Godzil
Members-
Liczba zawartości
910 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Godzil's Achievements
Newbie (1/14)
52
Reputacja
-
ONE2 www.one2.com.pl Poszukuję osoby na stanowisko: Grafik 3d wyspecjalizowany w tworzeniu wizualizacji architektonicznych Forma zatrudnienia: Pełny etat/praca zdalna/telepraca Obowiązki: Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za tworzenie fotorealistycznych wizualizacji architektonicznych (interior i exterior) oraz produktów z uwzględenieniem wszystkich etapów tworzenia sceny (modelowanie, oświetlenie teksturowanie, rendering i postprodukcja). Wymagania: - doskonała znajomość programów 3Dstudio max, Corona, Vray, Photoshop - znajomość Unreal Engine i ZBrush będzie dodatkowym atutem - język angielski biegle w mowie i piśmie - znajomość języka szwedzkiego, niemieckiego lub norweskiego będzie dodatkowym atutem Kontakt: Osoby zainteresowane prosimy kierować swoje zgłoszenia na adres [email protected] Dodatkowe informacje: Poszukujemy osób doświadczonych w tworzeniu zaawansowanych wizualizacji architektonicznych i wizualizacji produktów, jednocześnie jesteśmy otwarci na utalentowanych twórców, którzy chcą rozwinąć się w tym zakresie. Cenimy komfort niezależnego i samodzielnego planowania własnego czasu, dlatego sami ustalamy, gdzie i w jakich godzinach wykonujemy zlecone zadanie.
-
Haha strzał w dziesiątkę. Jesteś pierwszą osobą, która to zauważyła lub przynajmniej pierwsza, która mi to wytknęła. Gratulacje :P Faktycznie, gafa jak nie wiem, śpieszyłem się bo konkurs miał krótki deadline i pewnie stąd pomyłka. Dzięki za zwrócenie uwagi i miłe słowo :)
- 14 odpowiedzi
-
- 3ds max
- corona renderer
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Ania jeszcze tutaj?! Kopę lat! Oglądałem Twoje prace jak jeszcze byłem bajtlem w grafice 3D :P Miałem sporą przerwę na max3d, fajnie, że są tu jeszcze weterani... Coś nagmatwałem z linkiem, już poprawiłem, ale nie miał on prowadzić do większej rozdzielczości, tylko do VWartclub, gdzie wizka jest opublikowana na stronie głównej. Natomiast obrazek renderowałem w 1920x1080 docelowo: https://drive.google.com/open?id=0BwYqCHeUnfKMNWtncDRSbEdtdXc A tutaj siatka, bo pytaliście. Coś tam może na niej zobaczycie: https://drive.google.com/open?id=0BwYqCHeUnfKMdkRsb1hEZ3ladU0
- 14 odpowiedzi
-
- 3ds max
- corona renderer
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dzięki! Świecone HDRką, tą, która jest w tle (nie zmieniałem nieba w postpro)
- 14 odpowiedzi
-
- 3ds max
- corona renderer
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dzięki za opinię. Ok 5 dni po godzinach pracy, wieczorami. Myślę, że jakbym ze świeżą głową pracował, w dzień nie w nocy uwinąłbym się w 3 i pół dnia. Ale dałoby się pewnie jeszcze szybciej bo trochę czasu poszło na naukę i testy kilku nowych pluginów; a to do siania obiektów, a to do generowania jakiś detali itp. Sama postprodukcja w PS zajęła mi może 1h.
- 14 odpowiedzi
-
- 3ds max
- corona renderer
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Spróbuję dziabnąć Ci render siatki niebawem natomiast jak napisałem, to jest niemal render bez posta. Całość była "podkręcana" w Coronie. Dodali opcje podobne do tych w VRayu czyli LUT, podkręcanie kontrastów kolorystyki, Bloom and Glare (flary) itp. Dla tej sceny to wszystko wystarczyło. Photoshop posłużył tylko do domalowania "szmat" na kablach, dodania ptaków i ludzi.
- 14 odpowiedzi
-
- 3ds max
- corona renderer
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dzięki michalo!! Zarzuty co do DOFa nawet rozumiem, ale te ujęcia "detalu" spotkały się z poklaskiem wśród architektów i klientów więc postanowiłem je również opublikować. Dzięki, że zwróciliście uwagę na niefajności, a co z fragmentami, które nie są do bani? :)
- 3 odpowiedzi
-
- 3ds max
- corona renderer
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Serwus znów! Był sobie taki jeden, nie duży konkurs, którego nie mogłem sobie odpuścić z uwagi na temat Post-Apo to moje ulubione nastroje, dlatego tworzenie tej sceny sprawiło mi naprawdę sporo frajdy. No to Wam ją przedstawiam licząc, że się spodoba. Soft bez zmian: 3ds MAX + Corona + PS Nowsze wersje Corony pomogły szybko dokonać postprodukcji, więc Photoshop posłużył tylko do wstawienia ludzi i ptaszków. Pojawia się kilka modeli gotowych bo deadline był krótki (opona, wózek sklepowy itp.), ale większość wyszła spod moich łapek. Ta praca również została opublikowana na stronie głównej VWartclubgdyby ktoś chciał zerknąć. I będę bezczelnie nieskromny; konkurs wygrałem :] Dajcie znać co Wy myślicie!!! Pozdrawiam
- 14 odpowiedzi
-
- 3ds max
- corona renderer
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Serwus! Mam dziś dla Was wizualizację Lennox Residence, zaprojektowanej przez Artau Architecture (świetna robota chłopaki). Scena wykonana w 3DsMAX + Corona. Część roślinności, mebelki i człowieczki to modele gotowe, reszta to moja robota. Mam nadzieję, że się podoba. Zostałem poproszony o rozebranie sceny na części, więc TUTAJ możecie rzucić okiem na prosty "Making Of" dotyczącej tej sceny, opublikowany na VWartclub już jakiś czas temu. Pozdrawiam!
- 3 odpowiedzi
-
- 3ds max
- corona renderer
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
No przecież nie rzucę interesu przez to, nie zdarza się to aż tak często aby przesiadać się na soft, którego w ogóle nie znam :P ALE DZIĘKI! :D
-
Ha, to Ci metoda... no spróbuję też, dzięki!
-
Tia tego się boję właśnie. I tak, faktycznie głównie dzieje się to podczas pracy, też nie pamiętam, żeby coś takiego stało się po otwarciu pliku tak po prostu. Póki co dzielenie modelu na mniejsze (chociaż duży nie jest), częsty x-form chyba pomógł. Będę dalej testował aby sprawdzić czy to nie zbieg okoliczności :) Wielkie dzięki wszystkim za pomoc!
-
Przez naprawia problem rozumiesz, że on przestaje występować, czy też jakimś cudem wiesz jak naprawić zniszczony model? :D
-
Farciarz...
-
Dzięki za odpowiedź. Niestety w naszym wypadku program cofa wszystko zachowując "zniszczenie" modelu. Bo oczywiście, że tego próbowaliśmy. Weldowanie również nie pomagało. Będę informował natomiast czy reset xform i zapis poprzez "save selected" pomaga abyśmy poradzili sobie wszyscy z tym problemem raz na zawsze :) (chociaż to chyba robota Autodesku :-/ )