mam taki problem model w poly, powiekszam dajmy na to 10 czy 100 razy, niestety edytujac go nadal jednostki zachowuja sie tak jak by model by nie zmieniony, tzn ze jesli model mial 10m a ma 100m to jesli extruduje jakis face to w w pierwszym wypadku 1 jednostka bedzie wynosila 1m w drugim ta sama jednostka bedzie miala 10m
wymodelowane calkiem ladnie nie ma sie o co doczepic ;) ..jednak uwazam ze troche jak na statuetke to sie troche tak zlewa, przy skali, jakiej jest to wyswietlane finalowo, to gdzies gubi sie sporo zeczy, :( postumencik troche jakby dolepiony
jesli nie mozesz wkleic w zdjecie to postaw to na czyms , i nie na takiej jaskrawej bieli, zlikwiduj trawe na pionowych powierzchniach, i juz powinno byc lepiej
szybko da sie zrobic rysujesz sobie jedna dachoweczke a pozniej ja powielasz scalasz i masz juz dach :) w sumie nie potrzebujesz nawet takich super dokladnych dachowek, jesli robisz wizke bo po dachu chyba nikt nie bedzie chodzil oprucz kominiarza chyba ze chcesz zrobic zywot wrobelka elemelka, ;)
hmm, na pierwszym obrazku troche za blisko chyba kamera , i map sie rozmywa i widac ze plaskie, hmmm, ale pewnie i tak to poprawisz,
te zaslony troche daja dziwny efekt wiedzac ze sala jest schodkowa pozniej masz zaslone ktora zastawia obita sciane a zaslona konczy sien a poziomie brzucha, taki dziwny dialog sie tworzy , niby za zaslona nic nie ma ale fakt ze wisi dosc wysoko to daje ochote tam rzucic okiem
hmmm mam podobny porblem w momencie zblizania kamery do danego obiektu z mtd tenznika , albo pojawiaja ise jakies dziwna facy we wszystkie strony mam nadzieje ze ktos zna na to odpowiedz
hmm a ja dolacze sie z takim malyl pytanie , co prawda brzmi troche naiwnie , ale czy np mozna uzywac hdri jako oswietlenia w jakims wnetrzu, tzn siwitalo dosataje sie przez okna i oswietla wnetrze czy w tym przypadku jest tez dobrze dozucic jakas lampe, gdyz chyba hdri nie daje cieniow, typu raytraced i czy moze to zalezzec od renderera ze pod niektorymi to jest bardziej mozliwe a w innych mniej
hmmm
wydaje mi sie ze powinienes pomiac troche ta koszule, nie tyle zeby z dziadtak zrobic niechluja ale zeby dodac troche ze tak powiem dramatyzmu do ssceny, niewiem czy dziadek bedzie ogladany z bliska ale widzac bo jakosci wartalo by wiec wyrwij mu moze jeden guzik i troche podniszcz ta koszule :)
hmm uchwyt zwany zurawiem, ;) tez mi sie wydaje nieco krotki , ale sadzac po ogole to tylko moze taka atrapa dla turystow, wiec funkcjoonalna nie musi byc wystarczy ze gospodaz ma za sotdola kranik i woda ciurkiem leci,
ubolewam ze przee wstapieniem do UE nie zobaczymy chyba juz konca tej pracki bo przynajmniej zad by mial jakis dokument na temat stanu polskiego rolnictwa i wiedzial by o jakiej wielkosci dadtki ma walczyc
:)
na mesha przerobione jest z meshsmoothem
to o co mi chodzilo to to ze to zaokraglenie nie jest zmaterializowane w formie punktow, ale ma przyznana maksymalna wrtosc 32 dla facow i dlatego jest, jesli w vrayu dodam lampe z vray shadows to mi wychodzi i smooth i tekstura, za to jesli jej nie ma to nic nie mam
no mozliwe ze to roznica ustawien ale w takim wypadku gdzie mam zmienic zeby rederowalo mi to samo co mam w wievporcie??