Skocz do zawartości

sew1

Members
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    PRUDNIK

sew1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Reputacja

  1. Wielikie dzięki za odpowiedzi Jednak nie ma samych snobów na tym forum. Interesujące poruszyliście tematy. Pewnie kiedyś dojde do tego, jednak na codzień zajmuje sie wizualizacjami obiektów budowlanych gdyż studiuje architekture. Jestem w trakcie robienia dyplomu i wpadłem na pomysł żeby zrobic na prezentacje multimedialną małą wizke która by polegała na "wędrowaniu przez wnętrze obiektu" Projektuje dość duży obiekt i chodzi mi o efekt przemieszczania sie kamery po wnętrzu a jednocześnie pokazanie kolejność powstawania "budowy" od stanu surowego poelementy wykończeniowe. Nie wiem czy to jest tródne do zrobienia w 3Ds?? można to jakoś zrobić sprawnie czy też to nie jest takie banalne jak sie okazuje w innych rodzajach animacji. PS.WIELKIE DZIEKI ZA ZAINTERESOWANIEM SIE TEMATEM POZDRO!!
  2. Witam wszystkich!! Chciałem sie dowiedzieć gdzie moge zasięgnąć wiedzy na temat rozpoczęcia przygody z animacją. Od czego zacząć, wskazówki od najprostrzych animacji po skomplikowane-> tylko prosze nieodsyłajcie mnie do przycisku F1 Z góry wielkie dzieki za pomoc i pozdrawiam
  3. sew1

    max3d Huge Animation

    Witam wszystkich pozytywnie nastawionych!! przeglądam sobie wątki dotyczące animacji i nigdzie nie moge znaleźć żadnego wątku poruszającego problematykę z rozpoczęciem przygody z animacją, nie trafiłem na żadnego tutka , ani konkretną pomoc która by sie rozwinęła, każdy próbuje pisać jak najbardziej fachowym językiem z którego jest niekiedy ciężko co kolwiek zrozumieć. Więc apeluje do wszyskich którzy z miłą chęcią pomogli by lub udzielili by paru rad na temat rozpoczęcia przygody z animacją (co trzeba wiedzieć , gdzie najlepiej zaglądnąć, itp.) PROSZE O ZROZUMIENIE I O POMOC
  4. A modelowaliście kiedykolwiek w 3ds budynki że tak bardzo jesteście negatywnie nastawieni?? Ja robie modele budynków w 3Ds. A obrabiam w Photoshopie. wychodżą nawet ciekawie chociaż nie mam dużego stażu w 3Ds. Jeśli marzaj masz chęć to śmiało modeluj w 3Ds. Co prawda jest to może bardziej czasochłonny sposób ale efekt jest lepszy. Pozdro
  5. sew1

    Samochody - kompendium

    Marcin wielkie dzięki za info-I wkońcu ktoś bez ogródek zbędnych wyjaśnił POZDRAWIAM
  6. Grzechv może podeślesz mi jakieś fajne tutoriale. Bo chciałbym załapać jak sie robi takie autko jak narazie to robie wizualki domków a chciałbym sobie urozmaicić troche wolny czas.
  7. sew1

    Samochody - kompendium

    http://www.the-blueprints.com/ TO JEST DOBRA STRONKA Z MODELAMI I WYMIARAMI 2D POZDRAWIAM WSZYSTKICH
  8. blood_brother sorki Pracuje w 3ds max 7
  9. Już wiem!!!! po całonocnej walce z obracaniem texturki znalazłem metode. Jest banalna. Zaznaczamy wybrany obiekt, potem edytujemy"convert to editable poly" zaznaczamy faisa na którym chcemy obrócić texturke, potem klikamy prawym klawiszem pojawia nam sie tabelka, klikamy rotate potem ponownie klikamy prawym po to żeby włączyła nam sie ta sama tabela i musimy zaznaczyć "GIZMO" no i już tylko zostanie nam obracanie texturki jak tylko nam sie podoba!!!
  10. właśnie chciałbym obrócić texturke w 3d tylko jak to zrobić bo kombinuje i nic niewychodzi
  11. Witam mam problem. Właśnie jestem na etapie teksturowania dachu w moim domku. Mam pytanko. Jak można obrócić teksture na obiekcie nie ruszając obiektu???Wiem że coś takiego jest możliwe tylko nie wiem jak to zrobić. Może ktoś mi pomoże??Z góry Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności