-
Pirescionek w zetce a wykonanie u złotnika
Dziękuję za odpowiedź :)
-
Pirescionek w zetce a wykonanie u złotnika
Hej chciałbym o coś zapytać bo mnie męczy pewna sprawa. Chciałem zrobić pierścionek zaręczynowy w zetce, ale zastanawiam się, czy jest fizyczna możliwość później żeby ktoś taki pierścionek wykonał w złocie. Orientuje się ktoś, jak to powinno wyglądać ze strony technicznej i czy to w ogóle możliwe ?
-
Timelapse [Help]
Render ładniejszy od modelu, ale nie martw sie u mnie jest za to odwrotnie. Nie mam zadnego pojecia o renderowaniu :P Pobawisz sie rok, dwa i bedziemy przecierac oczy :D
-
Timelapse [Help]
Ja używam opcji Forward history zeby nagrywało tylko poządane operacje na modelu, zamiast wszystkich operacji. Nie dodaje muzyki w Zbrushu. Exportuje sam plik video w rozmiarze large, a dopiero potem wrzucam do edytorów filmowych. W moim przypadku jest to adobe after effect, który nie akceptuje plików mp3, dlatego wcześniej konwertuje pliki mp3 do wav w programie audacity. Mozesz wyprobowac prostsze edytory filmów - sony vegas, ulead video studio. Zabawy róznymi programami zwiększą Twoje możliwości. Nie są trudne, a jezeli będziesz miał problemy możesz zerknąc na tutorialne.
-
Timelapse [Help]
Miałem to samo, jak koledzy pisali instalacja QTP pomaga.
-
Problem z subdivami
Hej podziel model na części. Już dużo poly zyskasz dzieląc go na pół. Jeżeli nie będziesz go animował to już w ogóle możesz każdą część ciała zrobić osobno. Mam wrażenie, że budując forme z sphere zwiększałeś subdiv. Zobacz na ostatnie zdjęcie, jest tam opcja DYNAMESH, przy pomocy tego narzędzia buduje się formy z prostych kształtów, a dopiero potem używa sie divide. Oczywiście nie w każdym przypadku, ale w tym jak najbardziej polecam użyć dynamesha.
-
Exportowanie do PNG z przezroczystością w Zbrushu.
Jeden z kilku sposobów; Klikasz na przycisk BPR wchodzisz potem w zakładkę render ->BPR Render Pass --> Mask. Potem w szopie robisz zaznaczenie białego koloru i tym zaznaczeniem kopiujesz w nową warstwę np plik shaded, ktory tworzysz tak samo jak wcześniej mask w zetce. Opcja obok. Nie znam innych sposobów, gdzieś widziałem jakiś plugin do tego, ale nie pamiętam ani nazwy i czy w ogóle był darmowy.
-
Odtworzenie detali i koloru z HP
No faktycznie dosyć łatwe, ale czy to poprawne jest, bo z tego co wyczytałem i sprawdzilem tak czy siak trza zdrowo zagęścić siatke. O wiele mniej jest oczywiście, ale górna część modelu ma 161536 poly a dolna 7100. To chyba i tak za dużo ?
-
Odtworzenie detali i koloru z HP
Hej Zrobiłem pewien model. Pomalowałem go itd. Nie potrafie znaleść konkretnych informacji jak teraz zrobić, żeby zapisać detale i kolory z modelu HP w modelu wygenerowanym w zremesher. Jakieś konkretne wskazówki ? Czy model z zremeshera nadaje sie do animacji czy tylko do kompozycji ?
-
Dodawanie podwójnego Zsprehe [HELP]
Zrób jednego sphere, duplikuj,a w zakładce deformation opcja mirror. Będziesz miał kopię ręki w lustrzanym odbiciu. Możesz też użyć plugina w przypadu zagęszczonej siatki.
-
Pytania techniczne
Brzmi groźnie, zwłaszcza fragment o rozłożeniu jakiegoś UV i transferu, ale na szczęscie w tych kwestiach jestem uparty. Skoro nauczyłem się modelować, to nauczę się reszty. Rozkładanie uv idzie zrobić w zetce czy będzie mi potrzebny inny soft ? Dzięki za rady, teraz mam jakieś wskazówki co robić dalej.
-
Pytania techniczne
Zastanawiam się nad kolejnością wykonywania prac przy użyciu Zbrusha, dlatego mam kilka pytań technicznych; 1.Po zakończeniu modelowania co powinno się robić dalej ? Polypaint, Teksturować, retopo ? 2.Czy jest sens używać ZB do final renderu, czy lepiej to robić w innym sofcie ? 3.Czy teksturowanie za pomocą spotlight jest poprawne ? 4.Jeżeli nie mam zamiaru robić final renderu w zb to czy jest sens malowania go w ZB ? 5.Czy przed robieniem retopologii wszystkie subtoole muszą być połączone w 1 obiekt ? 6.Co się dzieje po zrobieniu retopologii z wnętrzem modelu (np tym co kryje się pod ubraniami) ? Czy przypadkiem zewnętrzna strona modelu nie powinna być połączona z wewnętrzną (ciuch z ciałem)? 7.Widziałem jak ludzię renderują różne materiały (każdy z osobna) i zapisują w psd, następnie nakładają na siebie w photoshopie. Czy jest możliwość mieszania kilku materiałów na jeden obiekt domyślnie z ZB ?
-
Dynamesh na subtoolu robi dziury
Dziękuję pomogło :)
-
Dynamesh na subtoolu robi dziury
Dzień dobry wszystkim. Chciałbym zapytać dlaczego po włączeniu opcji Dynamesh na subtoolu dzieję się coś takiego http://zapodaj.net/29a1047d42c39.jpg.html Co jest powodem i jak to naprawić ? Jeżeli nie opcją dynamesh to jak poprawić siatkę, żeby móc swobodnie kształtować jak w dynamesh ? Korzystając z okazji chciałbym jeszcze zapytać, którym klawiszem poprawia się maskę (zmazywanie).
-
Brak materiałów. Proszę o pomoc
Mialem podobnie, ale twoj komp pokazuje ci z "moje dokumenty" - pustego foldera 3D maxa. Zmien sciezke na to gdzie zainstalowales program i folderze o tej samej nazwie beda materialy.
Bachu
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta