Skocz do zawartości

mariusz89016

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. mariusz89016 odpowiedział odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Okienko Render (F10) na samym dole obok przycisku 'render'. Viewport: (domyślnie dla kamery 'Camera01') obok taka kłódeczka ;) Pozdrawiam, Mariusz.
  2. mariusz89016 odpowiedział odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Masz zaznaczone, żeby renderowało widok z kamery? Nie masz przypadkiem zaznaczonego 'Perspective' albo jakiś inny viewport? Wiem, że banał, ale jeśli poustawiałeś wszystko... Tylko to mi wpadło do głowy. Pozdrawiam, Mariusz.
  3. mariusz89016 odpowiedział javor → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    No właśnie, ciekawi mnie, jak to od kuchni wygląda ;) - bo 'pecet' wyżej napisał: "stosujesz jedyną słuszną metodę do modelowania autek" intrygujące ;> (jak ta technika się w ogóle nazywa? med poly?) Tylko jak można taką gęstą siatkę robić ;o (przed ms'ami)... A co do modelu to respekt! - Co Ty z tą siatką wyprawiasz, to się w głowie nie mieści ;D
  4. mariusz89016 odpowiedział mariusz89016 → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Czyli jeśli zdjęcie jest na Creative Commons i nie jest oznaczone dodatkową zabraniającą czegoś licencją, to mogę sobie luzem przerabiać i modyfikować?
  5. Witam, pytanie w temacie: czy mogę wykorzystywać zdjęcia z Wikipedii i dowolnie je przerabiać, np. robić fotomontaże itp.? - czy muszę zaznaczyć, że to nie moje zdjęcie (tylko 'Wikipedii')? Gdzieś na forum (chyba prawnicznym) pewien człowiek się kłócił o to, a teoretycznie jest to licencja 'public domain', więc... chcę być 'w porządku' i dlatego proszę o pomoc/odpowiedź ;) Pozdrawiam, Mariusz.
  6. mariusz89016 odpowiedział marcinW → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Witam, lekko zchamferuj lekko krawędzie i zrób plane jako podłogę (wg mnie będzie lepiej widać, imo) - widzę, że coś tam w tle jest (zrób na jasno ;P) A co do materiału to bym dał bardziej reflecta (w czym renderujesz właśnie?) A tak btw. też kiedyś robiłem samochód z LEGO w 3d :D ale w sumie nie skończyłem - w clay'u pozostał ;) Pozdrawiam, Mariusz.
  7. Stojak jakiś zrób ;) Jak ktoś wyżej napisał: odbicia bajeranckie ;) i z jednego vray lighta+hdr xD Pozdrawiam, Mariusz.
  8. mariusz89016 odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    http://img209.imageshack.us/img209/8171/tutorialex.jpg Winno pomóc ;)
  9. mariusz89016 odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    Modyfikator extrude. Pozdrawiam, Mariusz.
  10. mariusz89016 odpowiedział baza0 → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    W sumie to trochę późno, ale może na przyszłość się przyda. Nie musi być w pierwszej klatce w klasycznym ułożeniu - jest taka opcja w zakładkach bipeda (nie mam maxa przed sobą, więc dokładnie nie powiem - ale jest ikonka postaci z rozłożonymi rękami na boki). Gdy klikniesz na to biped "wraca" do pozycji z rozłożonymi rękami i możesz wtedy zeskinnować. Co do wymodelowania pasującego ciała to też nie jest tak dosłownie. ;) "Model is rigged and already joined to CharacterStudio Biped and ready for any animation." by http://www.exchange3d.com/cubecart/characters/transformer-lamborghini-gallardo-rigged-/prod_4194.html Bipeda można dostosować, np. skalujesz nogi i ręce. Sam mam zrobioną animację bipeda i zrobiłem model "gostka", ale grube spodnie miał i ciężko było go ustawić, ale w sumie jeszcze spróbuję. :P Pozdrawiam, Mariusz. P.S Jeśli chcesz zmodyfikować bipeda, to możesz dodać edit poly (od razu do bipeda) i normalnie modelować. (przykład tutorial o animacji bipeda, o zmienionym wyglądzie - http://max3d.pl/tutorial.php?id=94).
  11. mariusz89016 odpowiedział Mati-PL → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Powitać! ;) Ja Ci powiem, że jak mi się pierwszy render otwierał to dosyć fajnie to wyglądało ;) Cienie statku fajne, ale ta podstawka niweczy cały efekt (nie daje cienia). Wyrenderuj bez podstawki, a ją popraw (jakieś chamfery i lepszy materiał). Głosuję na render numer 1 ;) Pozdrawiam i pracuj dalej, Mariusz.
  12. mariusz89016 odpowiedział Ashii → na odpowiedź w temacie → Maya
    Tzn. jeśli stopień skomplikowania tych obrazków byłby podobny do tego i jeśli by Ci się chciało to mógłbyś otoczyć ten kształt linią i wyextrudować. Jeszcze się zastanawiałem nad tym, czy da radę: displacement i alpha. Ale to wtedy musisz się ustawieniami pobawić. (Oczywiście głupi pomysł, ale jak mi wpadł do głowy to napisałem.) Pozdrawiam, Mariusz.
  13. mariusz89016 odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    Tak dla uściślenia to prawym przyciskiem myszy na nazwę viewportu (czyli np. Perspective) i wtedy dopiero pokazują Ci się te opcje (czyli "edges faces" itp.). Pozdrawiam, Mariusz.
  14. mariusz89016 odpowiedział ReflectVision → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    jak zwykle genialnie xD nic dodać, nic ująć - a może coś szepniesz o studiu i materiale? ;D pzdr :)
  15. mariusz89016 dodał odpowiedź w temacie → w Plugins
    Witam, Mam problem z pluginem CAT - (3ds max 8 - a CAT 3.x - jakoś tak pisało ;) A dokładniej to nie widzę ikonek - a zresztą zobaczcie sami: http://img357.imageshack.us/my.php?image=niemaikonekvh0.jpg Z góry dzięki za pomoc w rozwiązaniu problemu Pozdrawiam, Mariusz

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności