Skocz do zawartości

jakubziom

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. jakubziom dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    mały updajcik zrobiłem, niech będzie że jest w hełmie xD Z tym ustawieniem gałek ocznych to się poddałem, z teksturami to się tak bardzo nie rzuca w oczy (może to nawet inny model był) Obejrzałem wywiad, bardzo inspirujący :)
  2. jakubziom dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Widziałem, że niektórzy wrzucali starsze prace, to dorzuce swojego speeda (Jessica Chastain) https://pl.wikipedia.org/wiki/Jessica_Chastain#/media/Plik:Jessica_Chastain-64631_(cropped).jpg
  3. jakubziom dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Jak już mnie wzięło na czarno-białe renderki to jeszcze 1 (EDIT: 2). Trochę fajnie poczuć że się zrobiło jakiegoś personala jako hobby :) Też ten sculpt ma wiele mankamentów (i już był ze 2 razy w teczce) więc zatuszowałem to jak się dało światłem.
  4. jakubziom dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    ogólnie jak na to teraz patrzę, to wszystko krzywo :( tak to mniej więcej wygląda. Nie wiem jak mi z tego wyszło że podobny :D Może teksturami zacząłem fejkować. Ale mam jakiś sentyment do tej pracy, bo dużo potu w to włożyłem :)
  5. jakubziom dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Zdaję sobie sprawę, że to taka trochę amatorszczyzna. Chciałem kiedyś zrobić likenessa i cisnąłem ile wlezie, aż się zniechęciłem. Nie wiem czy do niego kiedyś wrócę. Za dużo srok za ogon teraz. EDIT: Mogę wrzucić jeszcze jakieś screeny mesha, bo renderem łatwo coś poukrywać
  6. jakubziom dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    o dziękuję :) jeszcze kilka renderków
  7. jakubziom dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Blender, Zbrush, Substance Painter, Marmoset Toolbag. Do skóry kupiłem mapy z Texturing.xyz, które później przerabiałem w Painterze.
  8. jakubziom dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Zrobiłem mały retusz w ps - to co mi przyszło do głowy, że najbardziej rzuca się w oczy na miniaturce (za szeroka górna część nosa). Jest tam jeszcze wiele problemów, ale ta zmiana jakoś nie wymaga poprawiania całości. Małe pytanie, może ktoś na forum będzie znał odpowiedź :) ? Mam ten model lp z normal mapą i chciałbym z tego zrobić z powrotem hp. Przerabianie normalki na height to nie to, bo gubi się duża część informacji. (Historia z tym modelem jest taka, że miałem już wypalone textury na modelu lp, który był daleki od tego efektu teraz, i później masę czasu spędziłem na edytowaniu lowpolki (bo miałem wtedy realistyczny podgląd i porównywałem sobie z refkami))
  9. jakubziom dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Wrzucę kilka nowych renderków starej pracki, kiedy doszedłem do wniosku że jednak nie chcę modelować postaci.
  10. jakubziom dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    uzupełniam portfolio: I ten komiksik nieco zmieniony
  11. jakubziom dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    @polka dot a dziękować :) chyba w pierwszym przypadku (tym o żołnierzu) przedobrzyłem z ilością kolorków w kilku miejscach. dodam od siebię, że ilustracja to takie moje hobby, na codzień jestem 3d enviro artystą. zauważyłem, że z kolorkiem te moje rysunki wyglądają dużo bardziej pro :D
  12. jakubziom dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Dalej spamuję teczkę, tym razem wziąłem się za te kreskówki, które kiedyś zrobiłem. W dzisiejszych czasach ktoś pomyśli że to AI : /
  13. jakubziom dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    też spróbowałem
  14. jakubziom dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Następne kolorki, tym razem bardzo proste; mała seria z tą postacią powstała
  15. jakubziom dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    BW wygląda bardzo spoko, IMO przy takim stylu, do kolorów nie robił bym gradientów (chyba że jakiś delikatny) albo smużenia, tylko na płasko, za to fajnie skontrastować barwy. Możesz wydobyć światło płaską plamą. Najbardziej mi się podoba jak idziesz w taką stylistykę =) Mniej to więcej =) Np takie pracki też są niezłe, nic więcej nie potrzeba: Też jak robisz koncept czegokolwiek i chcesz żeby był bardziej wiarygodny, to warto na szybko sobie rozpisać co chcesz zrobić, kim jest ta postać, więc co ma np. w ekwipunku, dlaczego tak ubrana itp, jaka stylistyka, potem poszukać refek. Najgorzej wychodzi jak siedzi się z pustą kartką. Ja dużo czasu wzbraniałem się przed wymyślaniem czegokolwiek bo nie wiedziałem, że najpierw trzeba zgromadzić materiały ;) Wtedy wychodzi o niebo lepiej niż: "zrobię rycerza z mieczem itp"

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności