Skocz do zawartości

el_Pawcik

Members
  • Liczba zawartości

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Gorzow

el_Pawcik's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Generalnie, podoba mi się. Trzyma swój klimat. Jedyne co bym poprawił, to zmarszczenia z przodu spodni (te na górze). Również na Twoim miejscu pobawiłbym się proporcjami, skoro postać ma być utrzymana w kreskówkowej stylistyce, to może warto głowę dać nieco większą, bardziej kulistą. To tylko moja sugestia.
  2. Witam wszystkich serdecznie. Jako że ostatnimi czasy wypłynęła odsłona blendera w wersji 2.66 z dostępnym narzędziem dynamic topology postanowiłem się trochę pobawić. Oto efekty mojej pracy (pierwszy kontakt z narzędziem): Wersja HP: Wersja LP: Siatka: Wiem, że nie jest doskonale, a anatomia kuleje. Dodatkowo martwi mnie fakt, że dałem symetryczną normalmapę i o ile we wcześniejszych wersjach nigdy nie miałem z tym problemu, to w najnowszym wydaniu (jest to coś na wzór bety) wyraźnie widać szew. Pewnie skopałem kilka opcji, ale i tak jestem zadowolony z rezultatów. Dodam, że jakiś czas temu porzuciłem blenderowy sculpt na rzecz sculptrisa, jednak teraz widzę potencjał i rozważam powrót, bo zapowiada się ciekawie.
  3. el_Pawcik

    Postać 3D - Drow

    Całkiem fajnie się prezentuje, jednak mam zastrzeżenie, mógłbyś bardziej zoptymalizować UV'kę, bo z tego co widzę postać jest symetryczna, więc połowa tego co masz jest zbędna. Chyba lepszym rozwiązaniem jest odłączenie nóg od korpusu, osobno dać stopy dłonie itp., aby cała powierzchnia tekstury była zajęta.
  4. el_Pawcik

    [wip] Postac3d : Hulk

    Fajny model ^^ Na Twoim miejscu inaczej ułożyłbym stopy, bo nikt naturalnie nie ustawia nóg równolegle ( są ułożone nieco skośnie ), chyba że chcesz to uwzględnić w rigg'u postaci ;)
  5. el_Pawcik

    Postać 3D: Cyborg

    nogi powinny być nieco bliżej i chyba węższe ( biorąc pod uwagę że ma kilka cm żelastwa dookoła ud ) , brzuch faktycznie do tyłu, i aż się prosi aby wysunąć łydki do tyłu .
  6. Matti - model ogólnie dobry, ale coś zasugeruję: - okna powinny chyba znajdować się wewnątrz muru, czyli powinno być lekkie wgłębienie ( lub płaskie ), a u Ciebie są wypukłe - ościeżnica jest źle oteksturowana - krawędzie dachu są źle oteksturowane - dachówki nad oknami wydają się być mniejsze od tych co na dachu - sugerowałbym też dodanie w górnych oknach ścianki pomiędzy dachem a oknem
  7. raczej tak, bo kumpela z klasy codziennie dojeżdża do szkoły ;)
  8. Sculpty w blenderze ( początki )
  9. el_Pawcik

    Postać 3D: Chłopczyk

    Włosy trochę wyglądają jakby były przepocone ...
  10. widoczny odnośnik
  11. skąd mogę pobrać maxa ?
  12. heh i co takiego w maxie jest nadzwyczajnego ? (i tak robie animacje w MS3D ;P )
  13. Mam Problem !! Próbowałem już kilka razy utworzyć kości do ramienia ale za każdym razem mi sie nie udawało ( nie iem które wierzchołki do jakich kości podczepić ) Proszę o pomoc!
  14. Jako tako poprawiłem ;P Potem moge pozmieniać kolory ;P
  15. początki teksturowania: (link)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności