Skocz do zawartości

el_Pawcik

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. el_Pawcik odpowiedział StarkRavingSane → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Generalnie, podoba mi się. Trzyma swój klimat. Jedyne co bym poprawił, to zmarszczenia z przodu spodni (te na górze). Również na Twoim miejscu pobawiłbym się proporcjami, skoro postać ma być utrzymana w kreskówkowej stylistyce, to może warto głowę dać nieco większą, bardziej kulistą. To tylko moja sugestia.
  2. el_Pawcik dodał odpowiedź w temacie → w Game Art
    Witam wszystkich serdecznie. Jako że ostatnimi czasy wypłynęła odsłona blendera w wersji 2.66 z dostępnym narzędziem dynamic topology postanowiłem się trochę pobawić. Oto efekty mojej pracy (pierwszy kontakt z narzędziem): Wersja HP: Wersja LP: Siatka: Wiem, że nie jest doskonale, a anatomia kuleje. Dodatkowo martwi mnie fakt, że dałem symetryczną normalmapę i o ile we wcześniejszych wersjach nigdy nie miałem z tym problemu, to w najnowszym wydaniu (jest to coś na wzór bety) wyraźnie widać szew. Pewnie skopałem kilka opcji, ale i tak jestem zadowolony z rezultatów. Dodam, że jakiś czas temu porzuciłem blenderowy sculpt na rzecz sculptrisa, jednak teraz widzę potencjał i rozważam powrót, bo zapowiada się ciekawie.
  3. el_Pawcik odpowiedział Hatt3r → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Całkiem fajnie się prezentuje, jednak mam zastrzeżenie, mógłbyś bardziej zoptymalizować UV'kę, bo z tego co widzę postać jest symetryczna, więc połowa tego co masz jest zbędna. Chyba lepszym rozwiązaniem jest odłączenie nóg od korpusu, osobno dać stopy dłonie itp., aby cała powierzchnia tekstury była zajęta.
  4. el_Pawcik odpowiedział NASTRASH → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Fajny model ^^ Na Twoim miejscu inaczej ułożyłbym stopy, bo nikt naturalnie nie ustawia nóg równolegle ( są ułożone nieco skośnie ), chyba że chcesz to uwzględnić w rigg'u postaci ;)
  5. el_Pawcik odpowiedział Konras → na odpowiedź w temacie → Game Art
    nogi powinny być nieco bliżej i chyba węższe ( biorąc pod uwagę że ma kilka cm żelastwa dookoła ud ) , brzuch faktycznie do tyłu, i aż się prosi aby wysunąć łydki do tyłu .
  6. el_Pawcik odpowiedział KLICEK → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Matti - model ogólnie dobry, ale coś zasugeruję: - okna powinny chyba znajdować się wewnątrz muru, czyli powinno być lekkie wgłębienie ( lub płaskie ), a u Ciebie są wypukłe - ościeżnica jest źle oteksturowana - krawędzie dachu są źle oteksturowane - dachówki nad oknami wydają się być mniejsze od tych co na dachu - sugerowałbym też dodanie w górnych oknach ścianki pomiędzy dachem a oknem
  7. el_Pawcik odpowiedział Ewqa → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    raczej tak, bo kumpela z klasy codziennie dojeżdża do szkoły ;)
  8. el_Pawcik odpowiedział KLICEK → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Sculpty w blenderze ( początki )
  9. el_Pawcik odpowiedział ledyr → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Włosy trochę wyglądają jakby były przepocone ...
  10. el_Pawcik odpowiedział kab23 → na odpowiedź w temacie → Web Art
    widoczny odnośnik
  11. el_Pawcik odpowiedział el_Pawcik → na odpowiedź w temacie → Game Art
    skąd mogę pobrać maxa ?
  12. el_Pawcik odpowiedział el_Pawcik → na odpowiedź w temacie → Game Art
    heh i co takiego w maxie jest nadzwyczajnego ? (i tak robie animacje w MS3D ;P )
  13. el_Pawcik odpowiedział el_Pawcik → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Mam Problem !! Próbowałem już kilka razy utworzyć kości do ramienia ale za każdym razem mi sie nie udawało ( nie iem które wierzchołki do jakich kości podczepić ) Proszę o pomoc!
  14. el_Pawcik odpowiedział el_Pawcik → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Jako tako poprawiłem ;P Potem moge pozmieniać kolory ;P
  15. el_Pawcik odpowiedział el_Pawcik → na odpowiedź w temacie → Game Art
    początki teksturowania: (link)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności