-
Postac3d: Alien detective
Generalnie, podoba mi się. Trzyma swój klimat. Jedyne co bym poprawił, to zmarszczenia z przodu spodni (te na górze). Również na Twoim miejscu pobawiłbym się proporcjami, skoro postać ma być utrzymana w kreskówkowej stylistyce, to może warto głowę dać nieco większą, bardziej kulistą. To tylko moja sugestia.
-
[Postać] - Fighter
Witam wszystkich serdecznie. Jako że ostatnimi czasy wypłynęła odsłona blendera w wersji 2.66 z dostępnym narzędziem dynamic topology postanowiłem się trochę pobawić. Oto efekty mojej pracy (pierwszy kontakt z narzędziem): Wersja HP: Wersja LP: Siatka: Wiem, że nie jest doskonale, a anatomia kuleje. Dodatkowo martwi mnie fakt, że dałem symetryczną normalmapę i o ile we wcześniejszych wersjach nigdy nie miałem z tym problemu, to w najnowszym wydaniu (jest to coś na wzór bety) wyraźnie widać szew. Pewnie skopałem kilka opcji, ale i tak jestem zadowolony z rezultatów. Dodam, że jakiś czas temu porzuciłem blenderowy sculpt na rzecz sculptrisa, jednak teraz widzę potencjał i rozważam powrót, bo zapowiada się ciekawie.
-
Postać 3D - Drow
Całkiem fajnie się prezentuje, jednak mam zastrzeżenie, mógłbyś bardziej zoptymalizować UV'kę, bo z tego co widzę postać jest symetryczna, więc połowa tego co masz jest zbędna. Chyba lepszym rozwiązaniem jest odłączenie nóg od korpusu, osobno dać stopy dłonie itp., aby cała powierzchnia tekstury była zajęta.
-
[wip] Postac3d : Hulk
Fajny model ^^ Na Twoim miejscu inaczej ułożyłbym stopy, bo nikt naturalnie nie ustawia nóg równolegle ( są ułożone nieco skośnie ), chyba że chcesz to uwzględnić w rigg'u postaci ;)
-
Postać 3D: Cyborg
nogi powinny być nieco bliżej i chyba węższe ( biorąc pod uwagę że ma kilka cm żelastwa dookoła ud ) , brzuch faktycznie do tyłu, i aż się prosi aby wysunąć łydki do tyłu .
-
Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?
Matti - model ogólnie dobry, ale coś zasugeruję: - okna powinny chyba znajdować się wewnątrz muru, czyli powinno być lekkie wgłębienie ( lub płaskie ), a u Ciebie są wypukłe - ościeżnica jest źle oteksturowana - krawędzie dachu są źle oteksturowane - dachówki nad oknami wydają się być mniejsze od tych co na dachu - sugerowałbym też dodanie w górnych oknach ścianki pomiędzy dachem a oknem
-
Tworzymny Grę... Tylko od czego zacząć?
raczej tak, bo kumpela z klasy codziennie dojeżdża do szkoły ;)
-
Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?
Sculpty w blenderze ( początki )
-
Postać 3D: Chłopczyk
Włosy trochę wyglądają jakby były przepocone ...
-
Problem: adresy do podstron...
widoczny odnośnik
-
Warrior (PROBLEM Z RAMIENIEM !!!!!!!!!)
skąd mogę pobrać maxa ?
-
Warrior (PROBLEM Z RAMIENIEM !!!!!!!!!)
heh i co takiego w maxie jest nadzwyczajnego ? (i tak robie animacje w MS3D ;P )
-
Warrior (PROBLEM Z RAMIENIEM !!!!!!!!!)
Mam Problem !! Próbowałem już kilka razy utworzyć kości do ramienia ale za każdym razem mi sie nie udawało ( nie iem które wierzchołki do jakich kości podczepić ) Proszę o pomoc!
-
Warrior (PROBLEM Z RAMIENIEM !!!!!!!!!)
Jako tako poprawiłem ;P Potem moge pozmieniać kolory ;P
-
Warrior (PROBLEM Z RAMIENIEM !!!!!!!!!)
początki teksturowania: (link)
el_Pawcik
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta