Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

stormwind

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Solutions

  1. stormwind's odpowiedź in 3DS i modelowanie objektów z Inventora was marked as the answer   
    Cześć.
    Zacznijmy od tego że max działa siatkach (mesh) a inventor i autocad na krzywych i solidach. To normalne, że widzisz trójkąty.
    Max ma opcje importu i wyświetlania i podstawowej pracy na solidach i krzywych, ale zawsze zamienia je na siatkę.
    Importując z dwg max zawsze zamieni na siatkę, podczas importu możesz zmienić stopień szczegółowości, ale po imporcie już nie.
    Importując z inventora (lub innych) pliki SAT, IAM,  IPT max importuje je jako obiekt Body, gdzie możesz potem zmieniać jakości (stopień) odwzorowania siatką i używać na nich modyfikatorów.
    Pamiętaj, że jeżeli zamienisz obiekt na Edit Poly, lub dodasz modyfikator Edit Poly i dodasz/edytujesz poligony , nie będziesz miał juz mozliwosci zmiany.
    Modyfikowanie/edycja siatki oddzielny obszerny to temat. 
     
    tu masz eiecej informacji o obiektach Body;
    http://www.klaasnienhuis.nl/2019/10/convert-solid-mesh-3dsmax/
    http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2020/ENU/?guid=GUID-5E843162-BB62-44E5-96DA-A7D93EC5BA98
  2. stormwind's odpowiedź in Ukryte tekstury w scenie. was marked as the answer   
    Views / Show Materials in Viewport As / Shaded Materials with Maps
     
    więcej informacji:
    https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/getting-started/caas/CloudHelp/cloudhelp/2019/ENU/3DSMax-Lighting-Shading/files/GUID-17FAB185-C672-48DA-B040-3138C29AEF35-htm.html
  3. stormwind's odpowiedź in Słaba jakość tekstury was marked as the answer   
    Poza wyjściową rozdielczością tekstury natważniejsze są 2 parametry:
     
    Blur z zakładki coordinates. Zmniejsz sobie na na przykład 0.5 lub mniej i porównaj efekty

     
    Filtering, szczególnie przy teksturach na płaszczyznach widzianych pod dużym kątem.
    Z domyślnego Pyramidal zmień na Summed Area.  

     
    Musisz jednak wiedzieć za nie ma sensu edytować tych parametrów dla każdej tekstury w scenie, gdyż mogą znacząco wydłużyć czas renderowania i pochłonąć dużo więcej pamięci.
    Przykładowo Summed Area potrzebuje 3x tyle pamięci co tryb Pytamidal.
     
     

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.