Skocz do zawartości

Koyot

Members
  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Dąbrowa Górnicza/Gliwice

Koyot's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Szukam blueprintow katedr historycznych, nie wiecie gdzie mozna takei znalezc? przez dwa tygodnie szukania nic nie znalazlem :( zdjec mam mase ale potrzebowalbym jakies wymiary. Nie szukam konkretnej katedry, tylko jakiejs historycznej z duza iloscia detali.
  2. Witam. Dysponuje ktos tutorialami o obrobce renderow spod vraya? glownie sceny z architekktura ale rowniez inne tez mnie interesuja. moze znacie jakies strony. Pozdrawiam
  3. deutsche bank jest w nowych arcexteriors. Andy - piekny render
  4. cegla wymierzona co do cm, barierki ustawione wg inwentaryzacji. Na razie bawie sie oswietleniem, szukam jakiegos ciekawego, no i pracuje nad materialami. Kadr naturalnie ze bedzie inny i doloze zielen, chodniki, trawniki itp gdyz budynek stoi na obrzezach parku, a po drugiej stronie jest budowane centrum handlowe, wiec tez go uwzglednie jakos. Macie jakis tutorial z ustawieniami dla vray sun + hdri?, jesli tak to bardzo bym prosil o podanie linka :)
  5. Wznawiam temat Pobawilem sie cegla, nie wiem czy dobrze wyszlo. W kazdym badz razie jest tam dirt tak jak mi doradziliscie. Moglby mi ktos napisac jakies ustawienia dla vraysun + sky ale niekoniecznie te z evermotion ;) i jeszce jedno, bo wydaje mi sie ze ten budynek wyglada zbyt kanciasto w detalach, jest jakis sposob zeby zaokraglic krawedzie, nie chodzi mi tutaj o zastosowanie chamfer. z gory dzieki
  6. on nie robi tego w sketchupie tylko nadal modyfikator VrayToon ;)
  7. Rzeczywiscie musisz pamietac o proporcjach. Zrob jedna kondygnacje na 3 metry a drzwi na 2 metry. te rynny sa troche za grube... rynna w srednicy ma 12 cm. Balkon wyglada dobrze tylko postaraj sie zeby gorna czesc drzwi balkonowych byla na wysokosci okna i pamietaj o wielkosciach kazdego elementu. Jesli chodzi o dach to jest troche za niski. Rob dalej dobrze Ci idzie :)
  8. pionix: cegla jest ok, zwymiarowana co do mm ;) Rzeczywiscie m isie wydawqalo ze cos jest nei tak, nigdy nie uzywalem dirtu. Dysponujesz jakims tutorialem do tego? godzio: polaczenie http://www.aversis.be/tutorials/vray/essential_gamma_01.htm i http://evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=112&unfold=exclusive
  9. Cos na szybko, prosze o komentarze bo nie jestem do konca przekonany czy dobre materialy mam co do kolorystyki to myse ze pasuje do oryginalu :
  10. Ok dzieki za komentarze, ale piszcie jak cos wam nei bedzie pasowac prosze. Ostatni obrazek clay, nastepne beda juz z teksturami:
  11. Koyot

    Scena 3D: Brama

    Ladnie ladnie :) ujecie podobne do : http://features-temp.cgsociety.org/gallerycrits/4029/4029_1191501236_large.jpg Czekam na renderki :)
  12. Upload: dolozylem schody z dwoch stron, orynnowanie, poprawilem lukarny i inne kosmetyczne rzeczy. Jeszcze tylko dachowki, okna, drzwi, barierki, chyba brakuje jakiegos gzymsika i zabieram sie do teksturowania :)
  13. Koyot

    Wiz 3D: Kuchnia

    No swiatlo pod innym katem bo tak centralnie na stol to sztucznie wyglada. Niech kafelki na podlodze i scianach odbijaja co nieco.
  14. Koyot

    Wiz 3D: Kuchnia

    heaven moglbys wrzucic pront screena ze scena? jestem ciekawy jakie masz rozmieszczenie swiatel
  15. uporzadkowalem bryle dachu i dodalem lukarny oraz kominy . Nie zgadzaja sie z oryginalem ale z inwentaryzacja tak wiec zostawie je tak jak sa:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności