Skocz do zawartości

hrydek

Members
  • Liczba zawartości

    226
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana hrydek w dniu 1 Październik 2010

Użytkownicy przyznają hrydek punkty reputacji!

hrydek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

52

Reputacja

  1. Firma Flying Wild Hog (gry Hard Reset i Shadow Warrior) poszukuje doświadczonego animatora 3D do pracy przy swoim nowym projekcie. http://www.flyingwildhog.com http://shadowwarrior.com/ http://hardresetgame.com/ Poszukujemy kandydata na stanowisko animatora 3D. Do obowiązków animatora należeć będą: animacja postaci przy wykorzystaniu danych motion capture oraz animacja kluczowa. Praca wyłącznie na miejscu na pełny etat. Oferujemy: -pracę na etat przy ciekawym projekcie (platformy PC, PS4, XBox One) -konkurencyjne wynagrodzenie -stabilne zatrudnienie i regularne pensje -brak crunchy i płatne nadgodziny -luźne godziny pracy (core hours 12-16, 40 godzin w tygodniu) -przyjazną atmosferę pracy -rozwój w bardzo doświadczonym zespole. Wymagania: -znajomość dowolnego programu do animacji 3D. Mile widziane: -znajomość programu Motionbuilder Siedziba firmy jest zlokalizowana w centrum Warszawy, Al. Jerozolimskie 53. Zainteresowanych proszę o przysyłanie CV i demo reel na [email protected] www.flyingwildhog.com
  2. MB to soft do przewalania sprawnie dużej ilości animacji. Żaden inny soft tego nie robi tak dobrze. Jeśli chcesz robić w dużej firmie to jest to podstawa. Do robienia 30s animacji to zbyt potężne narzędzie.
  3. A ja trafiłem na taki filmik:
  4. Gearsy rzeczywiście moc prezentują. A my po cichutku ruszyliśmy: http://store.steampowered.com/app/98400 MC na 74, czyli całkiem zacnie. http://www.metacritic.com/game/pc/hard-reset
  5. No i jest demko. Można grać. Steam version: http://store.steampowered.com/app/98400/ Offline version: http://www.gamershell.com/download_79104.shtml http://worthplaying.com/article/2011/9/8/demo/83212/ http://www.fileplanet.com/files/220000/222166.shtml http://www.atomicgamer.com/files/93564/hard-reset-demo
  6. Pokazywanie całej gry przed premierą nie jest dobrym pomysłem ;) Głośno jest bo całkiem dobra gra nam wyszła i przynajmniej dziennikarzom sie podoba. Sami deczko w szoku jesteśmy. Niedługo pójdzie w ludzi i zobaczymy. Sieci P2P sie zagotują :|
  7. hrydek

    UDK/Unreal Engine 3

    @Persh: masz pewnie złe jednoski. Jedynie słusznymi jednostkami w gamedevie są cm.
  8. Nikt z nas tutaj na szczęście nie liczy. Na sprzedaż pokroju Bullestorma, czy Wiedźmina też. To takie nasze tech demo. Nie mniej dziękuję, w imieniu całego zespołu, za miłe słowa.
  9. Będzie na Steamie, w polszy i rosji pudełka. Jak zaczynaliśmy projekt to było jasne, że chcemy w ciągu 2 lat zrobić silnik i gre. Wiemy ile można zrobić w takim czasie i dlatego taką formę przybrała. Udało sie. Gra jest i sie nawet podoba. To dobry start dla studia.
  10. Dokładnie, Jak zginie to nie posunie fabuły do przodu ;)
  11. Grał na easy. Na easy to każdy jest cwaniak. Rozmowy są przeprowadzane wyłącznie przy pomocy dużej ilości amunicji. Taki bardzo nowatorski system dialogowy ;)
  12. hrydek

    Gamedev - pasja a praca?

    Selena - dałbym Ci lajka, ale tu tego nie ma :) Numer z pasją (od tego sie wziął ten wątek) polega na tym, że często jest to wykorzystywane do totalnego zajechania (wykorzystania :) ) pracownika. Tego należy sie bać. Imo trzeba trzymać pasje krótko i po prostu szanować siebie, a później i rodzine, nie dać sie wykorzystywać, ale to nie wyklucza siedzenia po godzinach. Czasami warto. Czasami :) Nie pół roku cały czas.
  13. hrydek

    Gamedev - pasja a praca?

    @Jacenty - ja nie uciekam, po prostu ide tam, gdzie mam lepsze możliwości rozwoju i lepsze warunki pracy. No i nie lubie pracować z burakami. Pracować lubie :) @Piro - nie używasz hiperbol i od razu jest lepiej. Całkowicie podpisuje sie pod tym co napisałeś w ostatnim poście. Dorzuce jeszcze, że w pracy trzeba zdawac sobie sprawe, że pracodawca najchętniej to by widział jak nawala sie po 24h płacąc za 8h. W biznesie nie ma sentymentów, to że próbuje zmaksymalizować zysk z pracy jest zrozumiałe i jak mu pozwoli sie zajechać to zajedzie a potem stwierdzi, że sie wypaliłeś i weźmie następnego. Dlatego trzeba walczyć o swój czas i ma to sens (wbrew głosom, że to hejterstwo narzekać na krancze), bo jak sie to przyjmuje pokornie to goście myślą, że jest ok i jadą dalej nie zdając sobie sprawy, że to przez ich dokonania.
  14. hrydek

    Gamedev - pasja a praca?

    Z tym crunczem w Naughty Dogu to troche jak z mercedesami na placu czerwonym... Nie wszyscy siedzieli i nie cały czas, ale wygodna rzecz dla Chmiela, żeby wytłumaczyć co sie działo w PCFie przed wydaniem Bulletstorma. Taki argument "a w ameryce to murzynów biją" :) @Piro: w internecie hiperbola nie działa. Ze swojej perspektywy iluś tam lat w gamedevie to widze coś totalnie przeciwnego do tego co piszesz. Wypalają sie ludzie, którzy właśnie siedzą po 16 godzin a zostają ci, co potrafią sobie podzielić czas na prace i inne zajęcia. Po paru każdy latach orientuje sie, że jeśli projekt sie udał to całość zasług przypada prowadzącym, a jak sie nie uda to są bezlitośnie wywalani, albo idą na bruk z całą firmą. Ci mądrzejsi potrafią zwiać zawczasu. Po paru latach takiej jazdy każdy staje sie cyniczny i zgorzkniały...
  15. Seth: mam dziwne wrażenie, że im nie chodzi o zrobienie dobrej gry... A dobrych gier to chcę jak najwięcej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności