Skocz do zawartości

mkeruj

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. mkeruj odpowiedział atom → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Zaznacz polygony wewnątrz kubka i przeciągnij inny materiał z editora (z innej kulki) na te polygony. A bitmapę przygotuj na cały obwód kubka, to nie będzie się powielać.
  2. Czołem Kupię jak w temacie, może ktoś odnawiał park maszynowy? Najlepiej kompletny, chociaż na upartego może być bez obudowy, zasilacza i dysków. Nie potrzebuję faktury. Mogę dojechać w granicach rozsądku, lub zamówić mojego kuriera po odbiór. Proszę info tutaj lub PM z konfiguracją i ceną. Pilne. PZDR
  3. A dlaczego nie powycinać tego na boxie, w później zagęścić i zbendować?
  4. Będę pamiętał.
  5. mkeruj odpowiedział jacynt → na odpowiedź w temacie → Inspiracje
    http://moje.polskieradio.pl/station/93/GH
  6. mkeruj odpowiedział Krzyk → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Fajowe rzeczy robisz kolego.
  7. mkeruj odpowiedział cieply → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Bardzo ładnie, kolego.
  8. Niestety Chrupek ma dużo racji. To mój pierwszy post w tym roku tutaj, pewnie ostatni. Pozdrawiam moderatorów. mkeruj
  9. mkeruj odpowiedział CzAk1 → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Szogun, wygodnie ci było w tej sukni??
  10. Twoja praca w danym miejscu i określonym czasie wypełnia znamiona umowy o pracę - każdy sąd pracy uznałby Twoją umowę jako umowę o pracę, przyznał 20-26 dni urlopu, świadczenia, zwolnienia lekarskie, socjal i okres wypowiedzenia 7-90 dni. Pytanie czy chcesz iść na wojnę i dasz radę udowodnić swoje racje. Generalnie wszyscy na umowach zlecenie pracujący w firmach, w godzinach 8-16, czyli de facto na etacie, dają się ostro dymać na własne życzenie. Pamiętajcie tylko, że tych ludzi też nic nie trzyma, mogą wstać, wyjść i więcej się nie pokazać - ciekawe co wtedy zrobi pracodawca... Pozdro
  11. mkeruj odpowiedział odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Każdy rozwój jest dobry, początkowo zwykle mały. Seamless to podstawa, również w większej skali.
  12. mkeruj odpowiedział Smoku → na odpowiedź w temacie → Mini-Bitwa
    Nie, żebym się wymądrzał i krytykował, ale http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=76231&page=6&p=1031551&viewfull=1#post1031551 Gdzie ta Wasza sonda na 60 osób? Trzeba było zrobić konkurs o złote kalesony, który trwałby 3 lata, byłyby podobne efekty. Czasami warto zaufać doświadczeniu. o/
  13. mkeruj odpowiedział nataliaK → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Zwelduj wertexy z małą odległością - masz pewnie podwójną siatkę, nie zagęścisz tak.
  14. mkeruj odpowiedział jurop3 → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Bardzo fajnie, poprawiłeś poziom od kiedyś tam. Miejscami przejarane, miejscami czarne dziury. Pozdro.
  15. mkeruj odpowiedział tutorialik → na odpowiedź w temacie → Inne ogłoszenia
    Koniecznie popracujcie nad ortografią opisów. Tutki o materiałach i świetle warto podzielić na różne silniki, bo początkujący się pogubią.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności