Jump to content

Recommended Posts

jakiś tam leciutki progresik jest,ale nic specjalnego, dawaj dalej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, dziwne rzeczy mu sie porobiły z anatomią. Ten Zerg z konceptu to bardzo ch... koncept wybrałeś;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ten Zerg potem się okazało, że to ktoś sobie przerysował swoją wersję, ale starałem się uchwycić podobieństwo.

 

Odnośnie drugiego (Sagata) to bym prosił o wskazówki gdzie co nie tak. Dól przerysowałem trochę powiększyłem w grze miał ona taką wielką brodę. Czachę z tyłu bym poprawił. Ucha też leży... Barków nie komentuję hehe. Ogólnie speed więc następny będzie lepszy.

 

Czy może chodziło Ci o postać? Już jej nie będę kończył biorę następny chyba ,że zabuduję nogi bo ich prawie nie rzeźbiłem. Łydki są tragiczne triceps mnie męczy.

Mam zamiar jeszcze ze 2 główki porzeźbić i spróbuję ładnie ramiona wyrzeźbić jako oddzielny slowspeedSculpt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no mało podobny ten ostatnio :)

 

sagat-in-street-fighter-4.jpg

 

byle że z jakiegoś wymyślnego konceptu lecisz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepiej w stosunku do samego busta, ale wciąż jest dużo błędów. Przede wszystkim dłonie (a raczej ich brak) - przy posturze tego gościa, palce powinny być nieco krótsze, zaś powierzchnia dłoni jakieś półtora raza szersza od nadgarstka. Trochę nienaturalnie wygląda też samo przedramię - prostownik promieniowy długi nadgarstka (tak, yahoo podpowiedziało mi nazwę;)) jest stanowczo zbyt masywny w stosunku do okalających go mięśni i wizualnie nie tworzy z nimi integralnej całości. Popracuj też nad samym przegubem pomiędzy ramieniem, a przedramieniem - u Ciebie biceps bezpośrednio przechodzi w przedramię; brakuje "dolinki" samego przegubu.

Dziwnie wygląda pierś (niby muskularna, ale trochę obwisła, z rozstępami jak u - nabitego - pięćdziesięciolatka). Zgubiłeś też jeden mięsień prosty brzucha.

Postaraj się przyłożyć większą uwagę do tego gdzie i jak rozmieszczasz żyły - np. w większości przypadków na bicepsie główne (a więc najbardziej widoczne) arterie przebiegają bardzie po górnej-wewnętrznej stronie mięśnia.

Z plusów? gardło dużo lepiej się prezentuje - masywne i opływające szczękę; pasuje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

uproszczając to co napisał kolega wyżej:

 

zwaliłeś dłonie, przedramię, klatkę piersiową, + żyły poprowadziłeś z dupy :)

 

muscles_human_body.jpg

 

muscles_human_body_back.jpg

 

 

keep it up!

Share this post


Link to post
Share on other sites

QRde klata ma być zapadnięta :D... Nie no serio na razie mam tak. Żyły poprowadziłem na podstawie fot, ale przyjże się jeszcze raz i poprawię.

Progres wrzucony jest sprzed przeczytania uwaga więc spoko. Przeczytam postaram się zastosować.

 

Klatkę chcę taką zostawić, to suty chyba zdeka wyżej podciągnę. Pleców jeszcze zbytnio nie tykałem, ale wstępnie nie będę chciał robić jakiejś wielkiej separacji.

 

Dzięki za uwagi.

 

progressx.png

 

Odnośnie żył. Paul Dillet ak Frankenstein:

 

pauldillet3.jpg

 

Poprawiłem dłonie. Ogólnie traktuje ten model jako oddzielny od porzedniego cybercostam. Tylko baze skorzytalem by sie nie pierdzielic.

 

updateky.png

 

INDIAN znajdziesz mi taki schemat po Polsku?

 

Czy wam też chodzą po głowie: kij bejsbolowy dresy i adidaski :D może czapeczka z daszkiem?

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

a na co Ci taki schemat po polsku ? wpisując łacińską nazwę w google wyskoczy Ci więcej fajnych refelek ze stron, których byś nie znalazł wpisując łopatka, a znalazł byś wpisując scapula :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
prostownik promieniowy długi nadgarstka (tak, yahoo podpowiedziało mi nazwę;)

 

po to :D... ale chyba skimnilem sam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdjęcia najogólniejszych ryciny z "Biologii" Solomona, Berga, Martina i Villee - generalnie cały rozdział 38 zawiera kilkadziesiąt dodatkowych rycin wnikliwie ilustrujących główne partie układu mięśniowego człowieka.

 

p1020399d.jpg

 

p1020400c.jpg

 

Osobiście jednak uważam, że rzeźba organiczna to nie rysunek architektoniczny, gdzie rządzą ścisłe reguły i schematy. Tu wystarczy powierzchowna znajomość anatomii. Co z tego, że będzie się znało dokładne położenia mięśnia ramienno-promieniowego (muscle brachio-radia, czyli tego, o którego istnieniu często Seba zapominasz;)), skoro żaden podręcznik do anatomii nie zilustruje tego w jaki sposób ów mięsień się prezentuje w różnych stopniach deformacji. Dużo bardziej polecam zrezygnować z jednego lub dwóch wyjść na miasto i wybić na otwartą sesję z modelką/modelem (co kogo bardziej kręci;)). Kiedy rzeźbi się "na żywo' liczy się tylko światłocień, forma i płaszczyzny wynikające z pierwszego czynnika. Desperate measures lead to death:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pewno kiedyś się udam. Tylko bobas mi podrośnie. Wcześniej jednak kupie sobie te zestawy do rzeźbienia i poćwiczę.

Taki update. Zacząłem pracować nad dołem. Zastanawiam się nad proporcjami czy ramiona nie wyglądają lekko przykrótko.

 

withlegs.png

 

Poprawilem proporcje conieco:

 

poprawkae.png

 

Upadete:

 

postacya.png

 

 

Update:

 

poprawkazd.png

Jeszcze plecy:

backzq.png

 

Dziękuję za minusy następnym razem poproszę o komentarz dokładniejszy komentarz. Jeszcze mała poprawka bo nie leżał mi środek.

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

dawaj updejta w nowym poście, bo nie mogę dać drugiego minusa do jednego posta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra podsumowanie i biorę się za coś nowego...

 

postab.png

Next:

 

fatg.jpg

 

 

 

newun.png

 

Poprawki:

 

 

poprawkiuv.png

 

Polypaint przerobionej postaci:

 

poprawki.png

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sebazx6r Popracował bym jeszcze mocno nad shaderem skóry.

tumblr_mcu9sluOei1qgt370o1_500.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie shader xD... Tak zdesaturuję...

To malowane w Zbrushu nie wiem czy nielepiej projekcje zrobić. Ba na pewno lepiej.

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo ładne pracki, Arnolda rozpoznałem od razu, Sagata też, tam Indian marudził że niepodobny i dał screenshota z SF4 a to nie ta bajka, Sagat był z SF2 ten co Seba zrobił - takie moje skojarzenie.

 

Pytanie do autora, długo trzeba rzeźbić żeby dojść do takiego poziomu? Jakaś szkoła plastyczna czy samouk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skrócę wypowiedź. Tak jestem samoukiem. Cenne są rady starszych stażem kolegów, ale i często tych młodszych. Ogólnie dużo patrzenia i tzw. dupogodzin. Ważnym etapem było przekroczenie granicy i krytyczne podejście do swoich prac.

 

Update. Pierwszy Spotlight:

 

poprawki.png

 

Directx11 shader w Maya. Jak ktoś potrafi by Displacement z Zbrusha zadziałał to będę wdzięczny.

 

 

 

postacl.png

 

Progress RiG'u:

71099698.png

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z "Ulkiem" finish. Postać po dynameshac qrremesh i projekcji. Czyli ma odtworzone subdivy.Teraz pora będzie zrobić coś bardziej o naturalnej zwykłej sylwetce.

 

ulk.png

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedziemy następną. Zaczynam od główki.

 

newys.png

 

Jednak główka zdeczka nie pasowała pod założoną masę ciała wiec lekki remake:

 

14766744.png

 

55112968.png

 

Testy shadingu postaci do animacji. Rig prawie na ukonczeniu.

 

kb39.png

 

Odświeże.

 

RIG:

https://vimeo.com/68794966

 

Nowe testy. Zbrush, Maya 2014, MentalRay, PhotoShop:

vq5.png

 

 

1i.png

 

6ep.png

 

iy0.png

 

5gx.png

 

 

 

Czysty render:

 

f6d.png

 

jq1.png

 

s8p.png

 

t05.png

 

izj.png

 

Scena z animacji którą robię.:

 

 

pd5o.png

 

 

 

1pic.png

 

cr0b.png

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

No przenika cos tam niestety az takie kontroli nad Rigiem nie mam. Majtki będą :). Ncloth już to przymaskował :)...

Akurat mi mayka crashnęła xD... Jak on mnie dzis wpienia... Wkońcu kobieta.

 

Edit:

Praktycznie czysty render. Kolor korekcja plus Dof:

Staram się by scena była ciekawsza. Mam zamiar wstawić kibel za kotarką. Może małe okna u góry sufitu. Calos mam iejsc w pokoju w piwnicy...

 

v1w.png

 

Update pomieszczenia:

 

icz.png

 

5789521_orig.png

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy