Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

DiO

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. DiO odpowiedział blo0dy → na temat → Work in progress (WIP)
    zauwaz ze jak sie poklika z jednego brazka na drugi to widac ze to rozicagniecie jest ku srodkowi tylko na tej jendej krawedzi. wydaje mi sie ze jest tam gdzies w okolicy jakis blad w siatce np. podwojny vertex(moze nawet na rogach tej krawedzi). posprawdzaj bo to naprawde nienaturalnie schodzi sie ku srodkowi i jak nie znajdziesz to pokaz siate tego miejsca
  2. DiO odpowiedział blo0dy → na temat → Work in progress (WIP)
    hmmm , ja nie mialem z tym jakos problemu :/ a pokaz ten kawalek co masz z tekstura przed i po ts
  3. DiO odpowiedział DiO → na temat → Work in progress (WIP)
    wielkie dzieki , w wolnej chwili postaram sie wdrazyc wasze celne uwagi :) No a z ta lufa Matchias to rzeczywiscie wtopa ;) Tak to juz niestety jest jak sie za duzo patrzy na model - oczywiste rzeczy umykaja :)
  4. DiO odpowiedział DiO → na temat → Work in progress (WIP)
    no , to materialy skonczone. materialy proceduralne poza kilkom maskami(zacieki, brud na dolnych krawedziach, krzyz) wiec jest jak jest ale pozostawiam to waszej ocenie :) scenki raczej nie bedzie bo juz nie moge na niego patrzec :P trzeba sie przeniesc ze zdobytymi doswiadczeniami do nestepnego modelu. pozdro!
  5. noooo , robi wrazenia, gratulacje! jak dlugo zajela ci praca nad tym modelem?
  6. DiO odpowiedział DiO → na temat → Work in progress (WIP)
    cortes:modyfikator cloth, dwie kopie - jedna z mapka przezroczystosci dla strzepow materialu, druga z laticem dla stworzenia siatki. W sumie 15 minut roboty i kilka dodbrych chwil myslenia ;)
  7. DiO odpowiedział DiO → na temat → Work in progress (WIP)
    Mr.J:PathDeformem , chyba najlatwiejszy sposob :)
  8. DiO odpowiedział DiO → na temat → Work in progress (WIP)
    dzieki wielke wszystkim za komentarze, doping naprawde moyywuje :) Hynol:tak tez wlasnie mi czegos brakowalo...:) ...wiec daje taki szybki test siatki maskujacej. Bedzie poprawiona i rozmieszczona troche inaczej, teraz zabiera wizualnie za duzo czolgu.
  9. bardzo fajne , ten drewniany mi sie najbardziej podoba :D jak zrobione deski? displace czy modelowane?
  10. model sie prezentuje coraz lepiej :) jedyne co mi sie troszke rzuca w oczy to deski na baraku, odciagaja troche uwage( nie wiem , moze troche za szerokie?) juz koniec widac wiec na spokojnie i do perfekcji! pozdro!
  11. DiO odpowiedział DiO → na temat → Work in progress (WIP)
    Logos:dzieki za podpowiedz ale niestety Vray tez sie wywalal ale...znalazlem rozwiazanie :D Otoz, po przeczytanie calego internetu :P na temat brakujacej pamieci przy renderingu nie znalazlem zupelnie nic(a przetestowalem spooooro opcji). Wiec postanowilem poczytac w instrukcji maxa i sie doczytalem o sposobie renderingu za pomoca "command promptu" WSZYSTKO dziala bez zarzutu, zrobilem kilka renderow i ani razu sie nie wywalil :D Sa worningi tego typu(w sumie wiem co oznaczaja ale moze ktos z was wie czy da sie to jakos znalezc??): MENTAL RAY LOG: RCFG 0.6 warn 542002: angle between normal and geometry normal > 90 degrees Moze usuniecie tych bledow by spowodowalo mozliwosc wyrenderowanie tego w srodku maxa, ale szczerze mowiac to nie narzekam na rendering przy uzyciu lini komend, a wrecz jestem zachwycony sposobem dzialania. No ale koniec gadania, kilka renderingow skonczonego modelu w clayu. Pozdro.
  12. DiO odpowiedział DiO → na temat → Work in progress (WIP)
    KoMic:polycount skonczonego modelu to troche ponad 1,400,000 polygonow. No i wlasnie jest problem bo mi sie ciagle wywala przy renderingu(mental ray).Grrrrrr...juz sam nie wiem co z tym zrobic.
  13. DiO odpowiedział kamiltsn → na temat → Work in progress (WIP)
    chyba bez mapowania nie da rady, chociaz...moze jak by sie uprzec i uzyc vertex peinta i duzo noisa z jakas textura to moze moze. sam teraz walcze z materialami i rzeczywiscie nie jest to tak proste jakby sie wydawalo wiec zycze powodzenia:) pozdro
  14. DiO odpowiedział F/X → na temat → Game Art
    mi sie 2 podoba, wyglada moze troche jak jednostka wojskowo- leczoca( jeszcze jakas opaske na ramieniu z czerwonum krzyzem) - taka brunetka pielegniarka ;). 3 tez mi sie podoba ale trzeba by chyba bylo przefarbowac ja na blond ;P i popracowac troszke nad odcieniem koloru. w 3 wyglada tak bardziej demonicznie. aaa, jak ogladalem ten watek to osoba trzecia(nie zajmujaca sie 3d) ktora zerknela na monitor od razu stwierdzila "cos to ucho jakies nie takie" :) moze przydalo by sie rzeczywiscie nad tym popracowac. ale ogolnie to pracka super, bede zagladal. pozdro
  15. DiO odpowiedział Modzal → na temat → Work in progress (WIP)
    co tu duzo mowic, od razu widac po drzwiach ze byl pukniety ;) a tak na serio to jak koledzy wyzej, felgi jakies plaskie i render taki niezaciekawy. Dodal bym jeszcze ze lusterko wyglada jakby lewitowalo(nie widac laczen z karoseria,ale to chyba wina tego czarnego materialu) i chyba cos niedobrego sie dzieje na grilu -jakies poszarpane srebrne kawalki. Tak to calkiem spoko, mozna by chyba jeszcze nad nim popracowac i wyciagnac ile sie da. pozdro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.