Jump to content

Recommended Posts

2 ostatnie główki na duży plus, carnage daje rade ale wydaje się mieć trochę rozciągnięty tułów, mięśnie brzucha i problem z miednicą w tej pozie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak miednica coś jest na rzeczy :). Dzięki.

 

Tymczasem update do ostatniej główki....Body. Kilka poprawek dojdzie. W sumie na koniec i tak zamierzam zakryc:

 

HtoEJ23.png

 

 

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakończenie mięśnia najsz grzbietu chyba nie powinno mieć takiej fałdki. Wygląda to jak fałdka tłuszczu, a postać na otłuszczoną aż tak nie wygląda

 

Ale mogę się mylić : )))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za uwagi :

 

 

Teraz zabieram się za ubranie.

 

RbkHN1d.png

 

Nauka MD:

 

zzCtCFj.png

 

 

Pimp. Koszule bedę poprawial bo dziwnie nisko poligonalnie sie wyjela z Marvela i nie dokonca tez jestem z niej zadowlony etc...

jpxmSw2.jpg

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyjemne prace, widać dużą różnice między modelami z pierwszej i ostatniej strony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie ze sie podoba. Chbya nie bede texturował.

 

Podsumowanie tego roku.

 

 

Kolejny. Tym razem wyszedlem ze starego sculptu Rycerza. Uzylem jego body. Mysle ze chyba bedzie dresiarz.

 

nQdKLCv.png

 

 

 

Update:

 

Up:

wv5eEb9.png

 

 

Up:

IHi7wvV.png

 

 

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba na tym skończę.:

 

h8fcXiX.png

 

 

Urbance Amy...

 

ROHqh9s.png

 

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cwiczonka z glowka. Skupilem sie na ustach:

yAxH7Fz.png

 

 

Myszkom sobie potweakowalem.

 

7onHtpk.png

 

Studium podobieństwa:

 

TJ81mcu.png

 

[video=youtube;Yu-dznnWhYc]

 

 

Na tym kończe.

uOp8IB9.jpg

[video=youtube;9G-5V4tGEes]

 

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cos nowego. W wykonane w czasie wolnym w pracy:

Mudbox/Maya 2014/2015 /Yeti nhair/ V-ray.

 

Czyste rendery:

 

gOadHdb.jpg

 

Attmkmf.jpg

 

Edit:

Post w Gimpie:

 

EfvjrS5.jpg

 

hAcDnUY.jpg

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda spoko, tylko mam wrażenie że te włosy troche zawieszone w powietrzu : )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobilem lekki post jest w poprzednim wątku i poszło do finished. Wlosy mozliwe ze troche za ceinkie u nasady. Moje pierwsze podrygi z Yetim a z przyczyn technicnzych renderowalem jako nHair.

 

Mudbox/Maya/Yeti:

 

 

4CTEP8s.jpg

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hordak:

 

Concept:

MOTUC-Filmation-Hordak.jpg

Wip:

Teraz męczę retopologie.

Mudbox + Maya. Troche Zbrushu u kolegi na stanowisku.

Wyższa rozdziałka:

http://i.imgur.com/H2hQare.jpg

 

 

 

WAZBb4s.jpg

 

 

3unYUqV.jpg

 

Jestem w trakcie retopologii. Zrobiłem już większość UV. Wypaliłem Normal Mapę i Displacement Mapęna futrzane gacie i ciało. Muszę zrobić Loga Hordaka.

 

 

hMHST4T.jpg

 

uMWdkzo.jpg

 

iHOJAvw.png

 

Wip Textur:

 

Bqco5Uy.png

Do tekstur uzywam Mudboxa wstepnie i Mari.

Update:

Maya Vray.:

PPaBY2v.jpg

 

 

 

SpTP8H6.jpg

 

UOi4UdW.jpg

 

Rozjasnilem troche w domu:

imvi0da.jpg

 

6Q3U6iB.jpg

 

Główka speed ze starej:

0lmzjrG.jpg

 

 

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dalej mecze Hordaka.

