Skocz do zawartości

sensation

Members
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Lubliniec

sensation's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. good idea, bankowa wygrana... chuck z polobrotu rozwali cala konkurencje ;) hihihi czekam na renderki :) chuck rox
  2. hah piekny pomysl wlasnie sobie wyobrazilem zamek na tym z perspektywy konca mostu, a na dole te wszystkie elementy z motionblurem wirujace wokol ktorych unosza sie obloki pary - jakby napedzane byly przez cieplo albo maszyne parowa - moze za daleko zabrnalem ale moze czesc z tych chorych wyobrazen o ruchomym "podwoziu wykorzystasz ;]
  3. z tego co widze jakies 40-60% ludzi uzywa tu gotowcow, nie chce zaznaczac juz kto bo to sie mija z celem, zostawmy te konwenanse. za duzo detalul i zmooth wywal definitywnie, bo nikt z takiej odleglosci jak na koncepcie nie jest w stanie zobaczyc tego ze tam sa wygladzone powierzchnie i takich detali jak modelowane "klatki" lamp, zastapilbym to tekstura... a co do modelu kobiety wrzucilbym ja low poly z soft edges i dobra tekstura, obawiam sie ze Twoj komputer moze nei wyrobic przez takie detale natloku polygonow :) zwroc uwage na mozliwosci twojego sprzetu. teraz sobie wyobraz ze takich wierzyczek bedziesz mial jakies 40 w samym zamku ktory jest mala czescia calosci sceny :)
  4. futurystyczny styl = delikatnie podrasowane kajdany i elementy spodni, chcialbym tez umeiscic roznego rodzaju bizuterie nawiazujaca do stylu futura ale nie razace za bardzo w oczy co do rubensa :) obraz prometeusza namalowany przez rubensa pieknie oddaje emocje, podoba mis ie tez kolorystyka i to chcialbym z rubensa zaczerpnac ;) modeluje polygonami w wingsie, uv i nakladanie tekstur w maya, detale disp w z brush a rendering w 3dsmax z podrasowaniem teksuturek :) co do siateczki, jeszcze nie oczyscilem jej i jest tam jeszcze niezly chaos ;) jak wymodeluje calosc bez detali to wrzuce siateczke ps. nie skupiam sie na elementach plecow poniewaz nie beda widoczne ;)) glownym elementem bedzie wypieta klatka piersiowa usiana postronkami miesni i sciegien a takze z rana po uczcie orla/sepa
  5. masz ten sam problem ktory ja mialem w moim Prometeuszku :) za wysoko koncza sie zebra ;)) wydaja mi sie ze ma za krotkie lydki, ale to moze byc wina kamery i braku stop... :) gogogo :) (zerknij na proporcje ogolne nog... cos mi w nich nie gra)
  6. osobiscie za najwazniejsze uwazam zrobienei tego mostu na wyspe (juz full wypas bo on sie nie zmieni) ogolnego modelu tla , zamek z boxow itd - ustwaiasz kamerke, i dajesz czadu z detalami jak juz wiesz co gdzie i jak powinno stac i przede wszystkim co bedzie widoczne, jak tego nie zrobisz to mase czasu stracisz a zbedne detale Cie zabija :)
  7. co do straganow - nie ma sensu bo beda zasloniete murem, a co do wozow to daleka droga ale fakt faktem ladnie by wygladaly na tej sciezce do miasta skupiaj uwage na tym co bedzie widoczne a nie na tym co jest nieosiagalne dla widza...
  8. hmmm... wedlug mnie powinienes bardziej zaznaczyc roznice wysokosci / waznosci budynkow, bo na razie zamek jest plaski... na koncepcie centralizacja jest bardzo ladnie uchwycona :) gogogo - nice nice :))
  9. A oto i konspekt :) nie poswiecalem mu wiele czasu, jest on tylko po to aby przyblizyc wam nieco uklad w scenie :) w tle niebo z zarysowanym horyzontem, na 1 planie maly fragment sciany skalnej i prometeusz krzyczacy w nieboglosy ponapinany z widocznymi postronkami miesni i rozerwana czescia klatki piersiowej, w tle widac zarys orla ktory przyslania slonce odlatujacego po posileniu sie watroba biednego prometeusza ;)) aff jaki okropony ten konspekt... ale to nie na nim powinienem sie teraz skupic... mile widziane komentarze i propozycje
  10. na razie skromny renderek klatki piersiowej bez detali (rece nawet nie tkniete) jezeli widzicie jakies bledy anatomiczne badz jakiekolwiek inne nie zwiazane z rekami :) piszcie smialo Selim miales racje teraz znacznie lepiej :) brzuch sie troche skielbasil ale przy pozowaniu poprawie :)
  11. Tematem mojej pracy bedzie prometeusz skazany na cierpienia, z lekkimi akcentami futurytsycznego stylu zachowujacy jednak przeslanie i klimat obrazow Rubensowskich. wkrótce koncept i pierwsze zarysy modeli. software
  12. Nie pajacujcie tylko wezcie sie do roboty, duzo pracy przed nami, nowy konkurs soon :)) btw, za prace która Andrzej wykonal nalezy mu sie szacunek tak czy siak jest wlasciwie jednym z wspoltworcow polskich standardow grafiki, co wyraznie widac na ostatnik konkursie ;) Pieknie Andrzej :) Pieknie !
  13. Witam Cie Klicq ;) damadix here... powiem Ci szczerze good job, im impressed ;) wings3d ROX !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności