-
teczka 3d: jakubziom
Przez ostatnie 2 dni pracowałem nad showreelem i chyba w końcu zrobiłem wideo, które nie jest przydługie i są tam też różne pracki, żeby nie zanudzić widza tymi propami i environmentami. Wysłałem na próbę do Weta FX (szukają environment artystów), na 90% nie odpowiedzą, a mi i tak nie chce się tak daleko wyjeżdżać xD
- Felicity Purrkins: Cat Trouble - statua pinupowa w skali 1/16
-
teczka 3d: jakubziom
Zacząłem robić mocap twarzy, trochę wyczyściłem, ale jeszcze nie zgrywa się ze słowami i trochę twarz brzydko wygląda, może przez za bardzo otwarte usta, albo mimikę górnej części twarzy. ps. nigdy nie wiesz, kim jest pani, którą zobaczysz w internecie xd
-
Eden - Ewa
Cześć, jest to jedna z 2 postaci i environmentów, które dłubię w wolnej chwili do projektu cinematika. Myślę, że wygląda już całkiem ok, więc wrzucam do galerii :) 2 wersje włosów, jeszcze nie wiem, czy w finalnej animacji nie będą inne :) Screen z Unreal Engine, postać Metahuman, użyty soft: Blender, Zbrush, Marvelous Designer, Substance Painter i sporo kupionych assetów do wypełnienia sceny. Zajęło kilka miesięcy, od czasu do czasu. Pozdrawiam :) druga wersja włosów:
-
teczka 3d: jakubziom
dodałem jeszcze kilka rzeczy, może za 2 dni uda się skończyć tego stilla (zostały włosy i to co jej wisi na szyi)
-
teczka 3d: jakubziom
małe postępy z pierwszą sceną (ubranie). animacja będzie dosyć statyczna, więc retopo tp po prostu remesh w zbrushu, a uv automatyczne, bo i tak nie widać różnicy. Męczę się z zeskinowaniem ubrania w okolicach jej lewego ramienia
-
teczka 3d: jakubziom
trochę postępów w pracy nad ogrodem. poszycie muszę jeszcze dopracować, może jakiś ciekawszy detal; tak samo ławka i postać placeholdery. liście palm trochę słabej jakości są
-
teczka 3d: jakubziom
Dzięki. Ogólnie końca nie widać z tymi poprawkami. Jeszcze ten różowy muszę wywalić z ogrodu xd Muszę nauczyć się to zostawiać, nawet jak widzę, że coś nie pasuje xd
-
teczka 3d: jakubziom
Hejka, zrobiłem finalny blockout swojej animacji. Celem było ustalenie podstawowych kolorów, szkiców dizajnu/pomysłów. Na razie myślę, że jest niezły bajzel w samych kadrach, ale jest to do uratowania materiałami, ruchem kamery i oświetleniem. Scenariusz to alternatywna historia Adama i Ewy, w settingu Art Nouveau. Ma wyjść z tego coś w formie teasera. Przez ostatnie 2 tygodnie robiłem research różnych historii i motywów żydowskich/biblijnych/starotestamentowych i cokolwiek mi teraz w głowie siedzi, to myślę, że koniec końców uda się to wykonać. W produkcji pomagają mi 3 osoby. Jest to moja pierwsza mini rola jako reżysera/art-dyrektora. Jeśli za rok uda mi się skończyć ten dziwny cinematic, to będę z siebie super zadowolony ;) Zastanawiałem się kilka razy, czy to wrzucać, ale chyba i tak nikt nie podkradnie takiego dziwnego pomysłu. Dostałem już trochę feedbacku od kilku osób, ale nigdy nie za wiele :) Pozdrawiam ;) I jeszcze taki kadr z pierwszej sceny, którą już zameshowałem. Ale jeszcze można tutaj dużo wyciągnąć.
-
Praktyki
to zdecydowanie :)
-
Praktyki
Lepiej do mniejszego studia na początek, tylko trzeba mieć szczęście żeby jakiś fajny projekt się trafił :) Najlepiej indie o jakości zbliżonej do AAA, ale o to trudno.
- ostatnie sketche
-
AI i technologie przyszłości
Ostatnio jestem przekonany, że lepiej zrobić coś niedoskonale, czy brzydko narysować - i tak będzie to dużo lepiej niż wypluć przy pomocy ai. Może gusta się zmienią i nieperfekcyjne technicznie pracki będą bardziej pożądane, bo wykonane przez człowieka.
- E to tha C
-
teczka 3d: jakubziom
Siemka, zrobiłem prosty koncept scenki filmowej. 3d z Blendera w półtorej godziny. Zrobione aby pobawić się montażem pod muzyczkę.