Scena:

0FPVT6T.png

 

Rendery po poscie w Gimpie.

Stara wersja kolorystyczna:

nsFAzWC.jpg

 

Nowa wersja kolorystyczna:

zhX2GvW.jpg

 

 

I czyste rendery.

Robie posprodukcje na skalibrowanym CS240 ale na starym leciwym samsungu wyglada to dosc jasno tu rendery z monitora Dell xD:

 

4X1paFO.jpg

 

N8RQnhd.jpg

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

o, ta wersja kolorystyczna (nowsza) na wypasie, tylko ze jako render zabawki...nie wiem czy taki był zamiar, ale ja to tak traktuje i jako render zabawki ode mnie front.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki. Kieruje sie by bylo przyjemne dla oka. Jeszcze bede staral sie to podkrecic. Wlasnie przygotowalem Foga. Z tym renderem zabawki to wiesz... Ogolnie trzymalem sie konceptu i przy sculpcie nie poszedlem w detal. Bede chcial podciagnac by az tak jak zabawka nie wygladal, ale futro nie wiem czy podejme sie robic. Do tego wiecej detalu by sie przydalo. Kolorostycznie podkrecilem i tak pol na pol mi wyszlo. Zobaczymy jeszcze caly czas przy nim dlubie.

 

feuBjTH.jpg

 

 

Dwie wersje dodalem dym. Powiem szczerze ze prace ogladalem i robilem na 4 monitorach xD. Jezeli chodzi o wyrdruk najbardziej bym byl za wyswietlaniem swojego komputera ktory jest skalibrowany :).

 

Wersja oczojebna:

qIOvMsu.jpg

 

I zdesaturowana xD. Po pracy obejrze w domu:

qJ8Qi4y.jpg

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

..eee..ja na Twoim miejscu poszedłbym w drugą stronę i jeszcze bardziej zwiększyłbym wrażenie zabawki. Taka wersja naprawdę by zajebiście wyglądała (turboPRO). Fajna pracka o komercyjnym zabarwieniu do folio. Złego szkieletora z tego i tak nie zrobisz, musiałbyś naprawdę spoooro posiedzieć w sculpcie, narobić turbo detalu, faktura skóry, żyły, zmarszczki, dodać dużo obślizgłości, zadrapań. Scena też by musiała wejść na kilka levelów "groźności" wskoczyć.

 

 

 

A te wersje z obniżoną i podkręconą saturacją nie wyglądają za dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie racja.

 

 

 

Jak dla mnie final... hmm

 

 

 

cdYigGL.jpg

 

 

Poszlo do finised z ta kolorsystka tu wrzycam dla porownia

vlaDzYP.jpg

 

1kZohQJ.jpg

 

A3BTZ2O.jpg

 

140kZcn.jpg

 

LqUL3L6.jpg

 

JFBEeNs.jpg

 

I sculpty:

 

Jo5kvpD.jpg

 

[video=youtube;k9oPB6-oS6U]

 

updatecik pod spodem dla porownania:

jFJHQyu.png

 

 

To ze glowa tak sie wybrzusza to zmiana sposobu wyswietlania kamery: Ortogonalna/perspektywa/perspektywa dynamiczna w Zbrushu.

Edited by Sebazx6r
Render z finished dodany dla porowniania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Next one...

 

EGDw8fL.jpg

 

 

Ql6z3vO.jpg

 

 

Poprawki w poscie i wykadrowany:

Oqhey39.png

 

Komentarze oczywiście mile widziane ;)... bo tak dziwnie pisać samemu do siebie.

 

 

 

 

Zlepek prac zaczynajac od 11.2013r. poprawilem troche babeczke i upozowalem smoka:

Edited by Sebazx6r
Bo lubie czyscic :) i dodawac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć dzieki za mile słowa.

 

Wybrałem kilka sculptów upozowałem oświetliłem w Zetce do folio:

 

 

Anatomia Work in progres.

Playlista z poszczególnych etapów:

 

 

Obecny stan rzeczy:

 

Edited by Sebazx6r
Dodadaje progress z prac /czyszce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy