-
Bmd
Bo prawdę mowiac nie wiedziałem gdzie o tym napisać. Jak pomyliłem działy to serdecznie przepraszam.
-
Bmd
Witam serdecznie mam problem z plikiem o formacie .BMD , Szukam jakiegoś edytora tego formatu lecz nic nie znajduje. Czy mógł by ktos pomoc? Dodam jeszcze to ze plik modelu z gry. Z góry dziękuje
-
kolko
Witam serdecznie, Mam nie lada kłopot, zawsze używałem kolka[w myszce] w maxie do poruszania sie po mapie, niestety teraz moje kolko nie działa. Nie wiem czemu tak sie porobilo, w dodatku zauważyłem ze nie działa tez w innych miejscach np.mozilli dokładniej kulko działa-mogę przewijać lecz nie dziala jako guzik ps. podłączyłem 2 myszkę bo myślałem ze to jej wina i to samo. mógł by mi ktoś pomóc?:)
- Gif
-
Gif
Witam serdecznie. Robie Gif'a pod flash do stronki i mam probolem bo nie wiem jak zrobic przezroczyste tlo, a dokladnie chce zrobic prosta animacje ktora ma nie miec tla. W PhotoShopie nie jest to probolem bo wymazuyje to cego nie chce i zapisuje w formacie Gif. to samo chce robic w 3dmaxie, animacja zapisana po klatkach w formacie Jpg. tylko zeby nie miala tla. moze ktos pomuc?:)
-
Te Opakowanie:)
Dziękuje wam wszystkim za pomoc, bardzo mi pomogliście. Działa:) Jeszcze raz dziękuje.
-
Te Opakowanie:)
ps. Tak tak Xform to jest to-tylko nie wiem jak go zresetować, ale on właśnie określa "pudełko" o którym mowie. Cos sie dzieje:)
-
Te Opakowanie:)
Tak wiem błędy, przepraszam. Naprawdę nie wiem jak to powiedzieć ale każdy obiekt który importuje z ZB (w ogole) każdy obiekt w Maxie ma takie białe kreski dookoła siebie - takie jak gdyby pudeleczko, nie wiem jak to się fachowo nazywa. i jak importuje np. głowę to ma ona tak ustawione pudełko ze nie mogę korzystać w UVW Mappingu bo render textury jest pod katem 45* tak jakby czoła. a zależny mi zęby był bezpośrednio na twarz. Dzieki za wszelkie poomoce
-
Te Opakowanie:)
Nie wiem do konca jak to powiedziec wiec wytlumacze, chodzi mi o to ze jak importuje obiekty z ZBrusha to maja ten znany w Maxie opakowanie i mam z nim probolem, poniwarz nie wiem jak zmienic jego polozenie a to mi przeszkadza w texturowaniu. Nie wiem do konca czy mnie rozumiecie ale chce wiedziec jak przekrecic to podelko inaczej XYZ. Dzieki i przepraszam sa taki post
-
Zmiana położenia środka ciężkości
Nie wiem czy ja moge cos radzic:) Ale osobiscie podzielil bym to na dwie sekfecje 1) wstaje i moze robi 1 kro ktory sama zanimujesz 2)idzie przed siebie Ps.dziwnie on wstaje-jakos tak zaladnie:D zanimuj to bardziej zywo -nie wiem jak to powiedziec- Ale ogolnie to fajnie to wyszlo Pozdrawiam
-
reel: Arek Zawada Animacja
Haa nic specjalnego widziałem to tysiące razy:) Tak powaznie to mega poziom, ciekawi mnie jak to jest po robocie nowej reklamy wrócić do domu i oglądać film a tu chop reklama którą zrobiłeś tydzień temu:D Prace, jak dla mnie, mistrzowskie!! Strasznie mi się podobają szczególnie 2 moment z harnasia 1) jak z tej wody wychodzi- ta woda jest jak żywa 2) jak rzuca drzewem. Ciekawe kiedy dojdę do takiego poziomy i czy w ogóle:) Pozdrawiam 10/10, Piękne!
-
Bones Help:)
Witam serdecznie mam problem, mianowicie zrobilem sobie modelik i kosci do niego i nie wiem jak go zapisac w ten sposób zeby na nowa scenke go wkleic/zImportowac(czy jak kolwiek to nazwac) tak zeby dalej bylo wszystko polaczone(kosci) Do laczenia kosci uzywam Animated >IK Solvers > HI Solver ---na nowej scence sa wszystkie rozłaczone = Nie cieszy nas to:)--- Wielkie dzieki za wszelka pomoc
- Box
-
Box
Mam dość smieszne pytanie:D Wyciąłem kilka poligonow w box'ie i chce zeby textura byla po obu stronach-na boxie jak i wewnątrz-a teraz jak renderuje to dziura jest jak by na wylot. Prosze o pomoc - Dzieki:) 1 http://img236.imageshack.us/my.php?image=max3d1zl6.png 2 http://img225.imageshack.us/my.php?image=max3d2fj6.jpg
-
Luzne malowanie
Ooo:D Dziekuje bardzo za pomoc
BioTicer
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta