Skocz do zawartości

stormwind

Members
  • Liczba zawartości

    965
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Community Answers

  1. stormwind's odpowiedź in 3DS i modelowanie objektów z Inventora was marked as the answer   
    Cześć.
    Zacznijmy od tego że max działa siatkach (mesh) a inventor i autocad na krzywych i solidach. To normalne, że widzisz trójkąty.
    Max ma opcje importu i wyświetlania i podstawowej pracy na solidach i krzywych, ale zawsze zamienia je na siatkę.
    Importując z dwg max zawsze zamieni na siatkę, podczas importu możesz zmienić stopień szczegółowości, ale po imporcie już nie.
    Importując z inventora (lub innych) pliki SAT, IAM,  IPT max importuje je jako obiekt Body, gdzie możesz potem zmieniać jakości (stopień) odwzorowania siatką i używać na nich modyfikatorów.
    Pamiętaj, że jeżeli zamienisz obiekt na Edit Poly, lub dodasz modyfikator Edit Poly i dodasz/edytujesz poligony , nie będziesz miał juz mozliwosci zmiany.
    Modyfikowanie/edycja siatki oddzielny obszerny to temat. 
     
    tu masz eiecej informacji o obiektach Body;
    http://www.klaasnienhuis.nl/2019/10/convert-solid-mesh-3dsmax/
    http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2020/ENU/?guid=GUID-5E843162-BB62-44E5-96DA-A7D93EC5BA98
  2. stormwind's odpowiedź in Ukryte tekstury w scenie. was marked as the answer   
    Views / Show Materials in Viewport As / Shaded Materials with Maps
     
    więcej informacji:
    https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/getting-started/caas/CloudHelp/cloudhelp/2019/ENU/3DSMax-Lighting-Shading/files/GUID-17FAB185-C672-48DA-B040-3138C29AEF35-htm.html
  3. stormwind's odpowiedź in Słaba jakość tekstury was marked as the answer   
    Poza wyjściową rozdielczością tekstury natważniejsze są 2 parametry:
     
    Blur z zakładki coordinates. Zmniejsz sobie na na przykład 0.5 lub mniej i porównaj efekty

     
    Filtering, szczególnie przy teksturach na płaszczyznach widzianych pod dużym kątem.
    Z domyślnego Pyramidal zmień na Summed Area.  

     
    Musisz jednak wiedzieć za nie ma sensu edytować tych parametrów dla każdej tekstury w scenie, gdyż mogą znacząco wydłużyć czas renderowania i pochłonąć dużo więcej pamięci.
    Przykładowo Summed Area potrzebuje 3x tyle pamięci co tryb Pytamidal.
     
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności