jackbed Napisano 17 Grudzień 2003 Share Napisano 17 Grudzień 2003 Witam wszystkich. Temat może nie jest szczęśliwe sformułowany ale chodzi mi o to aby obiekty tworzone nie wchodziły w siebie. Czy jest taka opcja aby one zachowywały się jak w rzeczywistości ? Aby kwadrat i np kula w momencie \"zderzenia\" pozostały w tym miejscu a nie właziły dalej. Pozdrawiam i może znajdzie się ktoś kto mi pomoże ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 17 Grudzień 2003 Share Napisano 17 Grudzień 2003 Skorzystać z Reactora trzeba:D Albo stadardowej dynamiki maxa (nawet nie wiem czy jeszcze została w wersjach 5 i 6) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackbed Napisano 17 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 17 Grudzień 2003 A czy mógłbyś mi powiedzieć bliżej jak to znaleźć i troszkę jak to zrobić. Nie jestem zbyt obeznany z Maxem :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 17 Grudzień 2003 Share Napisano 17 Grudzień 2003 Poczytaj może najpierw o reactorze. Jest to właśnie modul do symulowania fizyki. Ogólnie polega to na tym, że obiekty nie przesówasz ręcznie tylko dodajesz do sceny różne siły (zależy czego potrzebujesz). Potem w zakłądce utilites wybierasz reactora i włączasz obliczenia. Tylko, że opcji, i różnych parametrów jest tak wiele, że raczej ciężko będzie opowiedzieć to w kilku zdaniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamkos Napisano 25 Grudzień 2003 Share Napisano 25 Grudzień 2003 Uzycie dynamiki i reaktora wiele ci nie pomoze jezeli masz na mysli kolizje obiektow podczas tworzenia ich.. mysle ze powiniennes uzywac wiecej snapow i w ten sposob unikac kolizji... no i oczywiscie opcja autogrid :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi