Skocz do zawartości

halset

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dwie krotkie animacje wykonane w Unreal Engine 4 z wykorzystaniem Raytracingu. Auta wymodelowane standardowo w 3ds max. Jestem otwarty na konstruktywny feedback (opony w Golfie do kitu, to wiem:D) 😀
  2. @polka dot - całkiem fajnie, może trochę ciemnawo? a może to mój monitor ;) Wrzucam te kilka sekund animacji o których mowa wyżej, nadal WIP:
  3. Kadr z kilkusekundowej animacji do portfolio, jeszcze WIP.
  4. Polka dot - przyjemnie się na to patrzy, chociaż mam wrażenie, że exterior jest trochę przeskalowany. To klatka z krótkiej animacji do portfolio. Nie wiem, czy nie "przegłem" z kontrastem, ale tutaj akurat jakoś mnie to nie gryzie (zachód słońca). Czy ktoś ma jakiś pomysł, co możnaby poprawić?
  5. W sumie daaawno tu nic nie wrzucałem... Wykopałem ostatnio swój stary model Challengera, trochę podłubałem i wyszło takie cuś: Docelowo to ma być krótka animacja (przejazd kamery) do portfolio. Za długo się na to gapię i sam nie wiem co by można poprawić. Będę wdzięczny za sugestie.
  6. halset odpowiedział onijar → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Skoro kolega dokonał już wyboru, pozwolę sobie podłączyć się pod temat zamiast zakładać nowy, bo szukam zestawu w podobnej cenie. Póki co mój wybór: Procesor: i7-4770 Płyta główna: MSI B75MA-E33 Pamięć RAM: 16GB DDR3 1600MHz Grafika: GeForce GTX650 2GB Dysk twardy: Seagate 1TB + jakiś SSD 120GB na system i maxa Zasilacz 600W Cena takiego zestawu to 3100zł.
  7. Nigdzie nie napisałem że 1000zł, tylko od 1000 w górę więc nie bijcie piany. Za dużo czynników wpływa na cenę żeby oszacować koszt raz dwa. I tak jak napisał olaf - jeden zrobi to w 2 dni, inny będzie siedział dzień w dzień przez te 2 tygodnie, więc też umiejętności i "obycie" grafika robią różnicę. Jeśli naprawdę wyciągacie 2000zł za 2 dni pracy to szczerze gratuluję i Wam zazdroszczę. Chociaż kompletnie w to nie wierzę.
  8. Obstawiałbym od 1000 w górę jeśli myślę o tym o czym piszesz ;)
  9. pecet - sam model Karasia świetny, ale już sam render wyszedł sztucznie, jak z gry komputerowej. I popraw szachownice pod skrzydłami ;) arturprx2 - przyjemne wnętrza, czym świecone? plasti - rakieta, ale opony za jasne jak dla mnie ;)
  10. halset odpowiedział halset → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dzięki, poczytałem i trochę mi się rozjaśniło - może następnym razem nie będzie takich cyrków :)
  11. halset odpowiedział halset → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Na swoją obronę dodam, że ze względu na staruśkiego laptopa na którym pracuję, nie dało się podciągnąć ustawień wyżej bo max się wyłączał przy renderowaniu. Ten obrazek i tak był renderowany "na raty" przez render region :
  12. halset dodał odpowiedź w temacie → w Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Trochę eksperymentowania z nowymi technikami ;) Soft: max + vray, w szopie doklejona tylko warstwa z AO.
  13. halset odpowiedział halset → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    No tak, banał... dzięki - teraz moje życie będzie piękniejsze :D
  14. Wiem, że rozwiązanie pewnie jest banalne ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Otóż jak wiadomo w trybie edit poly cyfrom 1-5 są przypisane różne rodzaje selekcji (vertexy, krawędzie, polygony itd.). Po formacie kompa nie mogę dojść jak przestawić, aby np. będąc w trybie z vertexami po ponownym wciśnięciu "1" wyłączyć zaznaczanie vertexów. Muszę za każdym razem klikać mychą aby odznaczyć, a to nie jest za wygodne. Mam nadzieję że trochę pokrętnie ale jednak wyjaśniłem o co chodzi ;)
  15. halset odpowiedział tr000tyl → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Tak na szybko to ja bym to widział tak:

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności