Uuu.. jasno. Ale ok, nie ma jeszcze materiałów, zobaczymy jak one zareagują na takie swiatło, bo jak na razie wszystko się zlewa. Dorób listwe przypodłogową. Pozatym kółeczka na karniszu są chyba za ciasne, ciężko byłoby szarpnięciem je przesunąć (to sie nazywa maksymalne czepialstwo i upierdliwość, ale zależy nam na realizmie, co nie? :D)
Jeśli mam być hiperdokładny o co chodziło mi z proporcjami to tłumaczę - donica jest wielkości fotela, co troche bije w oczy :)
n/c dla ciebie... mam nadzieje ze to prostu twoje permanentne uprzedzenie do nowych uzytkowników na forum. Zobacz ile ja mam postów - faktycznie rasowy ze mnie nabijacz nie ma co :) Do końca tygodnia może do 10 'nabiję'
Dywanik pod łóżkiem dobrze wygląda.
słońce za żółte, a materiał abażuru chyba ze scian zdarty. tak a propos to musisz chyba żyć w ciagłym strachu że Ci lampa z sufitu na głowe spadnie (nie wygląda stabilnie) :)
Zapisz render jako PNG z kanałem alpha i wstaw teksturę nieba lub bloków w szopie.
Za oknem ciemno, a w łazience ostre światło z zewnatrz :)
Gradient na płytkach na ścianie zamierzony? Ciekawa koncepcja (chyba że to tekstura sie powtarza) :)
Rozmycie światła faktycznie przesadzone, ale z drugiej strony to zalezy od tego co finalnie bedzie za oknem - przy średnio pochmurnej pogodzie cienie są bardziej rozmyte. Na razie lepiej je wyostrz, i pomęcz sie troche jeszcze z measure distance, bo chyba proporcje są nie teges
Ale model dobrze wymyślony trzeba przyznać :) Jak już poprawisz materiały to może daj w kadrze jakiegoś jednego kuraka który będzie skupiał uwagę, mniej więcej tak jak w oknie left masz teraz, bo teraz biegam oczami po scenie i nie wiem na którego mam sie najpierw spojrzeć.
Od siebie dodam, że lepiej byłoby zaokrąglić nieco krawędź joystika - obiekty w tak małej skali jak komórka rzadko mają idealnie ostre krawędzie, pozatym w połączeniu z dobrym metalicznym materiałem ładnie będzie na tych krawedziach wyłapywać światło. Ustaw najlepiej kadr tak zeby pokazać wejścia na spodzie, tak jak na screenie z siatką. I jeszcze dof dość duży, a AA miejscami kuleje.
tak na marginesie to nie kładź komórki na ziemi, lepiej nie kusić losu :)
Wiem że to dziwne, ale to jeden i ten sam materiał ;] Pod stołem jest więcej refleksów, poza tym pada tam na podłogę światło odbite od stołu i krzeseł, może to ono zmnienia jej kolor.
Maykel -> wydawało mi sie że taka perspektywa bedzie najciekawsza, najbardziej dynamiczna
keraj37 -> dzieki :) starałem sie trzymać ustawień z tutoriala evermotion - http://www.evermotion.org/tutorials/mich/minterior04.htm, tyle że i tak w szopie musiałem ręcznie zmienić levels bo ciemno wyszło (może to od monitora zalezy) no i bloom dodałem.
t0m3k -> kombinacja jest taka: Irradiance map jako primary bounce (preset nastawiony na medium, wiem ze wyglada jak low :/) i QMC jako secondary bounce (ich liczba to 3)
Pozdrowienia dla stałych bywalców od świeżej i młodej krwi :)
Siedzę ostatnio nad wizualizacją mieszkania, gdzie zamierzam sie przeprowadzić. Projekt jeszcze nie jest zamknięty, więc wrzucam całość do działu WIP (tak naprawde jest tego więcej niż sam salon, ale na nim na razie sie skupiam). Czekam na jakieś sugestie.
W uzytku: 3ds max9, Vray, Photoshop
Wam też sie zdaje że na ścianach powychodziły placki? :/ Prawdopodobnie od nierównomiernego oświetlenia. Coś pewnie trzeba by w ustawieniach zwiększyć, pytanie tylko co.