej pory wymodelowalem sama furmanke. Prosilbym o ocene moich wypocin oraz podpowiedz jak zrobic stos siana ;] poniewaz nie mam co do tego pomyslu, myslalem nad scatterem ale moze jest jakis mniej zasobozerny sposob? Niestety moj komp dosyc leciwy jest :/ Z gory dzieki za pomoc P.S. Update'y nie beda zbyt czeste, gdyz pracke robie w wolnym czasie.
  14. Scenka bardzo fajna, ale po postaci na srodku areny w ogole nie widac wysilku, wyglada jakby sobie po prostu stala i trzymala te zabe za jezyk. Proponuje, aby troche bardziej zaparla sie nogami i wtedy to bedzie wygladalo, ze faktycznie walczy. Moge sie mylic, ale to mnie od razu uderzylo w oczy.
  15. tr!ckle

    Oobe

    Co do oobe i ld to podam adres forum poswieconego tym zjawiskom: http://www.lucid.fora.pl/ oraz traktat o projekcji astralnej: http://www.czarymary.pl/cienik/oobe/bruce1.html uwazam ze warto to chociaz przeczytac z czystej ciekawosci, a czy ktos w to wierzy czy nie to juz kwestia indywidualnego podejscia :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności