-
Liczba zawartości
965 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
7
Community Answers
-
stormwind's odpowiedź in 3DS i modelowanie objektów z Inventora was marked as the answer
Cześć.
Zacznijmy od tego że max działa siatkach (mesh) a inventor i autocad na krzywych i solidach. To normalne, że widzisz trójkąty.
Max ma opcje importu i wyświetlania i podstawowej pracy na solidach i krzywych, ale zawsze zamienia je na siatkę.
Importując z dwg max zawsze zamieni na siatkę, podczas importu możesz zmienić stopień szczegółowości, ale po imporcie już nie.
Importując z inventora (lub innych) pliki SAT, IAM, IPT max importuje je jako obiekt Body, gdzie możesz potem zmieniać jakości (stopień) odwzorowania siatką i używać na nich modyfikatorów.
Pamiętaj, że jeżeli zamienisz obiekt na Edit Poly, lub dodasz modyfikator Edit Poly i dodasz/edytujesz poligony , nie będziesz miał juz mozliwosci zmiany.
Modyfikowanie/edycja siatki oddzielny obszerny to temat.
tu masz eiecej informacji o obiektach Body;
http://www.klaasnienhuis.nl/2019/10/convert-solid-mesh-3dsmax/
http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2020/ENU/?guid=GUID-5E843162-BB62-44E5-96DA-A7D93EC5BA98
-
stormwind's odpowiedź in Ukryte tekstury w scenie. was marked as the answer
Views / Show Materials in Viewport As / Shaded Materials with Maps
więcej informacji:
https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/getting-started/caas/CloudHelp/cloudhelp/2019/ENU/3DSMax-Lighting-Shading/files/GUID-17FAB185-C672-48DA-B040-3138C29AEF35-htm.html
-
stormwind's odpowiedź in Słaba jakość tekstury was marked as the answer
Poza wyjściową rozdielczością tekstury natważniejsze są 2 parametry:
Blur z zakładki coordinates. Zmniejsz sobie na na przykład 0.5 lub mniej i porównaj efekty
Filtering, szczególnie przy teksturach na płaszczyznach widzianych pod dużym kątem.
Z domyślnego Pyramidal zmień na Summed Area.
Musisz jednak wiedzieć za nie ma sensu edytować tych parametrów dla każdej tekstury w scenie, gdyż mogą znacząco wydłużyć czas renderowania i pochłonąć dużo więcej pamięci.
Przykładowo Summed Area potrzebuje 3x tyle pamięci co tryb Pytamidal.