Sebazx6r Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Pomyślałem ,że będę tu wrzucał co lepsze prace. Mam nadzieje ,że z czasem coraz lepsze. Na chwile obecną idę za ciosem i produkuję główki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dagonet, Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 Druga jest najlepsza ze wszystkich trzech. Staraj sie zbudowac dobra forme na base bedzie ci sie potem duzo lepiej pracowac nad detalem. Form>detal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris_R Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 Arnold też z grubsza siedzi. Mam na myśli pierwszą głowę. Skoro podobieństwo się przeniosło to tragedii nie ma. Oczywiście sporo do dopracowania tam, ale ogólny kierunek ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted February 17, 2013 Author Share Posted February 17, 2013 (edited) Dagonet: Wlasnie z drugiej jestem najbardziej zadowolony. Kris_R: Tak to Arni. Robilem na podstawie rzeźby gdyż mialem 2 rzuty plus persp. Dzis wymodzilem cos takiego, chyab jutro opuszcze mu w dół konciki ust będzie wredniejszy.: Jeszcze druga wersja: next one: Z refek. Nie jest idealnie, ale w sumie na koniec jest umiarkowo zadowlony.: http://img6.imageshack.us/img6/499/88862785.jpg Edited April 3, 2013 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dagonet, Posted February 22, 2013 Share Posted February 22, 2013 Popracuj nad miejscem gdzie przebiega krtań nie wychodzi ci to trochę szczególnie z profilu widać. Pzdr :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted February 22, 2013 Author Share Posted February 22, 2013 Nie do końca rozumiem. Nakreśl to. Chodzi Ci o grdykę? Ostatnią babkę starałem się dokładnie z rafką. Nad szyjami na pewno muszę jeszcze popracować na pewno nie tylko ;). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dagonet, Posted February 22, 2013 Share Posted February 22, 2013 Tak chyba tak się to nazywa w tych okolicach jakoś forma mi nie leży. No nic polecam spróbować czegoś nowego może panna z włosami albo jakiegoś chesta. Jakaś odmiana od głów ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
andy_a Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 progres jest :) ale ciągle znajdzie się jeszcze parę błędów, które często popełniają początkujący - powieki czy nozdrza są duże grubsze niż nam się wydaje, spójrz na ten tut jak bardzo grube robi Rod Steffen: a jeśli chodzi o mięśnie wokół ust to jeżeli przescalptujesz sobie mięśnie na czaszce (jeden na drugim) to wtedy załapiesz jak należy robić końcówki ust (i dlaczego np góra warga nachodzi na dolną). Pinch wokół całych ust to zuuuooo :P ps. jeżeli się robi kobietę to warto zawsze dać chociażby prowizoryczne włosy (zaznaczenie ich objętości starczy) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted March 28, 2013 Author Share Posted March 28, 2013 (edited) Taki speed tylko rozciagniety w czasie... Edited May 3, 2013 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
indian Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 ładnie, szału nie ma ale ładnie ;) pamiętaj że nie ważne czy to kartoon czy co innego, wszystko opiera się na jakiejś tam anatomii, więc jak robisz coś co przypomina żuka to starasz się załapać anatomię żuka, jak robisz dmuchaną lale, to ... to jest słaby przykład... ale nawet jak robisz kartoonową buźkę to starasz się przemycić jakąś tam anatomię ludzkiej bani :D s. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted March 28, 2013 Author Share Posted March 28, 2013 (edited) Mniej więcej tak było w refkach... Next: Update Tors. Próba Dynamesha: Edited April 7, 2013 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 Rano spojrzę świerzym okierm czy nie zmienić proporcji głowy czy dłoni... Link to comment Share on other sites More sharing options...
