Skocz do zawartości

DiO

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. DiO odpowiedział blo0dy → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    zauwaz ze jak sie poklika z jednego brazka na drugi to widac ze to rozicagniecie jest ku srodkowi tylko na tej jendej krawedzi. wydaje mi sie ze jest tam gdzies w okolicy jakis blad w siatce np. podwojny vertex(moze nawet na rogach tej krawedzi). posprawdzaj bo to naprawde nienaturalnie schodzi sie ku srodkowi i jak nie znajdziesz to pokaz siate tego miejsca
  2. DiO odpowiedział blo0dy → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    hmmm , ja nie mialem z tym jakos problemu :/ a pokaz ten kawalek co masz z tekstura przed i po ts
  3. DiO odpowiedział DiO → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    wielkie dzieki , w wolnej chwili postaram sie wdrazyc wasze celne uwagi :) No a z ta lufa Matchias to rzeczywiscie wtopa ;) Tak to juz niestety jest jak sie za duzo patrzy na model - oczywiste rzeczy umykaja :)
  4. DiO odpowiedział DiO → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    no , to materialy skonczone. materialy proceduralne poza kilkom maskami(zacieki, brud na dolnych krawedziach, krzyz) wiec jest jak jest ale pozostawiam to waszej ocenie :) scenki raczej nie bedzie bo juz nie moge na niego patrzec :P trzeba sie przeniesc ze zdobytymi doswiadczeniami do nestepnego modelu. pozdro!
  5. DiO odpowiedział marcin.m → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    noooo , robi wrazenia, gratulacje! jak dlugo zajela ci praca nad tym modelem?
  6. DiO odpowiedział kliment woroszyłow → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    ehhh , co tu duzo mowic , model jak zwykle bardzo fajny , textura zreszta tez .jakis ronderek z tylu to by sie przydal bo tez czuje pewien niedosyt ;)
  7. DiO odpowiedział DiO → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    cortes:modyfikator cloth, dwie kopie - jedna z mapka przezroczystosci dla strzepow materialu, druga z laticem dla stworzenia siatki. W sumie 15 minut roboty i kilka dodbrych chwil myslenia ;)
  8. DiO odpowiedział DiO → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Mr.J:PathDeformem , chyba najlatwiejszy sposob :)
  9. DiO odpowiedział DiO → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    dzieki wielke wszystkim za komentarze, doping naprawde moyywuje :) Hynol:tak tez wlasnie mi czegos brakowalo...:) ...wiec daje taki szybki test siatki maskujacej. Bedzie poprawiona i rozmieszczona troche inaczej, teraz zabiera wizualnie za duzo czolgu.
  10. DiO odpowiedział Wodzumarcin → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    bardzo fajne , ten drewniany mi sie najbardziej podoba :D jak zrobione deski? displace czy modelowane?
  11. DiO odpowiedział bbandi → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    model sie prezentuje coraz lepiej :) jedyne co mi sie troszke rzuca w oczy to deski na baraku, odciagaja troche uwage( nie wiem , moze troche za szerokie?) juz koniec widac wiec na spokojnie i do perfekcji! pozdro!
  12. DiO odpowiedział DiO → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Logos:dzieki za podpowiedz ale niestety Vray tez sie wywalal ale...znalazlem rozwiazanie :D Otoz, po przeczytanie calego internetu :P na temat brakujacej pamieci przy renderingu nie znalazlem zupelnie nic(a przetestowalem spooooro opcji). Wiec postanowilem poczytac w instrukcji maxa i sie doczytalem o sposobie renderingu za pomoca "command promptu" WSZYSTKO dziala bez zarzutu, zrobilem kilka renderow i ani razu sie nie wywalil :D Sa worningi tego typu(w sumie wiem co oznaczaja ale moze ktos z was wie czy da sie to jakos znalezc??): MENTAL RAY LOG: RCFG 0.6 warn 542002: angle between normal and geometry normal > 90 degrees Moze usuniecie tych bledow by spowodowalo mozliwosc wyrenderowanie tego w srodku maxa, ale szczerze mowiac to nie narzekam na rendering przy uzyciu lini komend, a wrecz jestem zachwycony sposobem dzialania. No ale koniec gadania, kilka renderingow skonczonego modelu w clayu. Pozdro.
  13. DiO odpowiedział DiO → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    KoMic:polycount skonczonego modelu to troche ponad 1,400,000 polygonow. No i wlasnie jest problem bo mi sie ciagle wywala przy renderingu(mental ray).Grrrrrr...juz sam nie wiem co z tym zrobic.
  14. DiO odpowiedział kamiltsn → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    chyba bez mapowania nie da rady, chociaz...moze jak by sie uprzec i uzyc vertex peinta i duzo noisa z jakas textura to moze moze. sam teraz walcze z materialami i rzeczywiscie nie jest to tak proste jakby sie wydawalo wiec zycze powodzenia:) pozdro
  15. DiO odpowiedział F/X → na odpowiedź w temacie → Game Art
    mi sie 2 podoba, wyglada moze troche jak jednostka wojskowo- leczoca( jeszcze jakas opaske na ramieniu z czerwonum krzyzem) - taka brunetka pielegniarka ;). 3 tez mi sie podoba ale trzeba by chyba bylo przefarbowac ja na blond ;P i popracowac troszke nad odcieniem koloru. w 3 wyglada tak bardziej demonicznie. aaa, jak ogladalem ten watek to osoba trzecia(nie zajmujaca sie 3d) ktora zerknela na monitor od razu stwierdzila "cos to ucho jakies nie takie" :) moze przydalo by sie rzeczywiscie nad tym popracowac. ale ogolnie to pracka super, bede zagladal. pozdro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności