Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bachu

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dziękuję za odpowiedź :)
  2. Hej chciałbym o coś zapytać bo mnie męczy pewna sprawa. Chciałem zrobić pierścionek zaręczynowy w zetce, ale zastanawiam się, czy jest fizyczna możliwość później żeby ktoś taki pierścionek wykonał w złocie. Orientuje się ktoś, jak to powinno wyglądać ze strony technicznej i czy to w ogóle możliwe ?
  3. Bachu odpowiedział Fadzu → na temat → ZBrush
    Render ładniejszy od modelu, ale nie martw sie u mnie jest za to odwrotnie. Nie mam zadnego pojecia o renderowaniu :P Pobawisz sie rok, dwa i bedziemy przecierac oczy :D
  4. Bachu odpowiedział Fadzu → na temat → ZBrush
    Ja używam opcji Forward history zeby nagrywało tylko poządane operacje na modelu, zamiast wszystkich operacji. Nie dodaje muzyki w Zbrushu. Exportuje sam plik video w rozmiarze large, a dopiero potem wrzucam do edytorów filmowych. W moim przypadku jest to adobe after effect, który nie akceptuje plików mp3, dlatego wcześniej konwertuje pliki mp3 do wav w programie audacity. Mozesz wyprobowac prostsze edytory filmów - sony vegas, ulead video studio. Zabawy róznymi programami zwiększą Twoje możliwości. Nie są trudne, a jezeli będziesz miał problemy możesz zerknąc na tutorialne.
  5. Bachu odpowiedział Fadzu → na temat → ZBrush
    Miałem to samo, jak koledzy pisali instalacja QTP pomaga.
  6. Bachu odpowiedział piotrkujko → na temat → ZBrush
    Hej podziel model na części. Już dużo poly zyskasz dzieląc go na pół. Jeżeli nie będziesz go animował to już w ogóle możesz każdą część ciała zrobić osobno. Mam wrażenie, że budując forme z sphere zwiększałeś subdiv. Zobacz na ostatnie zdjęcie, jest tam opcja DYNAMESH, przy pomocy tego narzędzia buduje się formy z prostych kształtów, a dopiero potem używa sie divide. Oczywiście nie w każdym przypadku, ale w tym jak najbardziej polecam użyć dynamesha.
  7. Jeden z kilku sposobów; Klikasz na przycisk BPR wchodzisz potem w zakładkę render ->BPR Render Pass --> Mask. Potem w szopie robisz zaznaczenie białego koloru i tym zaznaczeniem kopiujesz w nową warstwę np plik shaded, ktory tworzysz tak samo jak wcześniej mask w zetce. Opcja obok. Nie znam innych sposobów, gdzieś widziałem jakiś plugin do tego, ale nie pamiętam ani nazwy i czy w ogóle był darmowy.
  8. Bachu odpowiedział Bachu → na temat → ZBrush
    No faktycznie dosyć łatwe, ale czy to poprawne jest, bo z tego co wyczytałem i sprawdzilem tak czy siak trza zdrowo zagęścić siatke. O wiele mniej jest oczywiście, ale górna część modelu ma 161536 poly a dolna 7100. To chyba i tak za dużo ?
  9. Hej Zrobiłem pewien model. Pomalowałem go itd. Nie potrafie znaleść konkretnych informacji jak teraz zrobić, żeby zapisać detale i kolory z modelu HP w modelu wygenerowanym w zremesher. Jakieś konkretne wskazówki ? Czy model z zremeshera nadaje sie do animacji czy tylko do kompozycji ?
  10. Bachu odpowiedział Fadzu → na temat → ZBrush
    Zrób jednego sphere, duplikuj,a w zakładce deformation opcja mirror. Będziesz miał kopię ręki w lustrzanym odbiciu. Możesz też użyć plugina w przypadu zagęszczonej siatki.
  11. Bachu odpowiedział Bachu → na temat → ZBrush
    Brzmi groźnie, zwłaszcza fragment o rozłożeniu jakiegoś UV i transferu, ale na szczęscie w tych kwestiach jestem uparty. Skoro nauczyłem się modelować, to nauczę się reszty. Rozkładanie uv idzie zrobić w zetce czy będzie mi potrzebny inny soft ? Dzięki za rady, teraz mam jakieś wskazówki co robić dalej.
  12. Bachu dodał temat → w ZBrush
    Zastanawiam się nad kolejnością wykonywania prac przy użyciu Zbrusha, dlatego mam kilka pytań technicznych; 1.Po zakończeniu modelowania co powinno się robić dalej ? Polypaint, Teksturować, retopo ? 2.Czy jest sens używać ZB do final renderu, czy lepiej to robić w innym sofcie ? 3.Czy teksturowanie za pomocą spotlight jest poprawne ? 4.Jeżeli nie mam zamiaru robić final renderu w zb to czy jest sens malowania go w ZB ? 5.Czy przed robieniem retopologii wszystkie subtoole muszą być połączone w 1 obiekt ? 6.Co się dzieje po zrobieniu retopologii z wnętrzem modelu (np tym co kryje się pod ubraniami) ? Czy przypadkiem zewnętrzna strona modelu nie powinna być połączona z wewnętrzną (ciuch z ciałem)? 7.Widziałem jak ludzię renderują różne materiały (każdy z osobna) i zapisują w psd, następnie nakładają na siebie w photoshopie. Czy jest możliwość mieszania kilku materiałów na jeden obiekt domyślnie z ZB ?
  13. Bachu odpowiedział Bachu → na temat → ZBrush
    Dziękuję pomogło :)
  14. Dzień dobry wszystkim. Chciałbym zapytać dlaczego po włączeniu opcji Dynamesh na subtoolu dzieję się coś takiego http://zapodaj.net/29a1047d42c39.jpg.html Co jest powodem i jak to naprawić ? Jeżeli nie opcją dynamesh to jak poprawić siatkę, żeby móc swobodnie kształtować jak w dynamesh ? Korzystając z okazji chciałbym jeszcze zapytać, którym klawiszem poprawia się maskę (zmazywanie).
  15. Bachu odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    Mialem podobnie, ale twoj komp pokazuje ci z "moje dokumenty" - pustego foldera 3D maxa. Zmien sciezke na to gdzie zainstalowales program i folderze o tej samej nazwie beda materialy.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.