kurt_hectic
Members-
Liczba zawartości
1 460 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana kurt_hectic w dniu 12 Maj 2006
Użytkownicy przyznają kurt_hectic punkty reputacji!
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Warszawa\Zalesie G.
kurt_hectic's Achievements
Newbie (1/14)
14
Reputacja
-
spoko, zale sie - jak zwykle. chcialem po prostu zwalczyc lansowanie sie przy pomocy stereotypow.
-
" produkuja wodke tak duzo duzo duzo wodki abys sam sobie szkodzil abys sam nie mogl myslec abys sam nie mogl chodzic " pidzama porno " jestem polakiem nie kradne samochodow i nie jestem pijakiem " happysad " pozdrowienia dla wszystkich, ktorzy mysla, ze jak pija to sa fajni. gdybyscie sie wychowali w miejskich blokowiskach to byscie wiedzieli co oznacza slowo alkohol. " kurt_hectic
-
lol, my mowimy o realiach,,, nie chce wykupowac kursow tylko isc do szkoly, mam 19 lat ;p. na 99% tam ide. bedzie ql.
-
wiem, z tym, ze taki kurs kosztuje ok. tysiaka...ale to tez mam w planach ;]
-
konczac : plugin ten byl niezbedny do maxa4,5(?) mial fajne toole itd. jednak w 8mce juz raczej jest wszystko standartowo....moze cos jest fajnego jak poszczegolne ikonki od obracania uv o 90*- wiadomo w ktora strone krecisz....ale...
-
:DDD ok koniec z podroba grafiki na studiach informatycznych.... poszedlem na infe. do pjwstk... na 3cim roku czy kiedys tam miala sie grafa zaczac ale do tego czasu bym chyba zszedl z tego swiata....powod? : MATMA , JAVA, C++ AŁA....- mase pracy trzeba wlozyc, a dla grafika efekt jest zaden! > nie uczysz sie niczego przydatnego... ale trzeba przyznac, ze ucza dobrze. powaznie, programistom szkole polecam. zmieniam szkole na ta w lodzi : http://info.wsinf.edu.pl/pages/905/69/150.pdf 1) nie narobie sie 2) zamiast c++ bede miec przemioty typu : rysunek, rzezba, animacja komputerowa..... OOOOŁLŁ YEEEEEE plz. jesli jestem w bledzie to prosze, niech ktos mnie z niego wyprowadzi...nie chodzi mi o strikte nauke...3d juz umiem, prace mam....chce raz na 2 tygodnie pjsc do szkoly i nauczyc sie rysowac...dowiedziec sie o barwach ect. na dzien dzisiejszy na 99% tam ide.
-
nie, bo to super, mega, wazne i priorytetowe...:\ powaznie, chcialbym sie czegos konkretnego dowiedziec... a w "szkole" sa raczej ogolne wywody...
-
hi, nie opowiadajac calej historii... zna ktos ta szkole: http://info.wsinf.edu.pl/?54d ? warta polecenia? chodzi mi rzecz jasna o: ARTYSTYCZNA GRAFIKA KOMPUTEROWA (zaocznie) so? anyone?
-
olac klimat- to juz sprawa skilla. a odnosnie limitow i siatki to sprawa jest prosta (pisze to bodajze po raz 3ci ) jesli mamy zrobic kulke i mamy limit 1000000 tri to wcale nie oznacza, ze ta kulka ma tyle miec- to jest max. jesli bedzie ona wygladac dobrze majac 250 tri. to tyle ma miec- to jest logiczne, poprawne, oczywiste i prawidlowe myslenie. inna sprawa to to co napisales > mam mase tri w zapasie wiec moge sobie pozwolic na robienie modelu w ten sposob...no ok... tym bardziej, ze np. jak sie looka w niektore gry np. oblivion- gdzie kamien przy drodze ma 2k tri. to mozna w takie cos uwierzyc. ALE ALE ALE jesli ktos z watku obok, z tym samym limitem tri. zrobi postac o takim poziomie detalu, ktory bedzie zapieral dech w piersiach i kiedy popatrzysz na jego i swoj model to zrozumiesz czemu powinno sie wykorzystywac kazdego trisa. ( nie wspominam o kewstiach techniczych czyli FPS w grze...). konczac- po prostu przyjmnij do wiadomosci, ze mdoele trzeba robic dobrze, ******** dobrze i nie ma, zadnego zmiluj. powaznie.
-
ogolnie model wyglada OK ale biorac pod uwage, ze stracil klimat wielkiego, brudnego bydlaka i mordercy oraz to, ze siatka jest STRASZNIE marnotrawiona mysle, ze ten ziom nie przejdzie... lookaj: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/09f37c091ece698f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9160238bfb6a71b5.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a30219463e1d342b.html
-
hi, coz, siatka jest ladnie porozciagana, kazdy tri. jest dobrze wykorzystany, model ma fajny design wiec wg. mnie jest wszystko OK. wiecie, nie mozna pisac\ zakladac, ze model jest zbyt low poly, bo nie wiadomo jakie limity dostal koles- do jakiej gry to pojdzie. mala inspiracja: (klikaj aby powiekrzyc) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25bc69ac51b3a894.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cca1c57cc8999b2a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/421e6a8fc1b58adf.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a08025985fd58790.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/11d7a29fe3dd5ce8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a877d2f166721318.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/557a18af97d00c6b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9878f7c7478ca469.html
-
e tam, wy mowicie o nazewnictwie itd... troche jak juz pisalem robicie z igly widly... patrzac okiem grafika to obrazek nr.1 : http://www.eliteops.com/sama/PowerOfDiffuse/rendercolor.jpg jest czysta textura, bez AO, cieni, specularow, dirtow, a obrazek nr.2 : http://www.eliteops.com/sama/PowerOfDiffuse/rendercolor_diffuse1.jpg zawiera w\w elementy.
-
hmm ten koles z cgtalku uwaza, ze podzial jest taki : color, diff, bump... a roznica pomiedzy color, a diff jest taka, ze na diff jest zasymulowane GI, inne cienie i dirty, a na color mapie tego nie ma....podsumowujac WALIC to :D,. jak zwal tak zwal, a kazdy wie o co chodzi... nie ma sensu z widel robic kredensu.
-
jest niezle. dodaj polygony w okolicach korzeni i w gornej czesci drzewa, bo sa o wiele za proste (oczywisice te, ktore sa tez wykorzystaj lepiej)> pokrzyw je i to bardzo... niech sie wija, wiesz... tutaj na dole po prawej pod korzeniem przechodzi droga, moze tam wklej swoja chatke?...wiesz teraz muszisz zadbac o szczegoly> srodek ciezkosci drzewa, czy deski z tego mostu dookola drzewa nie sa za szerokie? jak dla mnie maja ok.35cm a powinny byc ok. 15?...chodzi o to, ze jak postac tamtedy bedzie szla te dechy beda grubsze od jej stopy itd. i bedzie to nie realnie wygladac. moze poprzerywaj te dechy co jakis czas? powyginaj? pomysl jak to zotstalo zbudowane w rzeczywistoci > teraz to troche jak sklejka czy dykta wyglada... jak bys cos takiego budowal bo bys zrobil to na zasadzie zachodzacych sie elementow, wiesz...to samo tyczy sie calej reszty, powyginaj je i dodaj zycia > dach (choc mniej bo jest asymetryczny), tego owalnego plane-a i belek, ktore go podtrzymuja...
-
dobra dobra, gdzie wegiel kopac 3a to ja wiem ._o btw. bedzie ktos z farmy numerek 51? w sumie to raczej najwieksza firma z branzy w gliwicach. huh lezka sie kreci...