floo Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 @Sebazx6r troszkę zbyt mocno odseparowane mięśnie klatki piersiowej. Rączki zdają się być zbyt małe. Uszy do poprawki. Pracuj dalej. Jest coraz ciekawiej... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 Ucho potem... Możliwe ze po dynameshu detal się posypie. Poprawiłem dłonie i klatkę nieznacznie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucek Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Jak ustawisz dobrą rozdziałkę i blur na 0 to się nie posypie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 (edited) Dynameshed : Teraz dół. Coś w stylu hard surface spodnie zrobie. Edited April 8, 2013 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Fajnie wygląda, mega progres w porównaniu z poprzednimi:). Kciuk trochę koślawy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Ten rowek na plecach chyba podchodzi za wysoko pod szyję. Tak to ładny model. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted April 10, 2013 Author Share Posted April 10, 2013 Dzięki pokrzepiające słowa. Na fristiajło wymodziłem dól tak by się przyzwyczaić trochę do brushy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
indian Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 za bardzo wysmoothowane te nóżki wyszły, przydało by się kilka ostrzejszych krawędzi, ale tak to bardzo fajnie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Pogubiłes proporcje z nóżkami. Krocze jest za wysoko przez co tułów robi się za krótki. Sróbuj zrobić najpierw normalne nogi/dupę a potem na tej podstawie bym robił mechaniczne zabawki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 (edited) Poprzednie koncepcja: Zmiana konepcji dół do przebudowy. Nóżki pod zabudowę. Jednak Mafida ma racje będzie łatwiej.: Edited April 15, 2013 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
indian Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 mafida zazwyczaj ma rację :) popatrz, i spróbuj się zastosować :D // aaa i rączki zrób jakieś normalne, te są obleśne s. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted April 15, 2013 Author Share Posted April 15, 2013 (edited) Nie do konca rozumiem o co Ci chodzi z tymi rączkami. Dłonie same? Dzieki za rysunek przypasowuje mi pod druga opcje. Przy następnej postać bardzie zadbam o te proporcje by było podobnie. Buty doszly: Speed dla odmiany: Dodam ,że wykonane na podstawie tego konceptu: http://fc04.deviantart.net/fs11/i/2006/235/b/f/Zerg_Hydralisk_Redesign_by_CGZool.jpg Poprawione proporcje i tricek pewnie jeszcze cos poprawie przed odstawieniem na półkę. Edited April 19, 2013 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted May 2, 2013 Author Share Posted May 2, 2013 (edited) Podbije bo coś nowego speed 3h. Sagat street figjter z kulki... Edited May 2, 2013 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
indian Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 jakiś tam leciutki progresik jest,ale nic specjalnego, dawaj dalej :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 No, dziwne rzeczy mu sie porobiły z anatomią. Ten Zerg z konceptu to bardzo ch... koncept wybrałeś;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted May 3, 2013 Author Share Posted May 3, 2013 Tak ten Zerg potem się okazało, że to ktoś sobie przerysował swoją wersję, ale starałem się uchwycić podobieństwo. Odnośnie drugiego (Sagata) to bym prosił o wskazówki gdzie co nie tak. Dól przerysowałem trochę powiększyłem w grze miał ona taką wielką brodę. Czachę z tyłu bym poprawił. Ucha też leży... Barków nie komentuję hehe. Ogólnie speed więc następny będzie lepszy. Czy może chodziło Ci o postać? Już jej nie będę kończył biorę następny chyba ,że zabuduję nogi bo ich prawie nie rzeźbiłem. Łydki są tragiczne triceps mnie męczy. Mam zamiar jeszcze ze 2 główki porzeźbić i spróbuję ładnie ramiona wyrzeźbić jako oddzielny slowspeedSculpt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
indian Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 no mało podobny ten ostatnio :) byle że z jakiegoś wymyślnego konceptu lecisz :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted May 3, 2013 Author Share Posted May 3, 2013 (edited) Poprawilem by byl bardziej ludzki: A któregoś dnia może tak ładnie będę :) http://www.artbylowis.com/arts/sculptures/sagat.jpg Kilka drobnych zmian: EDIT: Stary jestem nie ma co się zatrzymywać trzeba iść dalej: Edited May 5, 2013 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
DreamLoveKit Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Lepiej w stosunku do samego busta, ale wciąż jest dużo błędów. Przede wszystkim dłonie (a raczej ich brak) - przy posturze tego gościa, palce powinny być nieco krótsze, zaś powierzchnia dłoni jakieś półtora raza szersza od nadgarstka. Trochę nienaturalnie wygląda też samo przedramię - prostownik promieniowy długi nadgarstka (tak, yahoo podpowiedziało mi nazwę;)) jest stanowczo zbyt masywny w stosunku do okalających go mięśni i wizualnie nie tworzy z nimi integralnej całości. Popracuj też nad samym przegubem pomiędzy ramieniem, a przedramieniem - u Ciebie biceps bezpośrednio przechodzi w przedramię; brakuje "dolinki" samego przegubu. Dziwnie wygląda pierś (niby muskularna, ale trochę obwisła, z rozstępami jak u - nabitego - pięćdziesięciolatka). Zgubiłeś też jeden mięsień prosty brzucha. Postaraj się przyłożyć większą uwagę do tego gdzie i jak rozmieszczasz żyły - np. w większości przypadków na bicepsie główne (a więc najbardziej widoczne) arterie przebiegają bardzie po górnej-wewnętrznej stronie mięśnia. Z plusów? gardło dużo lepiej się prezentuje - masywne i opływające szczękę; pasuje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
indian Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 uproszczając to co napisał kolega wyżej: zwaliłeś dłonie, przedramię, klatkę piersiową, + żyły poprowadziłeś z dupy :) keep it up! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted May 6, 2013 Author Share Posted May 6, 2013 (edited) QRde klata ma być zapadnięta :D... Nie no serio na razie mam tak. Żyły poprowadziłem na podstawie fot, ale przyjże się jeszcze raz i poprawię. Progres wrzucony jest sprzed przeczytania uwaga więc spoko. Przeczytam postaram się zastosować. Klatkę chcę taką zostawić, to suty chyba zdeka wyżej podciągnę. Pleców jeszcze zbytnio nie tykałem, ale wstępnie nie będę chciał robić jakiejś wielkiej separacji. Dzięki za uwagi. Odnośnie żył. Paul Dillet ak Frankenstein: Poprawiłem dłonie. Ogólnie traktuje ten model jako oddzielny od porzedniego cybercostam. Tylko baze skorzytalem by sie nie pierdzielic. INDIAN znajdziesz mi taki schemat po Polsku? Czy wam też chodzą po głowie: kij bejsbolowy dresy i adidaski :D może czapeczka z daszkiem? Edited May 6, 2013 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
indian Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 a na co Ci taki schemat po polsku ? wpisując łacińską nazwę w google wyskoczy Ci więcej fajnych refelek ze stron, których byś nie znalazł wpisując łopatka, a znalazł byś wpisując scapula :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 indian dobrze prawi. Anatomia -> medycyna -> łacina, tak najłatwiej znajdziesz. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted May 7, 2013 Author Share Posted May 7, 2013 prostownik promieniowy długi nadgarstka (tak, yahoo podpowiedziało mi nazwę;) po to :D... ale chyba skimnilem sam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DreamLoveKit Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Zdjęcia najogólniejszych ryciny z "Biologii" Solomona, Berga, Martina i Villee - generalnie cały rozdział 38 zawiera kilkadziesiąt dodatkowych rycin wnikliwie ilustrujących główne partie układu mięśniowego człowieka. Osobiście jednak uważam, że rzeźba organiczna to nie rysunek architektoniczny, gdzie rządzą ścisłe reguły i schematy. Tu wystarczy powierzchowna znajomość anatomii. Co z tego, że będzie się znało dokładne położenia mięśnia ramienno-promieniowego (muscle brachio-radia, czyli tego, o którego istnieniu często Seba zapominasz;)), skoro żaden podręcznik do anatomii nie zilustruje tego w jaki sposób ów mięsień się prezentuje w różnych stopniach deformacji. Dużo bardziej polecam zrezygnować z jednego lub dwóch wyjść na miasto i wybić na otwartą sesję z modelką/modelem (co kogo bardziej kręci;)). Kiedy rzeźbi się "na żywo' liczy się tylko światłocień, forma i płaszczyzny wynikające z pierwszego czynnika. Desperate measures lead to death:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted May 9, 2013 Author Share Posted May 9, 2013 (edited) Na pewno kiedyś się udam. Tylko bobas mi podrośnie. Wcześniej jednak kupie sobie te zestawy do rzeźbienia i poćwiczę. Taki update. Zacząłem pracować nad dołem. Zastanawiam się nad proporcjami czy ramiona nie wyglądają lekko przykrótko. Poprawilem proporcje conieco: Upadete: Update: Jeszcze plecy: Dziękuję za minusy następnym razem poproszę o komentarz dokładniejszy komentarz. Jeszcze mała poprawka bo nie leżał mi środek. Edited May 10, 2013 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
indian Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 dawaj updejta w nowym poście, bo nie mogę dać drugiego minusa do jednego posta :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted May 20, 2013 Author Share Posted May 20, 2013 (edited) Dobra podsumowanie i biorę się za coś nowego... Next: Poprawki: Polypaint przerobionej postaci: Edited June 3, 2013 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
floo Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 @Sebazx6r Popracował bym jeszcze mocno nad shaderem skóry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted May 29, 2013 Author Share Posted May 29, 2013 (edited) To nie shader xD... Tak zdesaturuję... To malowane w Zbrushu nie wiem czy nielepiej projekcje zrobić. Ba na pewno lepiej. Edited May 29, 2013 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
kingwins Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Bardzo ładne pracki, Arnolda rozpoznałem od razu, Sagata też, tam Indian marudził że niepodobny i dał screenshota z SF4 a to nie ta bajka, Sagat był z SF2 ten co Seba zrobił - takie moje skojarzenie. Pytanie do autora, długo trzeba rzeźbić żeby dojść do takiego poziomu? Jakaś szkoła plastyczna czy samouk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted May 29, 2013 Author Share Posted May 29, 2013 (edited) Skrócę wypowiedź. Tak jestem samoukiem. Cenne są rady starszych stażem kolegów, ale i często tych młodszych. Ogólnie dużo patrzenia i tzw. dupogodzin. Ważnym etapem było przekroczenie granicy i krytyczne podejście do swoich prac. Update. Pierwszy Spotlight: Directx11 shader w Maya. Jak ktoś potrafi by Displacement z Zbrusha zadziałał to będę wdzięczny. Progress RiG'u: Edited June 10, 2013 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted June 3, 2013 Author Share Posted June 3, 2013 (edited) Z "Ulkiem" finish. Postać po dynameshac qrremesh i projekcji. Czyli ma odtworzone subdivy.Teraz pora będzie zrobić coś bardziej o naturalnej zwykłej sylwetce. Edited June 3, 2013 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
lee666 Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 czekamy na coś realistycznego .. będzie o co sie zaczepić ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 (edited) Jedziemy następną. Zaczynam od główki. Jednak główka zdeczka nie pasowała pod założoną masę ciała wiec lekki remake: Testy shadingu postaci do animacji. Rig prawie na ukonczeniu. Odświeże. RIG: https://vimeo.com/68794966 Nowe testy. Zbrush, Maya 2014, MentalRay, PhotoShop: Czysty render: Scena z animacji którą robię.: Edited September 21, 2013 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrRambo Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Ble fuj żyg:d Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Noga przenika brzuch chyba, fakt wstrętne to, to jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted July 2, 2013 Author Share Posted July 2, 2013 (edited) No przenika cos tam niestety az takie kontroli nad Rigiem nie mam. Majtki będą :). Ncloth już to przymaskował :)... Akurat mi mayka crashnęła xD... Jak on mnie dzis wpienia... Wkońcu kobieta. Edit: Praktycznie czysty render. Kolor korekcja plus Dof: Staram się by scena była ciekawsza. Mam zamiar wstawić kibel za kotarką. Może małe okna u góry sufitu. Calos mam iejsc w pokoju w piwnicy... Update pomieszczenia: Edited July 14, 2013 by Sebazx6r Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now