-
Outlaw z COD - gameart
bardzo spoko początek :) teraz więcej refek i do przodu :) jeśli jakaś mała wskazówka to warto pracować na mapach (roughness, base color) ważne żeby np. roughness dobrze wyciągnąć i jakieś subtelne dirty, najpierw generatory, a potem przełamać ręcznie
-
teczka 3d: jakubziom
Trochę zmieniłem zakończenie, myślę że jest ciekawiej :) Nie wiem, czy komuś chce się oglądać to w takim stanie xd Myślę też że stworek może nieco kojarzyć się z powieściami Lovecrafta https://drive.google.com/file/d/1-qK0i8q3ea1PNNAwyNcDOFB4aKOxt_xB/view?usp=drive_link Później mam w planie więcej szczegółów w kadrach by jakoś rozbudować tę historię, ale pewnie dużo trzeba będzie jeszcze zmienić.
-
teczka 3d: jakubziom
https://en.wikipedia.org/wiki/Trypophobia
-
teczka 3d: jakubziom
Chciałem to docelowo zrobić w Unrealu i Metahuman, bo tam mogę łatwo nagrać kwestię tej babeczki robiąc motion capture Iphonem. I w miarę zbliżoną twarz uzyskać która będzie poprawna. A twarz tego gościa (pomysł jest żeby była creepy, pełno oczu) to dałbym radę wyrzeźbić w Z-Brushu Przy okazji trochę personal artworków porobić :) Na razie to wszystko to pre-produkcja, później zacząłbym klepać assety ;) Może poprzez ubranie tego gościa to jakoś bardziej nakreślę, myślałem czy mu nie dać wieńca laurowego na głowę. Ten ogród to więzienie dla władców, co babeczka mówi na początku :)
-
teczka 3d: jakubziom
wciągnął mnie ten projekcik - wstępny animatik, nie wiem czy nie za szybkie to wszystko dziękuję @Mortom za rig :) https://drive.google.com/file/d/1jieRi95jYy_OUGOYpUVtIoHAZ9S9UVs5/view?usp=sharing
-
teczka 3d: jakubziom
pomyślałem, że wrzucę to co mam do tej pory, zmieniłem głowę tego gościa, teraz mi bardziej pasuje do ogólnej koncepcji. W weekend może zacznę robić ramki do sceny w ogrodzie. Koleżanka miała książkę z super fajnymi wzorami roślinnymi i mi podełała refki do ogrodu.
-
teczka 3d: jakubziom
tak! to jest dokładnie to co chciałem uzyskać xd
-
teczka 3d: jakubziom
kolejny mały updajcik, szkice scenki z babeczką, zajęło mi to 2 godziny, do szkicowej postaci użyłem makehuman + blender:
-
teczka 3d: jakubziom
dalsza część szkicowania, nic ciekawego, ale od ogółu do szczegółu :) w sumie dużo zrobiłem przez ten weekend
-
teczka 3d: jakubziom
I wszystkie trzy, troszkę zmienione - chciałem trochę bardziej zaakcentować stylistykę art nouveau Teraz powinienem chyba zrobić animatik czy storyboard dokładny, ale to trochę czasu jeszcze zajmie ;) szkic do ogrodu, będę musiał go później zaprojektować idea
-
teczka 3d: jakubziom
szybki koncept babeczki do tego projektu (nie używałem AI): (twarz modelki z pinteresta)
-
teczka 3d: jakubziom
-
teczka 3d: jakubziom
Dzisiaj godzinkę poświęciłem na wstępne szkice do tego projektu (później będę musiał to dokładniej opracować, przede wszystkim refek poszukać ;)
-
Sebastian Szmyd
A ile ten projekt ma mieć +/- stron? Widziałem że zrobiłeś bardzo fajny krótki teaser to możesz oszacować ile pracy by zajęła pełna wersja :) Sam powoli kończę cały komiks (oczywiście nie ta jakość co Twoje ilustracje), ale muszę powiedzieć, że ta praca dużo nerwów mnie kosztowała wielokrotnie. (Nadchodzi weekend, nie ma że boli trzeba rysować :D)
-
teczka 3d: jakubziom
Mam czas :) Dużo do nauki, bo to nie 3d pod gry, tylko trzeba kombinować, żeby szybko było; mam nadzieję że za jakiś czas uda mi się wrzucić następny etap