Jump to content

Recommended Posts

Update... prawie koncze:

 

OGmwd5o.jpg

 

 

 

 

Jeszcze odgrzany kotlet:

 

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updacik postanowilem powalczy z double biceps i tu kilka godzinek wstepnie....

 

 

Edit:

Pomyslalem ze fajnie jakby wygladał do kogoś podobnie tak więc zacząłem:

9qftN14.jpg

 

[video=youtube;zOp-HkMrejM]

 

update:

b0ceJ63.jpg

 

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie wygląda, aż chyba sam też spróbuję Arnolda w ramach treningu w wolnej chwili : )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx....

 

Taka tam główka w mudboxie.

 

wW80qsn.png

 

Jeszcze jedna:

yPULaYd.png

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyszło bardzo fajnie, materiały w silniku faktycznie tak sobie wyglądają , ale nie znam silnika to nie wiem co tam można zrobić :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
ale nie znam silnika to nie wiem co tam można zrobić :P

 

W sumie racja i ja też nie xD. Pierwszy raz uzywalem. Musze nagromadzic wiecej textur by miec czym texturowac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo dobra praca z tym gosciem z plecakiem. :) Od razu wspomnienia z Call of Duty naszly, bodajże z Modern Warfare :D. Ogolnie bardzo fajna teczka Seba :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobry model, w silniku stracił urok. Czy w silniku używasz normalek, bo wygląda jakby brakowało? Albo to wina oświetlenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozliwe ze swiatlo Normalki som :). Dosc duze tempo bylo na test. Zrobilem to w 4 tygodnie po pracy. No tak wyszlo jak wyszlo i sie nie udalo do PCF ale spoko dobre doswiadczenie :P. Mysle jednak ze dokoncze sculpt zrobie dol LP i jeszcze raz podejde do tematu textur tym razem zrobie po 4k bo obecnie bylo 2k tu i tam.

Mozliwe ze swiatlo.

Moze w Marmosecie powalcze tym razem.

 

EDIT

Marmoset:

nJQ8xyy.png

 

Update:

Vu294Sq.jpg

 

Iic2wPe.jpg

 

Bage84D.jpg

 

tDq6s8G.jpg

 

KGLlC5f.jpg

 

 

Bezposrednielinki do Marmoset Viewer:

https://www.artstation.com/embed/1291378

https://www.artstation.com/embed/1291478

 

 

Czekajac na render pobawilem sie 8bitowym obrazkiem xD z poprzednich postwó:

d6C7teS.jpg

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powinien działać. Narazie sam sculpt.

 

 

2lBQMLy.png

 

UydMPLx.png

 

tNiwXf2.png

 

Prace nad diffuse/albedo

sNEql6b.png

 

kvnv0HM.jpg

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo mi się podoba ten model:) Fajnie widać że Buu jest taki wredny. Nie podoba mi się tylko teń cień/odbicie za postacią. Będziesz go riggował lub robił jakąś animkę? Chętnie bym go zobaczył w wersji jak zbiera energię i wokół niego poświata. :) Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czes cien jest dodany w poscie. nie jestme mistrzem podmalowek.

Odnosnie animki to nie bede sie za to zabieral bo poprostu jestemw tym slaby. Model zas zostal juz przeskulpcony w pozie wiec musialbym go wyprostowac. Gacie zas byly symylowane w Mayce ncloath. Ogólnie skupiam sie na zrobieniu stilki.

 

 

Ok koniec idzie do finished na lincz.

Czysty render:

fz8t4ku.png

 

Final:

LBdQCdM.jpg

 

xoErFk1.jpg

 

Cwiczee sobie Mila shaders:

TjUAO1Q.jpg

 

P5R1ix1.jpg

 

 

Edit:

Postanowilem popracowac nad lowPoly i texturami. Zabieram sie za sculpty ktore juz leza troche na dysku:

CKi7Na1.png

 

 

 

Post:

 

 

Pierwsze baki z Subastance painterem plus Cage.

ge7fhmR.png

 

R1qfXYx.png

 

sN5ZFJr.png

 

3A9CDdr.png

 

amLmkq9.png

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Substanceowy bake

- pomysł: ogólnie postać ma fajny charakter twarzy ale jest bardzo nudna jako całość. Buty nie pasują.

- model: te zmarszczki na tkaninie (hi) na zgięciach z tyłu można było by poprawić, są bardzo cieńkie i nierówne. Najlepszy moment to prawa noga z tyłu na zgięciu. Od razu przywodzi na myśl masywniejszy materiał, a nie taki zwiewny jak piżamka.

- tekstury: za dużo tutaj brudu i generyczności, spróbuj przy następnym podejściu oszczędniej brudzić. Chodzi o to by ten brud był uzasadniony. Metal butów za bardzo pojechany. Tak jak by nogi wsadził pod kosiarkę. Delikatniej porysuj, subtelniej.

- topologia: na barkach niewystarczająca moim zdaniem. Będą problemy przy animacjach. Nie oszczędzaj tak, no chyba że to model na grę pod telefon.

 

Hulk

Fajnie, tylko coś przekombinowałeś ze składaniem passów. Deph pass i blur do wywalenia. Lepiej się przeczyta twoje modele.

 

Czekam na więcej. Powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć dzięki za uwagi wezmę do serca :).

 

Te kolory w hulku to rzeźba :). W sumei t oz jednego zrzutu ekranowego zorbiłem i miałem problem z aliasingiem wiec przyblurowałem krawedzie. Postaram się go skończyć model etc. Tylko muszę czasem odpocząc :).

 

Jeszce raz dzięki za uwagi. W końcu trochę teczka ożyła i jest motywacja :).

 

 

Turntable

[video=youtube_share;ruZuE8bl4Ns]

 

Turntable

[video=youtube_share;Shdz0HUjHTM]

 

 

Update:

erc279d.png

 

 

 

Update:

yQheJv5.png

 

Update:

Olgadalem inne koncepty i troche sie zainspirowalem:

owJDIog.png

 

gAnYn3W.png

 

7qK5KqH.png

 

dtT9kpX.png

 

HYSL7Qc.png

 

[video=youtube_share;9jVrQoV4iO8]

 

 

 

 

Kolejny update:

 

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites
fajny ten hulkuś

 

Dzięki. Po powrocie ze świąt trochę posiedziałem. Nie wiem czy w dobrym kierunku poszło. Muszę dłużej przysiedzieć nad dłońmi i stopami bo trochę się chyba pokrzywiły.

J0hH27U.jpg

 

[video=youtube_share;P3Ig6R4kfe8]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy