troche bawilem sie 3ds maxie, chcac wyrzezbic jakas istotkie jednak po czasie przekonalem sie jakie to karkolomne wyzwanie (szczegolnie w 3ds maxie) od paru dni mam mudboxa i musze powiedziec ze tam jest to duzo latwiejsze, przyjemniejsze i sprawia wieksza frajde. grafika sie nie zajmuje, zainteresowalem sie z pare miesiecy temu, wydaje mi sie ze 3ds max nadaje sie idealnie do architektury ale nie do zywych istot. chcialbym bardziej sie wglebic w modelowanie, wkrecilem sie, dlatego az zapal mi nie minie porobie cos a zdjecia do komentowania przesle na forum, prosze o rady i wskazuwki.
wymodelowalem wlasnie taka glowke, troche taka plastikowata wyszla ale nie znam jeszcze za bardzo tego mudboxa, chcialbym pododawac jakis rysow zmarszczek ale nie wiem jak to sie robi, czy istenieje moze jakies wdrazanie ?? flatta albo mova uzywam a to lipa czesto z tego wychodzi.