Skocz do zawartości

idrilelril

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. idrilelril odpowiedział Jozeph → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    A potem zaznaczasz wszystkie obiekty, które chcesz importować ze sceny ;)
  2. idrilelril odpowiedział Last Soldier → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Może Ci się pokazać komunikat, ale nie przejmuj się. On tylko informuje, że plik jest ze starszej wersji.
  3. idrilelril dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Chciałabym się dowiedzieć czy istnieje jakiś darmowy program do konwertowania plików 3d np. z plików maxa na package?
  4. idrilelril odpowiedział RobWan → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Posiadam maxa 9, ale nie zauważyłam czegoś takiego. Przed chwilą sprawdzałam, ale u mnie wszystko działa dobrze. Nie wiem dlaczego jest inaczej, nie umiem powiedzieć, gdyż jestem początkująca i mogę tylko zapewnić, że mój max pod tym względem działa poprawnie.
  5. Ekstra, na prawdę świetne. Trzymaj tak dalej ;)
  6. Genialne, bardzo mi się podoba ;)
  7. idrilelril odpowiedział vision3d → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Bardzo mi się podoba Twoja praca. W zasadzie nie mam żadnych uwag. Jest ok ;)
  8. idrilelril odpowiedział mlodAs → na odpowiedź w temacie → Srebrna Galeria 3D / Silver Gallery 3D
    Jak dla mnie bomba, ale jestem początkująca, więc moje zdanie niewiele się chyba liczy ;)
  9. idrilelril odpowiedział idrilelril → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dzięki. Spróbuję z tym Vrayem.
  10. idrilelril dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Mam pytanie, jak otrzymać dość realistyczny materiał karoserii samochodu? Z góry dziękuję.
  11. idrilelril odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    Obecnie mam maxa9 i korzystam z biblii do wersji 8. Różnice są niewielkie i przeważnie polegają one na szybszym i łatwiejszym sposobie uzyskania jakiegoś efektu. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
  12. idrilelril odpowiedział idrilelril → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Wielkie dzieki.
  13. idrilelril odpowiedział idrilelril → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Mam jeszcze jedno pytanie. Jak przypisac material tylko do jednego polygonu obiektu?
  14. idrilelril odpowiedział idrilelril → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Mam jeszcze jedno pytanie. Gdy stworzę np. jakiś pokój ze ścian (obiekt wall) i przekonwertuję go na Editable Poly, jak można dodać więcej verteksów w środku?
  15. idrilelril odpowiedział aadaa → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Osobiście posiadam 9 wersję maxa i nie zauważyłam takiego błędu. Musi to być raczej kwestia komputera np. karty graficznej (może jakieś sterowniki).

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności