Skocz do zawartości

graphic

Members
  • Liczba zawartości

    183
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Toruń

graphic's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

17

Reputacja

  1. Część. Moja żona dostała propozycje pracy w USA. Zastanawiamy się nad emigracja. Jak wygląda tam rynek pracy w game devie. Czy konkurencja ciężka do przebicia? Słyszałem, ze hindusi tam zalewają rynek. Jakiego poziomu oczekują? Jak postrzegają tam Polaków? Ma ktoś doświadczenie lub wiedzę w tym temacie?
  2. graphic

    Prototyp dungeon crawler'a

    Dzięki! Tekstury ręcznie malowane z lekkim blendem. Wszystko PBR choć nie widać. Portrety postaci malowane na skróty. Wyrenderowane twarze + podmalówka cieniowania + szaty inspirowane mocno portretami z Baldurs Gate. Przydał by się jakiś kickstarter na sfinansowanie zlecenia na potworki;p Niestety nie mam słupa;] Może Epic sypnie z Unreal Dev Grants parę dolarów. Szanse nikłe bo ludzie robią takie rzeczy, że wstyd to moje ustrojstwo porównywać.
  3. graphic

    Prototyp dungeon crawler'a

    Kolejne video z gameplayem( dużo powiedziane;])
  4. graphic

    Prototyp dungeon crawler'a

    Dzięki za pozytywne komentarze! Sporo czasu i możdżenia mnie to kosztowało. Jasne jest, że nie ominie mnie porównywanie do Grimrock;] Jeśli chodzi o blueprinty to w wolnej chwili mogę coś pokazać. Sterownie wolał bym zachować póki co dla siebie. Animacje pułapek są bardzo proste i myślę, że na dniach mogę nagrać video. Na WIP'a nie wiem czy starczy mi czasu. Mogę się skusić na konkretne elementy, zagadnienia. Może dziś wrzucę na YT jakiś gameplay stary.
  5. Od jakiegoś czasu dłubię sobie olschoolowego dungeon crawlera w UE4. Na początku było to jedynie importowanie modeli do silnika i tworzenie małego levelu. Później zainteresowałem się blueprintami,mechaniką i stworzyłem prototyp gry. Stworzyłem oldschoolowy system poruszania się, inventarz, mnóstwo animacji w matinee. Obecnie pracuję nad systemem skilli i cechami bohaterów. Stworzyłem prezentację graficzną jednego z leveli: Mile widziane komentarze.
  6. Nie wiem czy widzieliście : https://www.youtube.com/watch?v=AJVIFfhGOkQ Jestem pod wrażeniem. To serio wygląda jak z lat 80 tych. Plus "Hoff" Film roku!
  7. graphic

    UDK/Unreal Engine 3

    Niektórych banków nie obsługuje. Jest problem z grupą santander, choć mi mastercarda z WBK przepuściło.
  8. Dzięki plutko, poprawie i będzie front^^
  9. Zdecydowałem, że tex robię od nowa bez dDo.
  10. Możesz rozwinąć? ;] https://www.youtube.com/watch?v=ZTejx6nG8As
  11. Wieczorem wrzucę filmik z działania speca. Konsultowałem malowanie na forach historycznych i okazuje się, że malowanie panzergrau było matowe. Zdjęcie z Kubinki przedstawia zwykła farbę olejną. Wybrałem ten pojazd nie ze względu na jego atrakcyjność tylko z przekonania że warto pokazać coś rzadkiego. Wszystko była palone z HP i może video, które wrzucę wieczorem, troszkę lepiej przedstawi model. Wydaje mi się, że tex złe wypadł z powodu złego oświetlenia sceny. Dałem 3 odmienne materiały : metal, guma (pierscienie na kolach jezdnych) i drewno. W podglądzie dDo wszystko było ok.
  12. Koła, uchwyty na pociski, hamulec wylotowy, elementy działa. Wnętrze kryje też obiekty takie jak skrzynie, granaty, gaśnice, których na screenach nie widać. Nikt nie ocenia całokształtu i nie odnosi się do oryginału. Jak dla mnie to była kupa roboty, szukanie materiałów,szczególnie fotek wnętrza i działa. Jest aż tak źle?
  13. Mógłbym zaoszczędzić z 3k tris ale robiłem to dla siebie więc limity mnie nie obowiązywały.
  14. Witam po długiej przerwie. Wrzucam ostatnią prace. Selbstfahrlafette auf VK3001(H) (Panzerselbstfahrlafette V) Sturer Emil -samobieżne działo przeciwpancerne zbudowane na podwoziu eksperymentalnego czołgu Henschela VK3001(H) uzbrojone w działo Rheinmetall 12.8 cm K 2 x 2048x2048 +1 x 256x256 texy. 22000 tris Jak się zmuszę to może zrobię zimowe camo ale nie obiecuje;]
  15. Zapowiada się ciekawa gierka! Ostatni rozmówca chyba znany na forum;]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności