-
Game Dev Studios - Szukasz pracy ? zajrzyj tu !
Część. Moja żona dostała propozycje pracy w USA. Zastanawiamy się nad emigracja. Jak wygląda tam rynek pracy w game devie. Czy konkurencja ciężka do przebicia? Słyszałem, ze hindusi tam zalewają rynek. Jakiego poziomu oczekują? Jak postrzegają tam Polaków? Ma ktoś doświadczenie lub wiedzę w tym temacie?
-
Prototyp dungeon crawler'a
Dzięki! Tekstury ręcznie malowane z lekkim blendem. Wszystko PBR choć nie widać. Portrety postaci malowane na skróty. Wyrenderowane twarze + podmalówka cieniowania + szaty inspirowane mocno portretami z Baldurs Gate. Przydał by się jakiś kickstarter na sfinansowanie zlecenia na potworki;p Niestety nie mam słupa;] Może Epic sypnie z Unreal Dev Grants parę dolarów. Szanse nikłe bo ludzie robią takie rzeczy, że wstyd to moje ustrojstwo porównywać.
-
Prototyp dungeon crawler'a
Kolejne video z gameplayem( dużo powiedziane;])
-
Prototyp dungeon crawler'a
Dzięki za pozytywne komentarze! Sporo czasu i możdżenia mnie to kosztowało. Jasne jest, że nie ominie mnie porównywanie do Grimrock;] Jeśli chodzi o blueprinty to w wolnej chwili mogę coś pokazać. Sterownie wolał bym zachować póki co dla siebie. Animacje pułapek są bardzo proste i myślę, że na dniach mogę nagrać video. Na WIP'a nie wiem czy starczy mi czasu. Mogę się skusić na konkretne elementy, zagadnienia. Może dziś wrzucę na YT jakiś gameplay stary.
-
Prototyp dungeon crawler'a
Od jakiegoś czasu dłubię sobie olschoolowego dungeon crawlera w UE4. Na początku było to jedynie importowanie modeli do silnika i tworzenie małego levelu. Później zainteresowałem się blueprintami,mechaniką i stworzyłem prototyp gry. Stworzyłem oldschoolowy system poruszania się, inventarz, mnóstwo animacji w matinee. Obecnie pracuję nad systemem skilli i cechami bohaterów. Stworzyłem prezentację graficzną jednego z leveli: Mile widziane komentarze.
-
Kung Fury
Nie wiem czy widzieliście : https://www.youtube.com/watch?v=AJVIFfhGOkQ Jestem pod wrażeniem. To serio wygląda jak z lat 80 tych. Plus "Hoff" Film roku!
- UDK/Unreal Engine 3
-
[Obiekt 3D] Selbstfahrlafette auf VK3001(H) (Panzerselbstfahrlafette V) Sturer Emil
Dzięki plutko, poprawie i będzie front^^
-
[Obiekt 3D] Selbstfahrlafette auf VK3001(H) (Panzerselbstfahrlafette V) Sturer Emil
Zdecydowałem, że tex robię od nowa bez dDo.
-
[Obiekt 3D] Selbstfahrlafette auf VK3001(H) (Panzerselbstfahrlafette V) Sturer Emil
Możesz rozwinąć? ;] https://www.youtube.com/watch?v=ZTejx6nG8As
-
[Obiekt 3D] Selbstfahrlafette auf VK3001(H) (Panzerselbstfahrlafette V) Sturer Emil
Wieczorem wrzucę filmik z działania speca. Konsultowałem malowanie na forach historycznych i okazuje się, że malowanie panzergrau było matowe. Zdjęcie z Kubinki przedstawia zwykła farbę olejną. Wybrałem ten pojazd nie ze względu na jego atrakcyjność tylko z przekonania że warto pokazać coś rzadkiego. Wszystko była palone z HP i może video, które wrzucę wieczorem, troszkę lepiej przedstawi model. Wydaje mi się, że tex złe wypadł z powodu złego oświetlenia sceny. Dałem 3 odmienne materiały : metal, guma (pierscienie na kolach jezdnych) i drewno. W podglądzie dDo wszystko było ok.
-
[Obiekt 3D] Selbstfahrlafette auf VK3001(H) (Panzerselbstfahrlafette V) Sturer Emil
Koła, uchwyty na pociski, hamulec wylotowy, elementy działa. Wnętrze kryje też obiekty takie jak skrzynie, granaty, gaśnice, których na screenach nie widać. Nikt nie ocenia całokształtu i nie odnosi się do oryginału. Jak dla mnie to była kupa roboty, szukanie materiałów,szczególnie fotek wnętrza i działa. Jest aż tak źle?
-
[Obiekt 3D] Selbstfahrlafette auf VK3001(H) (Panzerselbstfahrlafette V) Sturer Emil
Mógłbym zaoszczędzić z 3k tris ale robiłem to dla siebie więc limity mnie nie obowiązywały.
-
[Obiekt 3D] Selbstfahrlafette auf VK3001(H) (Panzerselbstfahrlafette V) Sturer Emil
Witam po długiej przerwie. Wrzucam ostatnią prace. Selbstfahrlafette auf VK3001(H) (Panzerselbstfahrlafette V) Sturer Emil -samobieżne działo przeciwpancerne zbudowane na podwoziu eksperymentalnego czołgu Henschela VK3001(H) uzbrojone w działo Rheinmetall 12.8 cm K 2 x 2048x2048 +1 x 256x256 texy. 22000 tris Jak się zmuszę to może zrobię zimowe camo ale nie obiecuje;]
-
Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry
Zapowiada się ciekawa gierka! Ostatni rozmówca chyba znany na forum;]
graphic
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta