Virtual Anatomy Atlas
http://www.virtualanatomyatlas.com
Poszukujemy zdolnych osób do modelowania w ZBrushu.
Oczekujemy:
-biegłej znajomości ZBrush
-biegłej znajomości 3ds max
-znajomość Photoshopa
-bardzo dobrego portfolio
Portfolio wraz z CV prosimy przesyłać na adres: [email protected]
W tytule 3D Character Modeler / Modeler
mam problem z normal mapami w mai. dlaczego sa takie roznice w mapach?
dopiero zaczynam pracowac na mai. nie wiem jak zmienic ustawienia, ze wszelkie wkleslosci byly wklesle zamiast uwypuklone. mam zmienic gdzies wartosci na ujemne?
normal map wykonana w 3ds max
normal map w maya
Zapomnialem moze dodac, ze przedstawiony model jest low poly, kazdy z elementow ma od 200 do 700 poly (poza wlazem. ktory ma ponad 1000 poly) sam model high poly nie jest na razie mozliwy u mnie do wyrenderowania w calosci, bo mam 2 GB a karta graf 512 MB i chyba 4 potoki renderowania. wiec moge jedynie pomarzyc :) chyba, ze ktos ma sposob jak ominac podobny problem.
odbicia faktycznie wychodza momentami dziwne, mysle, ze przez specular mapy.
Prace wkleilem po to, zeby pokazac, ze cos jednak udalo mi sie zrobic. Mysle, ze zle mnie odebrales. Faktycznie szkola nie dala mi niczego poza samym papierkiem. Zgadzam sie jak najbardziej, ze najwiecej mozna sie nauczyc siedzac nad tutorialami albo siedzac samemu nad jakims projektem. Pytam zatem jak mam nabrac doswiadczenia, skoro nikt mnie nie chce zatrudnic? :)
Nie wiem ile sie dostaje w kraju, ale najczesciej otrzymuje oferty, gdzie ktos proponuje ok 2 000 pln. Zastanawiam sie po co robilem dyplom, podwojna specjalizacje (multimedia i grafika), skoro mozna bylo pojsc do byle jakiej szkoly i zostac mechanikiem samochodowym.