Jump to content

Recommended Posts

Naprawdę duże postępy od czasu pierwszych modeli motocykli :) Z modelu na model coraz lepiej, tak trzymać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turntable z poprzedniego posta: https://vimeo.com/102878750

 

i z kolorkami:

 

2BBviUM.png

 

Pora powalczyć z Low Poly. Na wstępnie główka i normalMapy.:

 

LBK6pnp.png

 

 

 

Dzisiejszy speed:

UOlzTL2.jpg

 

Kbk6GsG.jpg

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie super główka, mam nadzieję że kiedyś też będę taką potrafił zrobić : )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postać stwora (ogra?) zapowiada się bardzo miodzio. Podbrzusze może trochę za ostre i te dwie fałdy skóry na plecach nad tyłkiem jakoś też mi nie pasują.

Tak to git!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciało bardzo fajne, nad zbroją bym popracował, ta czaszka na pasie nie wiadomo jak się znalazła w tym miejscu, w którym się znalazła : )

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest jeden subtool. Wytloczenie odlew jak kto woli. Jakby bylo ze skory to rowniez skore mozna naciagnac.

Nie wiem czy wroce do tego modelu. Moze dobrze by bylo pocwiczyc zbroje na czyms rzeczywistym refek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest i chudy. Edytowałem by nie zaśmiecać.:

 

Ksv9nnY.png

 

ODdPtxW.jpg

 

 

Kolejna Postać Rycerz:

Referencje:

http://www.fightersgeneration.com/characters2/nightmare-sc2fix3.jpg

http://fc09.deviantart.net/images/i/2002/33/b/0/Nightmare-Soul_Calibur.jpg

 

Playlista z poszczególnych dni Work In Progress.:

https://www.youtube.com/watch?v=Kq6nJsypC-w&list=PLgNNCJYobumlBJO1wWwKus5Axl-xlExOg

 

nCBlAKX.png

 

Final:

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ;) thx. Może nie potrzebnie próbuje doświetlic cały model. W Zbrushu średnio mi to idzie.

 

Update do Carnage:

[video=youtube_share;bV8uYlSwuLQ]http://youtu.be/bV8uYlSwuLQ

 

Poprawki Venom w T/A-pose:

NsQzwWukrJRNqgtin Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć! Bardzo fajne modele. Rzeczywiście rendery trochę psują efekt, a szkoda tych modeli. Mam pytanie, renderujesz całkowicie w Zbrushu czy składasz passy potem w PSie ? Bo jeśli to pierwsze to widziałem, że jest dobry patent na to żeby wyrenderować model w passach. Ustawiasz sobie w Zetce materiał, który nie jest matcapem tak żeby można było światłem kręcić, renderujesz kilka świateł osobno i je eksportujesz, do tego refleksy maski zdepth AO i inne duperele, potem to składasz np. w PSie mając nad tym całkowitą kontrolę. Możesz fejkować w ten sposób globalną iluminację i całkiem fajne efekty z tego wychodzą. Jeśli widziałeś już ten filmik to zobacz jeszcze raz końcówkę, tam jest wszystko wytłumaczone:

 

https://www.youtube.com/watch?v=N-MC6Lu-5dA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy