Skocz do zawartości

jackbed

Members
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

jackbed's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. A czy mógłbyś mi powiedzieć bliżej jak to znaleźć i troszkę jak to zrobić. Nie jestem zbyt obeznany z Maxem :(
  2. Witam wszystkich. Temat może nie jest szczęśliwe sformułowany ale chodzi mi o to aby obiekty tworzone nie wchodziły w siebie. Czy jest taka opcja aby one zachowywały się jak w rzeczywistości ? Aby kwadrat i np kula w momencie \"zderzenia\" pozostały w tym miejscu a nie właziły dalej. Pozdrawiam i może znajdzie się ktoś kto mi pomoże ???
  3. Dzięki ale nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Czy mógłbyś mi pomóc ?
  4. Mam pytanko. Czy istnieje jakiś modyfikator albo prosty sposób aby np. wpisać postać w określony kształt ? Tak aby postać wyglądała na wciśniętą do środka. Ale sadyzm co ? :)
  5. No tak. Jest ok ale to działa tylko z nurbsami a ja mam głowę z Mesh. Możesz mi powiedzieć co wtedy ?
  6. Zgadza się ale np w poście pisało na temat modyfikatora Surf Deform 4. cyt: Naciśnij pick surface (wskaż butelkę) potem move to surface. ok, znalazłem pick surface ale move surface już nie i co teraz ??
  7. Witam wszystkich ! Mam pytanko. Chcę zrobić spływające kropelki po obiekcie. Chodzi konkretnie o twarz i krople potu albo łzy. Jak to zrobić ??? Szukałem w postach i było ale bardzo niewiele. Byłbym wdzięczny :)
  8. Witam Mam pytanko. Jak stworzyć realistycznie wyglądające żyły na skórze stwora ? Czy cała tajemnica tkwi w ustawieniach bump i displacement czy jest może jakiś inny sposób ?
  9. jackbed

    Problem z wyświetlaniem

    Dzięki dobry człowieku ! :)
  10. Witam ! Mam jedno pytanko. Ostatnio przeinstalowałem Maxa i nie pamiętam jednego ustawienia wyświetlania. Nawet w książce tego nie ma. Chodzi o to że w widoku perspektywicznym miałem ustawione Smoth ale gdy obracałem sceną wówczas całość zamieniała się na ten czas w Bounding box. Było to bardzo wygodne. Teraz nie mogę tego ustawić. Czy ktoś pamięta jak to się robi ??? Jacek
  11. jackbed

    katalog Root folder

    Kochaniutki ! Myślałem że w c:\\max już jest katalog Root i dlatego go nie znalazłem a tym czasem teraz dopiero załapałem że to chodzi o główny katalog Maxa. Masz prawo do krytyki :) ale nie nerwujsja. Dzięki za podsunięcie odpowiedzi. Za to zapraszam Cię na moją stronkę z grafiką 2D www.jb.apl.pl Narazie !
  12. Witam wszystkich. Podczas instalacji Brazil prosi o katalog \"Root folder\" a tym czasem nie ma go w C:\\3dsmax. Jak mam go w takim razie zainstalować ??? Pomocy !
  13. Witam wszystkich ! Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak w 3DS 5 znaleźć texportera i czy on wogóle jest ???
  14. Dzięki dobry człowieku !
  15. Witam ! Od niedawna uczę się Maxa 5. Idzie całkiem nieźle ale nie mogę poradzić sobie z teksturowaniem obiektu. Mam założone UVW Map ale chodzi mi o jakość tekstury. Tekstura w orginale ma 70 x 50 cm w 72 dpi i jest super a po nałożeniu jest taka jak by była niskiej jakości. Myślałem że można np zmniejszyć obiekt, w ten sposób tekstura starczy na całość ale niestety ona zachowuje się tak jakby również się pomniejszycha. Jeśli ktoś mógłby mi pomóc w tym temacie to byłbym ogromnie wdzięczny. Jacek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności