Skocz do zawartości

len_art

Members
  • Liczba zawartości

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków

len_art's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

27

Reputacja

  1. Witam wszystkich, chciałem się podzielić z wami animacją którą stworzyłem w ramach dyplomu magisterskiego na wydziale grafiki krakowskiego ASP. Tematem pracy miał być problem społeczny związany z energooszczędnością w życiu codziennym. Punktem wyjścia było stworzenie kampanii reklamowej zawierającej serię animowanych spotów mogących funkcjonować jako reklama telewizyjna bądź internetowa. Kluczem do przedstawienia problemu energooszczędności w oryginalny sposób stało sie zapożyczenie konwencji filmów grozy, przede wszystkim klasyki gatunku np. filmy Alfreda Hitchcocka (Psycho). Cel jaki chciałem osiągnąć było zbudowanie napięcia, zapowiedzi czegoś groźnego, kulminacja i ostrzeżenie. W ten sposób problem skali makro przeniesiony został do skali mikro tak aby zagrożenie stało się realne dla odbiorcy i dotyczyło nas w naszych domach. Fabuła i koncept graficzny budowane są trochę na zasadzie pastiszu. Użyte przeze mnie elementy w duzym stopniu są zaczerpnięte z gotowych kanonów funkcjonujących w naszej świadomości. Dodatkowo aby przekaz był bardziej klarowny użyta została prosta symbolika koloru. Przepraszam za ten przydługi wstęp, chciałem wyjaśnić skąd wzięła się stylistyka którą przyjałem. Cała część koncepcyjna i graficzna została wykonana przezemnie. Za muzyke odpowiedzialny jest Wiktor Kuna któremu po raz kolejny dziękuję za świetną robotę. Za symulacje partikli wody w pralce odpowiedzialni są Marek i Maciek Wojtyna którym również dziękuję po raz kolejny. Całość zrealizowana została w pracowni reklamy na ASP w Krakowie. Promotor prof. Władysław Targosz Asystent dr. Kuba Sowiński Cały film to było dla mnie wielkie przetarcie w temacie. Problemy pojawiały się na każdym kroku i na każdym etapie...od modelowania, przez ustawianie świateł, rendering, kompozycje. Całość na szczęście udało się skończyć w terminie po wielu nieprzespanych nocach. Mam nadzieję że efekt wyda się wam zadowalający. Pozdrawiam
  2. Cześć, Update w pierwszym poście. Chyba to będzie już koniec. Mam ochotę kilka rzeczy jeszcze poprawić, ale już czasu nie starczy raczej. Dziękuję jeszcze raz wszystkim za cenne uwagi. To zawsze daje kopa do dalszej pracy. Pozdrawiam
  3. hej Dziękuję wszystkim za cenne komentarze. Wrzucam wersje jeszcze nie skończoną, ale muszę odpocząć od tego obrazka zanim będę finishował. Jak zwykle komenty mile widziane :) Pozdrawiam serdecznie Wersja do oceny także w pierwszym poście.
  4. Witam, W świecie w którym każde jabłko jest na wagę złota, rzeczywistość nie przypomina tej, którą znamy. Czy byłbyś w stanie zabić za ostatni posiłek? In the world that each apple counts as a bar of gold, where the universe doesn't look like the one we know. Would you be able to kill for the last meal? Ostatni update: detal Czasu niestety jak na lekarstwo ale może z doskoku uda się coś zmachać. Prosty przekaz w przestrzeni która zrodziła się w mojej chorej głowie. Uczłowieczone głodne zwierzęta, walczą o ostatni owoc. Sowa na pierwszym planie (jeszcze jak sowa nie wygląda ale będzie lepiej) jako ta jedna rozsądna próbuje sprawiedliwie podzielić z trudem znaleziony posiłek. Reszta przyjmuje różne postawy co mam nadzieję będzie widać gdy skończę. Dopiero początek, wciąż nie podoba mi się anatomia w wielu miejscach. Kolor na razie potraktowany ogólnie. Powoli paleta będzie się poszerzać i wyczyszczać. komentarze oczywiście jak zawsze mile widziane. pozdrawiam serdecznie
  5. Cześć :) Rotcore poprosił mnie abym zabrał głos w dyskusji. Ja oczywiście nie mam nic przeciwko takiemu zapożyczeniu ,jeśli tylko przysłużyło się to do ćwiczenia warsztatu autora. Oczywiście gdyby był to prawie identyczny overpaint to chyba nie byłbym zbyt szczęśliwy ;) W historii malarstwa jest mnóstwo dowodów na to że autorzy zapożyczali od siebie pozy układy nawet gesty i mimikę. Grunt żeby z czegoś zastanego stworzyć nową jakoś. Jednocześnie biorąc pod uwagę, że to mają być ćwiczenia to jestem pewien, że jeśli autor spróbowałby sam wyrysować układ i złapać proporcję, korzystając ze swojej znajomości anatomii i napięć zachodzących w ruchu ludzkiego ciała, satysfakcja ze stworzenia ciekawej kompozycji była by dużo większa :) Taka postawa w momencie gdy pragniemy się uczyć wydaje mi się słuszniejsza i myślę, że właśnie o to chodziło moim przedmówcom. Pozdrawiam serdecznie :)
  6. Wrzucam pierwszą pracę. Jest to mój pierwsza i ostatnia jak narazie postać w 3D. Postanowiłem od razu rzucić się na głęboką wodę i zacząłem od organiki. Ciężkie to były chwile, miliony przekleństw padło w trakcie pracy. Borykanie się z softem, interfejsem, podstawowymi rzeczami których trzeba było uczyć się krok po kroku. Niesamowite problemy z retopologią (base mesh zrobiony w zbrushu) spowodowały, że w momencie gdy już wiedziałem jak należy ową retopologie zrobić, brakło czasu i zrobiłem tylko base mesh i moja bestyjka ostała się całkiem naga. :P Ale może to i lepiej bo tworzenie sub tooli w zbrushu mogło by spowodować późniejsze problemy z animacją w low poly. A tak może uda mi się w wolnej chwili wyciągnąć reszte z siatki w maxie. Tak więc. Po kolei. Model z zsphery w zbrushu, potem 3dmax retopologia, mapowanie, tekstura, podpięcie kości, nałożenie skina, prosta animacja chodu, render mental ray z uzyciem HDR. Tyle udało mi się zrobić. Jeśli coś mówie niepoprawnie, lub używam złej terminologii albo wogule gadam bzdury...to prosze mnie poprawić :) W wolnej chwili wrzuce model z siatką bo wiem że takie cos niewiele wam mówi, ale chwilowo czasu brak. render z maxa - low z normalką zrzuty z zbrusha hi poly i koncept od którego dość daleko odbiegłem...ale moim celem był tylko ogulny zamysł a nie odwzorowanie 1 do 1
  7. Witam, długo musiałem się zbierać na odwagę żeby napisać coś w dziale 3D. W końcu jednak stało się i zakładam swój wątek. Nazwałem go nie bez powodu "raczkowaniem" ponieważ są to moje pierwsze kroki w trzecim wymiarze. Bardzo więc proszę o wyrozumiałość ale i konkretne rady jak ruszyć z rzeczami do przodu. Będę się starał wrzucać tutaj pojedyńcze prace i projekty. Zobaczymy na ile mi czas pozwoli. Praca, studia, praca, prac,a studia, praca: znamy to wszyscy doskonale
  8. Wrzucam dość starą już grafikę promocyjną do gry "Global Epidemic" dla której mam przyjemność zmalować to i owo od czasu do czasu.
  9. Witam wszystkich. Długo mnie tu nie było (a dokładniej bywałem w sposób bierny) i postanowiłem odświeżyć znajomość z portalem. Zakładam nową teczkę do której w miare możliwości będę starał się wrzucać nowe pracki. Proszę o komentarze i podpowiedzi :) pozdrawiam
  10. Cześć jak niektórzy pewnie mogą skojarzyć, sprzedaje to co udało mi się wygrać na tym forum :) Nie pracuje w pakiecie Corel toteż pudełko leży na biurku zafoliowane i się kuży, komuś na pewno się przyda...klucz i licencja jest w środku, przynajmniej tak mi się zdaje bo nie otwierałem pudełka. No to troche danych technicznych: Nowe, w zafoliowanym pudełku oryginalne oprogramowanie CorelDRAW GRAPHICS SUITE X4 To nie jest upgrade czy wersja edukacyjna, tylko pełna wersja do użytku komercyjnego. Symbol: CDGSX4CZPLPC Producent: Corel Typ Licencji: Komercyjna Wersja językowa: Polska-czeska ! Platforma: Windows XP, Vista Ważność licencji: dożywotnia, komercyjna W 100% oryginalny i legalny. . Na specjalną prośbę prześle mailem zdjęcie dokumentu odbioru przesyłki kurierskiej w którym widnieje deklaracja wartości produktu na kwotę 2000zł. moja propozycja to 1500 zł mam nadzieje że komus sie przyda... jakby co pisać na maila [email protected]
  11. jak tam studia harkorze :P

  12. Dziękuje za wszelkie głosy i opinie. Bardzo się cieszę.
  13. ekstra :) fajna krecha, fajny pomysl :)
  14. Alez to malarskie wszystko...Super :)
  15. moja kolej... Super temat :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności