Skocz do zawartości

mariusz89016

Members
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

mariusz89016's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Okienko Render (F10) na samym dole obok przycisku 'render'. Viewport: (domyślnie dla kamery 'Camera01') obok taka kłódeczka ;) Pozdrawiam, Mariusz.
  2. Masz zaznaczone, żeby renderowało widok z kamery? Nie masz przypadkiem zaznaczonego 'Perspective' albo jakiś inny viewport? Wiem, że banał, ale jeśli poustawiałeś wszystko... Tylko to mi wpadło do głowy. Pozdrawiam, Mariusz.
  3. No właśnie, ciekawi mnie, jak to od kuchni wygląda ;) - bo 'pecet' wyżej napisał: "stosujesz jedyną słuszną metodę do modelowania autek" intrygujące ;> (jak ta technika się w ogóle nazywa? med poly?) Tylko jak można taką gęstą siatkę robić ;o (przed ms'ami)... A co do modelu to respekt! - Co Ty z tą siatką wyprawiasz, to się w głowie nie mieści ;D
  4. Czyli jeśli zdjęcie jest na Creative Commons i nie jest oznaczone dodatkową zabraniającą czegoś licencją, to mogę sobie luzem przerabiać i modyfikować?
  5. Witam, pytanie w temacie: czy mogę wykorzystywać zdjęcia z Wikipedii i dowolnie je przerabiać, np. robić fotomontaże itp.? - czy muszę zaznaczyć, że to nie moje zdjęcie (tylko 'Wikipedii')? Gdzieś na forum (chyba prawnicznym) pewien człowiek się kłócił o to, a teoretycznie jest to licencja 'public domain', więc... chcę być 'w porządku' i dlatego proszę o pomoc/odpowiedź ;) Pozdrawiam, Mariusz.
  6. Witam, lekko zchamferuj lekko krawędzie i zrób plane jako podłogę (wg mnie będzie lepiej widać, imo) - widzę, że coś tam w tle jest (zrób na jasno ;P) A co do materiału to bym dał bardziej reflecta (w czym renderujesz właśnie?) A tak btw. też kiedyś robiłem samochód z LEGO w 3d :D ale w sumie nie skończyłem - w clay'u pozostał ;) Pozdrawiam, Mariusz.
  7. Stojak jakiś zrób ;) Jak ktoś wyżej napisał: odbicia bajeranckie ;) i z jednego vray lighta+hdr xD Pozdrawiam, Mariusz.
  8. http://img209.imageshack.us/img209/8171/tutorialex.jpg Winno pomóc ;)
  9. Modyfikator extrude. Pozdrawiam, Mariusz.
  10. W sumie to trochę późno, ale może na przyszłość się przyda. Nie musi być w pierwszej klatce w klasycznym ułożeniu - jest taka opcja w zakładkach bipeda (nie mam maxa przed sobą, więc dokładnie nie powiem - ale jest ikonka postaci z rozłożonymi rękami na boki). Gdy klikniesz na to biped "wraca" do pozycji z rozłożonymi rękami i możesz wtedy zeskinnować. Co do wymodelowania pasującego ciała to też nie jest tak dosłownie. ;) "Model is rigged and already joined to CharacterStudio Biped and ready for any animation." by http://www.exchange3d.com/cubecart/characters/transformer-lamborghini-gallardo-rigged-/prod_4194.html Bipeda można dostosować, np. skalujesz nogi i ręce. Sam mam zrobioną animację bipeda i zrobiłem model "gostka", ale grube spodnie miał i ciężko było go ustawić, ale w sumie jeszcze spróbuję. :P Pozdrawiam, Mariusz. P.S Jeśli chcesz zmodyfikować bipeda, to możesz dodać edit poly (od razu do bipeda) i normalnie modelować. (przykład tutorial o animacji bipeda, o zmienionym wyglądzie - http://max3d.pl/tutorial.php?id=94).
  11. Powitać! ;) Ja Ci powiem, że jak mi się pierwszy render otwierał to dosyć fajnie to wyglądało ;) Cienie statku fajne, ale ta podstawka niweczy cały efekt (nie daje cienia). Wyrenderuj bez podstawki, a ją popraw (jakieś chamfery i lepszy materiał). Głosuję na render numer 1 ;) Pozdrawiam i pracuj dalej, Mariusz.
  12. Tzn. jeśli stopień skomplikowania tych obrazków byłby podobny do tego i jeśli by Ci się chciało to mógłbyś otoczyć ten kształt linią i wyextrudować. Jeszcze się zastanawiałem nad tym, czy da radę: displacement i alpha. Ale to wtedy musisz się ustawieniami pobawić. (Oczywiście głupi pomysł, ale jak mi wpadł do głowy to napisałem.) Pozdrawiam, Mariusz.
  13. Tak dla uściślenia to prawym przyciskiem myszy na nazwę viewportu (czyli np. Perspective) i wtedy dopiero pokazują Ci się te opcje (czyli "edges faces" itp.). Pozdrawiam, Mariusz.
  14. jak zwykle genialnie xD nic dodać, nic ująć - a może coś szepniesz o studiu i materiale? ;D pzdr :)
  15. Witam, Mam problem z pluginem CAT - (3ds max 8 - a CAT 3.x - jakoś tak pisało ;) A dokładniej to nie widzę ikonek - a zresztą zobaczcie sami: http://img357.imageshack.us/my.php?image=niemaikonekvh0.jpg Z góry dzięki za pomoc w rozwiązaniu problemu Pozdrawiam, Mariusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności