Skocz do zawartości

Postać 3D: Characters (uwaga wacek !) i inne bzdety.


kubi

Rekomendowane odpowiedzi

Pisałem ostatnio że wezmę się za coś więcej niż sculptowanie główek. Więc o to i jest, zmudboxowany stworek jeszcze bez nazwy. Jest to wip, jeszcze będę dorabiał zbroję. Jak skończę to napisze do czego to jest robione, jaki projekt, na razie jeszcze się wstrzymam.

 

cent08.jpg

 

A nie jest to ostatni stwór jakiego zrobię.

 

P.S

To co widać to nie jest najwyższy level, a ma już ponad 1600000 poly :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 291
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wyglada dobrze,sczegolnie tlow i rece, ale fakt ramiona daj do tylu, nabierze troche naturalnosci przez to, brakuje mi troche takiego mocniejszego zwerzenia ku nadgarstka przez co sama dlon traci na ksztalcie i zlewa sie z przedramieniem, popraw szyje i usta, troche brak im formy, ta dziura w karku zdecydowanie za duza i za mocna, nogi zbyt masywne, zwlaszcza przednie w porownaniu do rak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

wkoncu.....

wyglada super :) ale....

chyba w barkach za szeroko dalbym je tez do dolu troche i do tylu jak pisza inni :)

nie bede sie rozpisywac nad conceptem czyli nie pisze tu za male tam za duze :)

nie podoba mi sie takie "ciapkanie" kurde chyba za duzo juz widzialem tych modeli sculptowych :)

moglbys pokazac widok z przodu i z boku i oc course siateczke basemesh'a:)

naprawde good work :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tam ciapkanie, ciapkanie, rozumiem sie polymodeling jest bardzo fajny tez lubię, ale nie tak wydajny jak sculpt :/

 

base mesh: 97267_cent04_122_463lo.jpg

 

a tu bok i przód, z waszymi poprawkami na szybko

 

cent09.jpg

 

Co do tych łączeń ludzi ze zwierzątkami, to trudno zrobić ładne proporcje, to fakt.

 

silo i mudbox :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No poly modeling przy postaciach niestety (a może na szczęście) to teraz tylko do basemesha ghyghy.

 

Bardzo dobre _kuba, skill rośnie cały czas jak widze, mały szczegół mnie drażni ta żyja pod brodą pod kątem prostym prawie idzie w dół (można troche do tyłu tam przesunąć na samej górze, chociaż może się czepiam i te stwory tak mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodu poniżej brzucha wygląda trochę dziwnie

poza trochę go pochył/wygnij bo teraz góra postaci jest prawie pod kątem prostym do zwierzęcego tułowia chyba kąt ten powinien być łagodniejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model bardzo fajny. Nie wiem czy mi by sie udało zrobic taki model, ale moze jednak zaryzykuje i dam Ci kilka rad moze pomoga. Po pierwsze w modelu nadal czuc to ze za szybko wchodzisz w detal nie majac opracowanej bryły modelu. Nie czepiam sie anatomi na ciele i tak dalej, bo spoko mozna było sobie pojechac , aby ładnie wygladalo. Jednak rak Ci nie odpuszcze ;) biceps zbyt piłkowaty, a przedramie z jednej strony za duze z 2gej za małe. Bardzo razi mnie ustawienie jego ciała powyzej tego kociego. Rece nie sa ułozone naturalnie i to sie rzuca w oczy, pociagnij je do tylu i lekko zegnij w ramieniu i łokciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z uwzględnieniem większości waszych uwag, model na razie wygląda tak:

 

cent10.jpg

 

Powiem jestem zaskoczony, bo chciałem jeszcze na jeden poziom wyżej wejść, choć by komp miał płonąc żywym ogniem i trochę detalu dodać, ale jak już piszecie że zbyt detaliczny to sie opanuję :) No i będę musiał jeszcze nad techniką popracować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy on np. ma dwie pary płuc bo jak widać ma dwie klatki piersiowe:D

Dla mnie organika a już sculpting zawsze były czymś nieosiągalnym i zawsze jak cos takiego widze jestem pod wrażeniem a teraz pracka jest wyjątkowo dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:) Świetny model! do tej pory podziwiałem główki, ale teraz szykuje sie full body Tak trzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mordke ma super bardzo. zastanowil bym sie tylko nad proporcja czesci "ludzkiej" do "konskiej" moze troche mniejsza ta ludzka?

 

i chyba tylne konczyny troche zbyt pojechane anatomicznie, ale to chyba w nastepym modeles bedzie fajniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za komentarze.

 

Daje nowa bryłkę pod muda, tak sie zastanawiałem czego mu brakuje i brakuje mu pasków pod zbroje :). Z komentarzy wynika że najwięcej ale było do anatomii, więc zacznę od wrzucenia bryłki.

 

goblin03.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze gratuluje umiejetnosci.

Po drugie widac ze jestes bardziej obcykany z mordkami - cialko troche odstaje poziomem od twarzy (moje zdanie).

Nie zebym potrafil wymodelowac cos takiego ale wydaje mi sie ze w twoich modelach brakuje zroznicowania "krawedzi". Podam przyklad. Zeby i dziasla - powinna byc tam ostra krawedz - tam gdzie zeby wyrastaja z dziasel. W innym miejscu jakas krawedz/wglebienie moglaby byc lagodniejsza. U ciebie wszystkie wydaja sie podobne. Dla mnie wyglada to tak ze z dystansu mordka wyglada b. fajnie ale z bliska brakuje jej szczegolow.

Zycze dalszych postepow :)

 

PS. no troche zzera ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze i sugestie, daję z deka poprawionego, niestety jeszcze spódniczki nie ruszyłem zrobię to jakoś w tygodniu, a ten hełm to chyba usunę całkowicie :/

 

goblin07.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super pracka. w stosunku do góry tzn od pasa w góre... nogi (uda) wydają sie być zbyt chude, i pośladki jak na takiego pakera to tez za płaskie. całośc robi wrazenie, masz super skilla w te klocki. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Helm jest fajny ale zakrywa jeszcze fajniejsza twarz wiec moze zrob helm w polowie roztrzaskany zeby facjate bylo widac, podobnie naramieniki i wszystko inne - rozwalic, zniszczyc, postrzepic :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle sobie poczynasz Kuba :) stwór na 4 łapach bardzo ładny i nie mam zastrzeżeń, druga postać również jest spoko, ale moim zdaniem ta zbroja jest za mało przemyślana, brak mi tu wzorków bardziej widocznych zadrapań i jakiegoś bardziej konkretnego kształtu, czekam na update'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co mu buty skoro pięty odsłonięte?

ten pasek pod ramieniem dziwnie leży, nie napiąłby się tak, chyba że by był jeszcze jeden pasek przez pierś łączący obie strony

ludek świetny, ale ubrania jakieś dziwne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności