Skocz do zawartości

reaver

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. reaver odpowiedział mateogala → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Co do samego modelu to chamfer na krawędziach by się przydał
  2. reaver odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    przyjemnie się to ogląda
  3. reaver odpowiedział DaveBorck → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    pierwszego cinematika oglądałem kilkadziesiąt razy, drugiego troche mniej, tego nie chce mi się oglądać drugi raz
  4. reaver odpowiedział CzAk1 → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    HTTYD był fabularnie słaby, przewidywalny do bólu, mało śmieszny i odtwórczy. Na tym trailerze znów widać że bohaterowie będą robić durne miny które nikogo już nie śmieszą. Trailery pokazują najlepsze momenty z filmu a ten trailer nie robi dużego wrażenia
  5. reaver odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Bo ludzie nie wiedzą co dobre:) gdy po raz 20 instalowalem rozszerzenia do firefoxa postanowiłem zmienić przeglądarkę. Próbowałem z Chrome ale brakuje jej jeszcze trochę funkcjonalności. Teraz używam Opery i w zupełności wystarcza. Nie muszę instalować tony pluginów aby jako tako móc przeglądać www - koniec offtopu;p
  6. reaver odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    wam też tak tnie czy tylko ja mam taki słaby pc?
  7. Hej, piszę bo nie znalazłem Pracuje w lwf, mam gamme w maxie ustawioną na 2.2. W RTT daje diffuse i we frame bufferze mam render wyświetlany z poprawną gamma (jasne textury) natomiast w pliku zapisanym automatycznie render jest ciemniejszy. Niby moge zapisywać efekt z frame buffera z wartością gammy 2.2 ale czy jest możliwość automatycznego zapisywania wartości gammy 2.2 przez RTT? Dodam że ustawianie w preferencjach "output gamma" na 2.2 nie pomaga tak jakby RTT ignorował te ustawienia Jak niezbyt jasno opisane to postaram się sprecyzować
  8. reaver odpowiedział odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    wrzuć tą teksture z czarnym do slotu opacity
  9. reaver odpowiedział MLoDY47 → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    ile ci sie to renderowało tym octanem?
  10. reaver odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    jak ktoś nic nie wiedział to się nie dostał, nie dostali się tacy nawet którzy coś już tam wiedzieli reel fajny
  11. reaver odpowiedział CzAk1 → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    ten trailer interaktywny szału nie robi, dałem się nabrać:(
  12. reaver odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    wszamałbym taki torcik:D
  13. reaver odpowiedział kamiltsn → na odpowiedź w temacie → mental Ray
    Tak daylight system to właściwie sun+skylight, w ustawieniach dayylight wybierz mr sun i mr skylight, no i zrób sky portal bo on "wyciągnie" fotony przez okno i wpadną do pokoju /edit omni wykasuj nie jest potrzebne
  14. reaver odpowiedział kamiltsn → na odpowiedź w temacie → mental Ray
    hmm, raczej mało który pokój nie ma okna wiec spróbuj zrobić jedno, ustaw w nim sky portal, stwórz daylight system, najlepiej niech sun wpada przez okno, ustaw ekspozycje na mentalowo-fotograficzna i wybierz preset indoor lighting, wyrenderuj i powinno być troche lepiej
  15. reaver dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, szukałem na forum ale nie znalazłem. Czy da się tak ustawić w maxie opcje żęby np po konwersji primitywa na editable poly automatycznie rozwijało nam się submenu w modify panel? Moge oczywiście klikać na + przy modyfikatorze ale wygodniej by było jakby przy każdym nowym obiekcie submenu samo się rozwijało

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności