Skocz do zawartości

los_ciulos

Members
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    wroclaw

los_ciulos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. a gdzies ty spotkal takiego stwora. full wypas a z tego co mnie by razilo to zgiecie w lokciu takie jakies dziwne , 3 identyczne zalamania i jeszcze takie kratkowate miesnie pod zebrami ale to szczegoly, pzdro
  2. jak ja sie w cos wkrece :) troche go pomarszczylem, tak na czuja narazie dla treningu.
  3. i jeszcze jeden dla treningu :) dzieki Ania pracuje nad tym :*
  4. taka sobie proba starosci :) dalej czasami symetria mi szwankuje :/
  5. dzieki Ciechu :-) wpienia mnie to strasznie, moze nie mozna w czasie modelowania wybiegac nazedziem poza obszar jednej polowki, mozliwe ze wtedy program sie gubi, szczegolnie gdy uzywam pincha do zageszczania siatki ale przy movie podobnie sie dzieje. poprobuje jeszcze. szukalem jakiegos patha jednak na nic takiego sie nie natknalem. a wdrazanie jest banalnie proste hehe po prostu wlacza sie invert funktion a ja sie tak meczylem :)
  6. wlasnie zrobilem kolejna twarzyczke, tzn w sumie nie skonczylem bo zbyt pozno spostrzeglem iz brakuje symetri. kurcze nie wiem dlaczego taka lipa sie stala nie scalowalem ani nie przesuwalem, jakies bledy chyba, teraz nie ma sensu juz nic z tym robic chyba ze zna ktos jakis sposob, gorna czesc nosa i oczy sa objete tym defektem, od czego to moze byc ?? jak sie przed tym przestrzec ?? ta twarz robilem z fotek a nie z paly jak poprzednio, powoli zaczynam kumac ta anatomie i budowe twarzy :)
  7. dziwne polaczenie glowy z reszta ciala, faldy z szyi siegaja az do klaty mijajac kosc za ktora nie powinny sie znajdowac. noga jestem z anatomi ale to akurat dosyc rzuca sie w oczy. a tak poza tym to z.....sty modelik tez kiedys bede takie tworzyc :)
  8. stworzylem nastepny modelik, troche lepszy lecz nadal taki plastikowaty, kurcze za podluzne te twarzyczki robie, uszko troszke lepsze dzieki temu ze siatke w tym miejscu zagescilem, oko troche gorsze chociaz lepiej chyba rozmieszczone w poprzednim takie jakies za bliskie sie wydawaly. doradzcie co poprawic, pleas :) -Mtrack dzieki ale w 3ds to bym sie z rok musial pobawic, spline to w ogole masakra, trzeba miec niezle pojecie co sie robi bo strasznie lubia wydziwiac i stwarzac niespodzianki. Master Kielbaster- a moze jakies konkrety chyba ze wszystko jest "nieproporcjonalne" z czym bym sie nawet zgodzil hehe
  9. dobra spoko ja tam sie nie znam, to moja subiektywna ocena, po prostu dla takiego prosciucha jak ja przerzucenie sie z tak skomplikowanego i rozbudowanego programu do duzo bardziej uproszczonego a jednoczesnie dajacego wiele mozliwosci bylo dobrym posunieciem. amatorem jestem, chcialbym sie pouczyc a nie klocic o takie perdoly.
  10. troche bawilem sie 3ds maxie, chcac wyrzezbic jakas istotkie jednak po czasie przekonalem sie jakie to karkolomne wyzwanie (szczegolnie w 3ds maxie) od paru dni mam mudboxa i musze powiedziec ze tam jest to duzo latwiejsze, przyjemniejsze i sprawia wieksza frajde. grafika sie nie zajmuje, zainteresowalem sie z pare miesiecy temu, wydaje mi sie ze 3ds max nadaje sie idealnie do architektury ale nie do zywych istot. chcialbym bardziej sie wglebic w modelowanie, wkrecilem sie, dlatego az zapal mi nie minie porobie cos a zdjecia do komentowania przesle na forum, prosze o rady i wskazuwki. wymodelowalem wlasnie taka glowke, troche taka plastikowata wyszla ale nie znam jeszcze za bardzo tego mudboxa, chcialbym pododawac jakis rysow zmarszczek ale nie wiem jak to sie robi, czy istenieje moze jakies wdrazanie ?? flatta albo mova uzywam a to lipa czesto z tego wychodzi.
  11. a czy da sie zmniejszyc ilosc poly na wybranaych fragmentach i dzialac na calej bryle ?? tego mi w sumie brakuje bo zawsze by pracowac na calosci musze byc na tym samym levelu co mnie wcale nie ratuje. wydaje mi sie ze nie bo siatke dzieli zawsze na czworakaty wiec taka opcja odpada ale prosze o odpowiedz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności