Skocz do zawartości

ema421

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. ema421 odpowiedział gabrino → na odpowiedź w temacie → Animacje
    oooo jak w w majce to nie wiem , w maxie zrobil bym to reactorem
  2. ema421 odpowiedział Deep Blue → na odpowiedź w temacie → Modeling
    jesli o taka mgle ci chodzi to tak : redering/environment/add i dajesz folume fog , na scenie stawiasz box gizmo i kombinujesz z parametrami , niewiem czy to cie satysfakcjonuje co do hmur to sma jestem ciekawa , pozdrawiam
  3. ema421 odpowiedział ZbyszekLLL → na odpowiedź w temacie → Animacje
    wszystko pierwsza klasa!!!!!!!!!!!! jaki soft ?
  4. a nie lepiej zamiast mirror użyć symetry ? ja tak robie
  5. ema421 odpowiedział NAD → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    moze jakis rysunek obrazowy pokarzesz , bylo by latwiej
  6. ema421 odpowiedział chais → na odpowiedź w temacie → Modeling
    biedny z ciebie czlowiek...
  7. ema421 odpowiedział Tomala → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    nigdy nie siedzialam w maya ani w XSI . moze ktos mi powie dlaczego lepiej sei w nich animuje niz w maxie ?
  8. ema421 odpowiedział Markus King → na odpowiedź w temacie → Game Art
    tak mozna.....................
  9. ema421 odpowiedział ema421 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    naprawde nikt nie zna na tyle reactora zeby mi dopomuc ?
  10. ema421 odpowiedział kcjulia → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    LOL ,milon tutoriali na ten temat jest w internecie ...
  11. ema421 odpowiedział Chrupek → na odpowiedź w temacie → Hardware
    hmmm , co do pamieci ... zrobilem kiedys test ,do pc z 1024 ramu wsadzilem druga kosc 1024 i render przyspieszyl sie tylko o 3 sec , jesli dolorzyl bym kolejna 1024 zyskal bym kolejne 3 sec ? i czy to wogule jest oplacalne ?
  12. ema421 odpowiedział Leleń → na odpowiedź w temacie → Bitwa 3D: Straszne Skutki Awarii Telewizora
    jak dla mnie to masz dziury w siatce , prosciej bedze jak pokarzesz siatke
  13. ema421 odpowiedział Fidiasz → na odpowiedź w temacie → Game Art
    w maxie sei robia takie fazy jak wyexportujesz obiekt w jakims ciulowatym formacie , poligony sei rozklejaja i render kuleje. urzywam maxa wiec exportuje do .obj potem sprawdzam spujnosc modyfikatorem STL check , nieiwem jak to dzial w blederze... Ale jak patrze na siatke to raczej tu jest pies pogrzebany... w czym ty to renderujesz ze tak biednie wyglada ? moze jakis smooth nalurz hociarz? bedziesz robil normala tudzierz bump ?
  14. ema421 odpowiedział F/X → na odpowiedź w temacie → Game Art
    goblin od poczatku mi sie podobal ! nie zmienal bym nic z wyjakiem tych koncowek rekawo , przebajerzone ... niemoge sei doczekac az wrzucisz texture
  15. ema421 odpowiedział ema421 → na odpowiedź w temacie → Game Art
    "jest troche nie fajne" w sumie jak tak na niego dzisiaj spojrzalem to mi sie jurz nie podoba :PP

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności