Jump to content

yetihehe

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About yetihehe

  • Rank
    Member
  1. Charytatywnie masz renderfarmathome.com.ar ale chyba tylko dla povray. W tej chwili nie mogę sprawdzić, serek im padł. Biznesowo się to nie opłaca, za mało byłoby hobbystycznych klientów, a profesjonalne projekty są za duże do przesłania po zwykłym łączu.
  2. Już to wiem. Chciałem zrobić renderfarmę p2p, ale ludzie mają za słabe łącza, a firmy które by to chciały obłożyć renderingiem niestety nie mają tyle materiału, który mógłbym obrobić, gdybym chciał to komercyjnie odpalać. Problemem nie jest zdobycie użytkowników do renderowania, tylko zapewnienie im wystarczająco dużo renderowania żeby i im się opłacało.
  3. nope, do tego już moje podejście się nie będzie nadawać, tu trzeba mieć jedną wielką i szybką sieć komputerów, to niestety nie jest zadanie "superskalowalne"
  4. Właśnie ziomuś, najważniejsza kwestia: bo już pracuję lekko nad czymś takim, ale czy wystarczająco dużo ludzi będzie cierpieć z powodu zbyt długiego czasu renderowania. Czy jeśli będę oferował 10 razy krótsze czasy renderingu w przypadku długich animacji, to będę miał wystarczająco dużo klientów? A mianowicie: czy świat potrzebuje wynajmowalnej renderfarmy o prędkości minimum 10 000 ghz?
  5. A jaką cenę skłonni bylibyście zapłacić? 0,20euro za gigaherzogodzinę? Jeśli na przykład film zamiast w tydzień (na innych renderfarmach) miałby być gotowy w jeden dzień?
  6. Ile wam zwykle zajmuje na dysku typowa scena/animacja?
  7. Problemy ze sterownikami były także pod win98, win95, win 3.1 Nadal są pod linux i mac :). Więc wiele się nie zmieniło. Po prostu problemy ze sterownikami są zawsze
  8. Jeśli rysunek wektorowy jest bardzo skomplikowany, to przy pomniejszeniu obrazka rastrowego do 10x10 wektorowy będzie miał o wiele więcej szczegółów, ale będzie większy. Możesz też tak odwzorować obrazek rastrowy, żeby każdy piksel był kwadracikiem, wtedy masz o wiele więcej danych w pliku wektorowym.
  9. Witam. Czy ktoś z was ma jakieś informacje na temat zapotrzebowania na renderfarmy? Gdybym jutro założył renderfamę o mocy 10 000 ghz czy znalazłbym wystarczająco dużo klientów żeby miała pełne obciążenie przez większość czasu? Pytanie poboczne: co was najbardziej wkurza w istniejących renderfarmach, czy dużo z nich korzystacie i jeśli nie, to dlaczego? Wiem, że proszę o darmowe badania rynku, ale jeśli uda mi się zrobić w ten sposób coś lepszego to czemu nie.
  10. Tak, chodziło tylko o czystą moc obliczeniową. Dzięki za wszystkie odpowiedzi, jesteście wspaniali :)
  11. Kurcze, o renderfarmach nie pomyślałem, dzięki za podpowiedź. Widzę że dosyć drogo, bo te 0,4 euro to za gigahercogodzinę. Czyli jak mamy serek 4ghz i będzie się renderowało godzinkę na jednym to zapłacimy 1,6euro. Dzięki wielkie za pomoc :)
  12. To może inaczej: ile byście byli gotowi zapłacić za zrenderowanie obrazka w kilka/kilkanaście minut zamiast całego dnia? Ile za rendering tygodniowej animacji w kilka godzin? Czy uważacie, że z takiej usługi ktokolwiek by korzystał?
  13. A ja mam pytanko, jakoś niewiele mówi się o cenie samego renderingu. Ile byście średnio wzięli za samo zrenderowanie dosyć złożonej (kilkanaście tysięcy poligonów) sceny? Ile za zrenderowanie dosyć złożonej sceny przez ray-tracing w dużej rozdzielczości? Najbardziej interesowałaby mnie opinia kogoś doświadczonego o tym, ile kosztuje rendering w dużych studiach graficznych za jedną klatkę animacji w wysokiej rozdzielczości. Oczywiście jakie są koszty ponoszone przez takie studio.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy