-
Grafik do remakea Contry z pegasusa?
Od jakiegoś czasu robię remake contry z pegasusa i ludzie doceniają moją pracę, ale pod względem graficznym jestem kiepski i szukam kogoś kto umiałby zrobić grafiki otoczenia, obiektów statycznych, które podpasowały by pod postacie, albo by również zmienił troche postacie bazowe, wyanimowane modele w formacie cinemy 4D mógłbym wysłać. Ktoś zainteresowany? Wynagrodzenia niestety nie będzie ponieważ grę robię z własnych chęci bez celu zarobkowego. Strona z projektem: http://warsztat.gd/projects.php?x=view&id=2319 Mini trailer na yt(trochę stary):
- animacje "nachodzą" na siebie
-
animacje "nachodzą" na siebie
ok , i jeszcze jedno , jak je kluczować ? Bo używam auto keyframing ale jak chcę ustawić tę klatkę kluczową i klikam na tę dużą ikonę z kluczem i te inne obok to nic się nie dzieje ... Klatka się nie sutawia
-
animacje "nachodzą" na siebie
Mam model postaci i szkielet (bipet) i robię animacje do gry . W tym celu animacje muszą być animowane w 1 pliku , no i jak zrobię np. animację stania powiedzmy 20 klatek a potem zaraz za nią na 21 klatce animacje biegu 16 klatek to po zrobieniu animacji biegu ta pierwszą animacja się psuje , np. nogi jak się wogule nie poruszały to teraz się poruszają i ustawiają się w 10% na tę pozycję od której zaczynała się animacja biegu . Miałem ten problem już z innymi programami takimi jak np. cinema 4D .
- prolem z uruchomieniem autodest 3ds max
- prolem z uruchomieniem autodest 3ds max
Nirvana93
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta