Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jacek07

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. NlightniN Production Jesteśmy małą, dynamicznie rozwijającą się firmą o dużych perspektywach. Skupiamy się na pracach badawczo-rozwojowych. Obecnie rozpoczynamy projekt związany z zastosowaniem wirtualnej rzeczywistości w medycynie. Tworzymy także własne gry na urządzenia mobilne, a kolejne produkcje planujemy wydawać także na platformy desktopowe. Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Grafik 3D Opis stanowiska: Tworzenie i rozwijanie nowego systemu wirtualnej rzeczywistości Praca przy tworzeniu modeli koncepcyjnych Dokumentowanie swojej pracy Wymagania: Interesujące portfolio Wysokie umiejętności tworzenia modeli 3D gł. w Low i Mid Poly Wysokie umiejętności mapowania i teksturowania dowolnych powierzchni i materiałów Umiejętność optymalizacji siatek i tekstur Znajomość środowiska Unreal Engine Chęć samodoskonalenia się oraz umiejętności pracy zespołowej, komunikatywność Dodatkowym atutem będzie: Szerokie doświadczenie w projektach opartych na silniku Unreal Engine Znajomość Blender'a i 3D Max'a Znajomość Quixel Suite Umiejętności rigowania i animacji Zdolności artystyczne Umiejętność posługiwania się tabletem graficznym Wiedza na temat Agile/Scrum Wyższe wykształcenie Samodzielność i kreatywność Oferujemy: Możliwość pracy od podstaw nad innowacyjnym projektem wykorzystującym wirtualną rzeczywistość Stabilne zatrudnienie w wykwalifikowanym zespole Badawczo-Rozwojowym. Możliwość stosowania i rozwijania własnych rozwiązań i kreatywnych pomysłów. Pracę z najnowocześniejszymi technologiami. Zgłoszenia wraz z portfolio (lub linkiem do portfolio) proszę kierować na maila: rekrutacja[at]nlightnin.com Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzane moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (w rozumieniu ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych, Dz. U. Z 1997., nr 133, poz. 883 ze zm.)."
  2. Jacek07 odpowiedział fotoas → na temat → Maxwell Render
    Mam dokładnie taki sam problem. (Dopiero od wersji 2.5) Nie wiem co jest nie tak. Wcześniej wszystko działało. PS1> Eksport do MXS nic nie daje. PS2> Wkurzają mnie takie amatorskie odpowiedzi typu: "to wyrenderuj przez studio..." - to jest komplenie nie na temat. 1. Po to jest plug-in do MAXa, żeby z niego korzystać 2. "Wyeksportuj, załaduj materiały, zrób oświetlenie.... - faktycznie szybko, ale ja wolę zrobić "click" w maxie (programie którego używam do modelowania, czego w studio nie zrobisz) i już po sprawie.
  3. Proste pytanko - Gdzie znikają posty zakładane w tym dziale ? Założyłem niedawno konkretne pytanie o sterowniki wyświetlania. Myślałem, że ktoś odpowiedzialny odpowie na to pytanie... Dziś tematu już nie ma :(
  4. Jacek07 odpowiedział Berry → na temat → 3ds max
    Chyba jesteś skazany na "łaskę" kolesi z Autodesku.. Obiekty teraz mają "by layer", bo tak już jest i tyle. Autodesk - pragnie wszczepić u nas-marnych użytkowników bardziej cywilizowany nawyk używania warstw ;) PS> Dlaczego w tym temacie (3d max) znikają wątki ?? :( ??
  5. Dzięki "zdeno". Masz rację. Pogrzebałem trochę na stronce Maxwella, żeby mieć 100% pewności. Okazuje się, że Maxwell Plug-in czyta sam jednostki ustawione w Maxie i dostosowuje skalę. Trzeba mieć wklepane 1 i się nie przejmować ;) Pozdrawiam :cool:
  6. Pracuję na DirectX, ale jak już pisałem, ustawienie nie działa - testowałem wszystkie (DirecX 9, 10 i OpenGL) Właśnie o to mi chodzi! Opcja NIE DZIAŁA! = nie odnosi rezultatu = cokolwiek tam ustawię max i tak wraca do domyślnych ustawień PS>Shadery DirecX kiepsko mi się wyświetlają (co już pomijam-bo to pewnie kwestia dostrojenia) a trójkąty w podglądzie "Wireframe" i tak są :( Simple_man - doceniam próbę pomocy, ale chyba musisz dokładniej czytać o co w danym temacie chodzi. PS> czy wam też ustawienia dla sterowników w maxie 2010 nie przynoszą rezultatu ??
  7. Czy też macie taki problem z Max 2010 Design, że: -Customize/Preference/zakładka Viewports/Configure Drivers (nie ważne dla jakiego sterownika obrazu) -Ustawiam sobie właściwości (Mi na przykład obecnie zależy na możliwie poprawnym odzwierciedlaniu textur. Odhaczam "Match Bitmap Size as Closely as Possible") -Resetuje maxa, tak jak zalecenie każe... ...i co? NIC ustawienia pozostały identyczne jak przed zmianami. Nic się nie da zrobić :(. tekstury jak były do bani - tak są ! Przełączam na DirectX 10. - Tam textury są lepiej wyświetlane domyślnie, ale wyświetla na face'ach przekątne. Wyłączyć ich się nie da - bo pojawia się ten sam problem co powyżej... , a na trójkątach do d... się pracuje. HELP! PS> Service Pack 1 nie pomógł :((
  8. Efekty w filmie fajne... Szkoda że fabuły nie ma :(
  9. Jacek07 odpowiedział Jacek07 → na temat → Inne
    Znalazłem jeszcze sporo innych programów.. lepszych , gorszych. Ale po zgłębieniu tematu Jeden bije na łeb WSZYSTKIE. Jest to: Headus UV Layout Jeśli cenicie sobie czas i chcecie, by UV'ki były najlepiej i najszybciej zrobione, a brzydki interfejs Wam nie przeszkadza ;) - to właśnie powinniście sięgnąć po ten program Pozdrawiam ;)
  10. :eek: Co chcesz przez to powiedzieć ?? Czy to są jakieś konkretne ustawienia apropos Maxwella (Gdzie się je ustawia? / możesz bardziej opisać temat ?) , czy po prostu hasła do "wygooglowania" ?? :rolleyes:
  11. Czy probowaliscie wyrenderowac jakies modele z Zbrusha w Maxwell Render ??? >Jakies Tutoriale ???
  12. Czyli podsumowujac... Jezeli w maxie w unic (display i generic) mam CENTYMETRY (bo tak mam i nie chce tego zmieniac), to w scene scale i attenuation scale ustawiam: * 0,01 - tak mi wynika z instrukcji maxwella * 1 - tak mi wynika z testow empirycznych ??????????????????????????????????????????????
  13. (do zdeno) .. a warto.. ;)
  14. ... I tu, po zgłębieniu tematu, sobie sam odpowiem (bo może kogoś to interesuje) ;) , że do "rzucania" cienia na tlo lub HDR'a służy dorenderowany kanał z cieniem (Shadows), który to włącza się w zakładce "General Settings/Render Chanels" i mixuje w postprodukcji (Photoshop / after effect) Pozdrowionka ;)
  15. Jacek07 odpowiedział odpowiedź w temacie → Maxwell Render
    "Dof Cue Tool" Gdzie się to odpala??? :o (Najlepiej przez plug-in 3d maxa)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.