Skocz do zawartości

SzyQ

Members
  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana SzyQ w dniu 12 Kwiecień 2009

Użytkownicy przyznają SzyQ punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Wrocław/Racibórz

SzyQ's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

15

Reputacja

  1. Trochę czasu minęło, ale powoli sie rozpędzam. Zacząłem syrenkę robić. p.s. poza ułożona na szybko, będzie bardziej poprawnie ;)
  2. Witam po długiej przerwie. Zabrałem się puki co za tworzenie otoczenia - idzie jak krew z nosa, ale jak juz się z tym uporam, to wezmę się za syreniastą. Zamieszczam render bez tekstur, żeby coś się działo :] Pozdrawiam
  3. Myślę narazie nad kadrem. Ogólnie chcę pokazać, że syrence (przyjmijmy, że syrena to fajna dupka z ogonem ryby, której zwykle nie widzimy nad Bałtykiem) nie podoba się to, że chcą ją unicestwić i ma być ona głównym elementem sceny. Dodatkowo, żeby wiadomo było o co chodzi, to staram się pokazać, że ręka pochodzi z niebios, a syrenka wyciągana jest z morza, przy czym łapie się piasku i próbuje ratować (bezskutecznie). Cała scenka ma być czymś między cartoonem a realem. Będę bardzo wdzięczny za uwagi i sugestie odnośnie kadru, bo jak już praca pójdzie w ruch, to może być na zmiany za późno. Pozdrawiam
  4. Witam! Moment stworzenia świata. Bóg po chwili namysłu rezygnuje z syreny, jako nieudanego eksperymentu i zabiera ją ze świata zwierząt. Narazie taki koncept. Wesołych świąt i powodzenia w bitwie!
  5. Witam Chciałbym w imieniu swoim jak i kolegi zaprezentować animacje jakie wykonaliśmy do krótkiego zaprezentowania nadchodzacych dyscyplin zawodów (a konkretnie jakie, to zachęcam do oglądnięcia). Ogólnie było to nasze pierwsze przymierzenie do zrobienia jakiejś sensownej animacji, bawiliśmy się tym od połowy października w wolnym czasie. Mam nadzieje, że się spodoba. Krytyka i sugestie mile widziane. vimeo: http://www.vimeo.com/2521096 youtube: http://pl.youtube.com/watch?v=4Vli1h0Pddo więcej info o zawodach: http://www.roboticarena.pl/ Pozdrawiam
  6. Powalczyłem trochę z materiałami i dodałem kilka detali, których jeszcze trochę przybędzie. Chciałem zdążyć z renderem przed ostatnim gwizdkiem, ale za bardzo obciąłem jakość kaustyków, przez co wyszedł śnieg. Tak czy siak, będę jeszcze brudził scenę i wyrenderuję w lepszej jakości. ////PL Po tym jak w przewodach popłynęły ostatki prądu, żyjące w telewizorze stworzenia zaczęły walczyć między sobą o resztki ciepła wydzielającego się przez nieliczne diody. Były one kluczem do przetrwania. Bitwę o życie mogli wygrać tylko najsilniejsi. ///ENG After, when a last remains of electric current went through wires, creatures living in tv have bagun to fight between themselves for the very last remains of heat going from leds. They were a keys for survive. Only the strongest ones could win the battle for life.
  7. Powalczyłem troszkę z materiałami i oświetleniem. Skutki raczej marne i nie bardzo wiem jak polepszyc rezultaty. :( edit// Troche przyjemniejszy kolor. p.s. Nie wiem czemu, ale poprzedni plik zniknął z imageshacka. #2 Wracam dopiero 14 września, więc powodzenia dla reszty. Załączam to, co do tej pory zrobiłem. Futro robiłem na oddzielnym layerze i trochę kolory stracił i jest kilka drutów na które zapomniałem nałożyć materiał. pozdrawiam
  8. Główne elementy sceny myślę, że są już skończone. Teraz będę brał się za oteksturowanie całego stuffu wokół, poprawienie oświetlenia i może jeszcze jakies dodatki w postaci mini robaczków poumieszczam. 31 sierpnia wyjeżdżam, więc w razie gdyby moja pracka dostała nominację, to potem będzie tylko kilka dni na doszlifowanie renderu, dlatego uwagi w tym momencie będą bardzo cenne. Narazie bez futerek, bo za rozkładanie na layery wezmę się, jak już wszystko będzie na scence. pozdrawiam
  9. Jakby nie patrzeć, to jesteś jedną z osób, która otrzymała najwięcej pomocy w tej bitwie. Zamiast marudzić, to poczytaj jakieś tutki. np ten: http://www.floze.org/2008/07/six-tuts-on-light-and-shade-part-iv.html
  10. Przy takiej masie wg mnie biust powinien być przynajmniej dwa razy dłuższy, no i te suty... :P
  11. Kadr wygląda spoko. Oprócz twarzy, która wygląda jakby miała zaraz pęknąć to wartoby pomyśleć nad wtyczkami, są nieproporcjonalnie małe. Chyba, że to taka abstrakcja, to sory :P
  12. Kolejny update. Dopracowałem pająka i widzę, że resztę robali pewnie przerobię na kolor, bo jednak wygląda to lepiej. Wie ktoś jak w shaderze miss_fast_simple zmniejszyć odbicia światła? Cały specular zrobiłem praktycznie czarny, a cholerstwo dalej się połyskuje. Pająko-modliszko-coś:
  13. Żeby trochę oderwać się od modelowania, to pobawiłem się światłem. Zastanawiam się czy użyć dofa, bo w sumie to jest makroświat, więc... pomóżcie, co o tym sądzicie, jak oświetlenie puki co się sprawuje? Wersja surowa: Po ps z dofem Pozdrawiam
  14. Zacząłem robić kolejnego robala - najważniejszego. Będzie zajmował względnie najwięcej kadru. Być może nie ma puki co dużo do oceniania, ale jak znajdzie się jakaś krytyka to będzie dla mnie w tym momencie bardzo cenna. pozdrawiam Bryłka już raczej skończona. Doda się teraz jakieś włoski na dupie i trochę detali.
  15. Dachówki strasznie rażą. Spróbuj walnąć jakiegoś ciekawego dispa, albo wymodeluj je. http://www.monier.pl/katalog-produktow.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności