Jump to content

Hatt3r

Members
  • Content Count

    163
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

50 Excellent

About Hatt3r

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Sebazx6r - Kiedyś robiłem pieluchy i musiałem porobić trochę alph ale jest mniej wiecej jakiś patent na to, coś zawsze trzeba wygłaskać i dodać ale na szybki ogólny kształt może ci się przyda, wyglada to mniej wiecej tak: Biore brush Tracks/Track2, z Lazymouse, można potweakować alphe z prawej w sumie to dosyć rozwojowe w zależności jak se ulepisz w szopie alphe https://drive.google.com/open?id=0B3m_pwYhJQBcYVk5TDI4bDBHQTQ
  2. DreamLoveKit Studiujesz tam? wykładasz? co to za sesja? Można zobaczyć film?
  3. Dzięki! Może będę ludziem!! ;p ;) Coś tam zawsze rozgryzam, trochę ostatnio riggowania, coś z mocapami, czyszcenie skanow ale jak jest moc to wracam do rzeźby i próbuje cos dalej robić, pzdr :)
  4. UP Kiedyś robiłem popiersie afro, chciałem to odświeżyć
  5. Szkic sferkami, oldsql 320p ;]
  6. Ostatnio sporo zombie filmów oglądam,
  7. Troche hard modelingu - only maya i cartoon
  8. Hej. Jakiś czas temu miałem przyjemność wymodelowania dwóch figurek dla firmy Adalbertus. Pierwsza z nich to Bolesław Orliński - oblatywacz samolotów PZL w przedwojennej Polsce - popiersie - wydrukowane w skali 1/9 - czyli 200mm przy pełnej postaci oraz figurka żołnierza piechoty z roku 1939 - wydruk w skali 120 mm. Drukiem 3d oraz odlewami w żywicy zajęła sie firma Adalbertus. Postać żolnierza sklada sie w sumie z 21 elementów, popiersie z 4 części. Wszystkie elementy postaci powstaly w maya/zbrush. wiecej info - druki 3d i inne linki http://www.adalbertus.pl/2015/03/figurka-zolnierza-polskiego-1939-120mm-sklejone-czesci/ http://www.adalbertus.pl/2015/03/wiecej-o-figurce-zolnierza-z-1939-roku-120mm/ http://www.adalbertus.pl/2014/10/zdjecia-popiersia-boleslawa-orlinskiego/ http://www.adalbertus.pl/2014/09/popiersie-boleslawa-orlinskiego/ pice Tak z innej beczki kilka zajawek ktore pwostały już swego czasu,zanim pojawił sie zb 4.7 ale z wykorzystaniem fibermesha, bpr to geo itp. IZG - impulsywne zabawy geometryczne ..dosyc szybkie ;) Pare testów animacji, maya - viewport 2.0 + afterfx i szkic w zb symetrical jak za starych czasow oraz cartoon Lamblia - model mój, render brata. Apropo częstszego wrzucania stuffu do wątku, klamac wiecej nie będę ;p to z czasem, pzdr linki testów https://vimeo.com/120622735 https://vimeo.com/120622736 https://vimeo.com/120628136 pice
  9. Dzięki olaf! Marv jeszcze raz.
  10. Mads Mikkelsen, calkiem spoko, czasem rzuc okiem na jakies inne głowy, referencje, jak są osadzone oczy - mięsień wokol oka, szczególnie uwypuklenie nad gorną powieką, przestudiuj jak wyglada ucho (slimaki itp.), ta fałdka szyi od koszuli tez niebardzo lezy.
  11. Dzięki za odpowiedzi. Jak nic mnie nie pochłonie to postaram sie rozpędzać, Kojot ty to rozmachu już żeś dobrego nabrał:) Zrobilem takiego slabgo gifka - akurat te dwie główk i jeszcze jedna inna powstały z jednej bryły, z użyciem timelina i blendow zlepilem taka prewke.
  12. Jak zwykle wszystko miażdzy suty ;) Podobają mi się ciuchy, spodnie - posiłkujesz sie marvelousem czy tradycyjne rzeźbienie? Ostatnio trochę probowalem w tym sofcie szyć i wychodzi dobry mix z ZB.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy