jesli o taka mgle ci chodzi to tak :
redering/environment/add i dajesz folume fog , na scenie stawiasz box gizmo i kombinujesz z parametrami , niewiem czy to cie satysfakcjonuje
co do hmur to sma jestem ciekawa , pozdrawiam
hmmm , co do pamieci ... zrobilem kiedys test ,do pc z 1024 ramu wsadzilem druga kosc 1024 i render przyspieszyl sie tylko o 3 sec , jesli dolorzyl bym kolejna 1024 zyskal bym kolejne 3 sec ? i czy to wogule jest oplacalne ?
w maxie sei robia takie fazy jak wyexportujesz obiekt w jakims ciulowatym formacie , poligony sei rozklejaja i render kuleje. urzywam maxa wiec exportuje do .obj potem sprawdzam spujnosc modyfikatorem STL check , nieiwem jak to dzial w blederze... Ale jak patrze na siatke to raczej tu jest pies pogrzebany...
w czym ty to renderujesz ze tak biednie wyglada ? moze jakis smooth nalurz hociarz?
bedziesz robil normala tudzierz bump ?